Nou, dat wordt dan op het woord van Ado afgaan natuurlijk, en fors op Gonzo inzettenquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Hier in Den Haag, bij de groenteboer van Dick Jol en de ADO-selectie, kun je tegenwoordig ook op tennis gokken!
Klopt, maar als je zoals ik contact heb met de fysio van Roger dan hoor je dit soort dingen wat eerder. Morgen wint Gonzales dus gewoonquote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef Mindlight het volgende:
Stel nou eens dat Roger echt pijntjes aan zijn rug heeft, dan zou jij dat echt niet horen hoor, met die gokschandalen die nu spelen.....
Hoe ken je de fysio van Roger dan? Dat interesseert iedereen hier denk ik wel. En ken je Roger zelf ook?quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zoals ik contact heb met de fysio van Roger dan hoor je dit soort dingen wat eerder. Morgen wint Gonzales dus gewoon
Roger zelf ken ik niet persoonlijk nee, zijn Fysio ken ik wel en heb ik geregeld contact mee, maar niet dagelijks.quote:Op zondag 11 november 2007 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe ken je de fysio van Roger dan? Dat interesseert iedereen hier denk ik wel. En ken je Roger zelf ook?
Oké, maar hoe heb je hem dan leren kennen? En heb je dan zakelijk contact met hem?quote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Roger zelf ken ik niet persoonlijk nee, zijn Fysio ken ik wel en heb ik geregeld contact mee, maar niet dagelijks.
Ik werkte in een hotel in Zwitzerland en daar zijn we aan het babbelen geraakt, en nu nog af en toe contact. Het contact is tegenwoordig meer van hoe gaat het enzo, van zakelijk is er geen sprake. Laatst dat hij hier heeft gegeten was in februari dit jaar. Daarna hebben we alleen nog contact gehad door middel van de mail/telefoon.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar hoe heb je hem dan leren kennen? En heb je dan zakelijk contact met hem?
Is het een Zwitserse fysiotherapeut ?quote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik werkte in een hotel in Zwitzerland en daar zijn we aan het babbelen geraakt, en nu nog af en toe contact. Het contact is tegenwoordig meer van hoe gaat het enzo, van zakelijk is er geen sprake. Laatst dat hij hier heeft gegeten was in februari dit jaar. Daarna hebben we alleen nog contact gehad door middel van de mail/telefoon.
Oké, leuk. In tegenstelling tot de meeste anderen hier geloof ik je wel hoor. Wat ik alleen een beetje vreemd vind, is dat hij je vertelt dat Roger iets van een blessure heeft en dat het jou dan blijkbaar vrijstaat om dat op een forum te posten.quote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik werkte in een hotel in Zwitzerland en daar zijn we aan het babbelen geraakt, en nu nog af en toe contact. Het contact is tegenwoordig meer van hoe gaat het enzo, van zakelijk is er geen sprake. Laatst dat hij hier heeft gegeten was in februari dit jaar. Daarna hebben we alleen nog contact gehad door middel van de mail/telefoon.
Was hij blij dat je hem uit zijn bed belde?quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Adothehague het volgende:
Net getelefoneert met hem en volgens hem is de blessure van federer in zn onderrug over, hij is morgen 100% fit.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Adothehague het volgende:
Net getelefoneert met hem en volgens hem is de blessure van federer in zn onderrug over, hij is morgen 100% fit.
De Beer is echt een avondmens.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef XL het volgende:
[..]
Was hij blij dat je hem uit zijn bed belde?![]()
zou wel grappig zijn als hij nu moest opgeven met onderrug problemenquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Adothehague het volgende:
Nee, hij belde mij op want hij kwam net uit het ziekenhuis met rodger en hij is 100% fit bevonden door de artsen die niks konden vinden in zijn onderrug. Roger is net ontwaakt en de pijn is helemaal weg bij hem. Ze gaan nu slapen dus ik zal ze morgen nog even bellen voor het laatste nieuws. Het huidige nieuws is iig dat Roger 100% fit is voor mogen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef XL het volgende:
[..]
Was hij blij dat je hem uit zijn bed belde?![]()
Jep, die kende ik al. Deze sites word niet bijgehouden door roger zelf, maar door fans van hemquote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kwam net deze site tegen: http://www.goroger.net/. Ziet er interessant uit allemaal.
Om 03:35 plaatselijke tijd? Dan verliest ie vanwege slechte nachtrust, maar niet vanwege zijn rug.quote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, hij belde mij op want hij kwam net uit het ziekenhuis met rodger en hij is 100% fit bevonden door de artsen die niks konden vinden in zijn onderrug. Roger is net ontwaakt en de pijn is helemaal weg bij hem. Ze gaan nu slapen dus ik zal ze morgen nog even bellen voor het laatste nieuws. Het huidige nieuws is iig dat Roger 100% fit is voor mogen.
Ja, maar ze hadden overdag daar al wat geslapen enzo dus rust heeft hij genoeg gehad. Bovendien zijn ze nu als het goed is weer aan het slapen in het hotel (dit vertelde hij me door de telefoon)quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef XL het volgende:
[..]
Om 03:35 plaatselijke tijd? Dan verliest ie vanwege slechte nachtrust, maar niet vanwege zijn rug.
Onmogelijk, wedden is in Nederland illegaal. Ik zal over een paar uur nog even bellen met de fysio voor het laatste nieuws maar hij neemt nu zijn telefoon niet op, dus hij zal wel slapen. Ookal kon ik hem bereiken nu kon ik alsnog niks vragen want roger slaapt op een andere kamer. Dus over een paar uur meer nieuws mensen stay tunedquote:Op zondag 11 november 2007 21:11 schreef Mindlight het volgende:
Zet ik op basis van dit soort insider information m'n gehele vermogen in, wordt er terug gekrabbeld....
Illegaal is niet gelijk aan onmogelijkquote:Op zondag 11 november 2007 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Onmogelijk, wedden is in Nederland illegaal. Ik zal over een paar uur nog even bellen met de fysio voor het laatste nieuws maar hij neemt nu zijn telefoon niet op, dus hij zal wel slapen. Ookal kon ik hem bereiken nu kon ik alsnog niks vragen want roger slaapt op een andere kamer. Dus over een paar uur meer nieuws mensen stay tuned![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |