Ja, dat is écht ziek.quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat kleinzusje zeikt op een andere user heb jij een lichtpuntje op je dag...dat is echt behoorlijk ziek gozer..![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat kleinzusje zeikt op een andere user heb jij een lichtpuntje op je dag...dat is echt behoorlijk ziek gozer..![]()
bij deze:quote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is écht ziek.
Schroom trouwens niet om ook te reageren op het ontopic-deel van mijn post.
Verwacht niet dat Roddick het makkelijk gaat hebben..ondergrond is niet super snel en hij heeft veel minder ritme en vorm van Davy...blijkbaar ligt het spel van de rus hem goed maar ze hebben ook alweer bijna 3 jaar neit tegen elkaar gespeeld...in mijn ogen is Davydenko de favoriet hier..quote:Op zondag 11 november 2007 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat 10-0 voor tegen Fernandez in hun head-to-head en heeft pas 2 keer een set van Gonzalez verloren.
Roddick staat 4-0 voor tegen Davydenko in hun head-to-head. En Roddick heeft zelfs nog nooit een set van Davydenko verloren.
Dat zou dan de zoveelste wonderbaarlijke wederopstanding van Davydenko worden met zijn jankverhalen dat hij er geestelijk en lichamelijk helemaal doorheen zit.quote:Op zondag 11 november 2007 18:28 schreef Tim86 het volgende:
in mijn ogen is Davydenko de favoriet hier..
Ik denk dat Fernandez morgen wel een redelijke kans maakt tegen Roger. Ik las ergens op een Engelse site dat Federer wat last had van zijn onderrug dus een opgave is best mogelijk hier denk ik. Ik denk iig dat Fernandez het Roger heel moeilijk gaat maken.quote:Op zondag 11 november 2007 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
*Mompelt iets over een lichtpuntje op deze grauwe dag.![]()
Oké, en nu weer ontopic mensen. Morgen weer een mooie tennisdag. Ben benieuwd of er nog iets verrassends gebeurt.
Federer staat 10-0 voor tegen Fernandez in hun head-to-head en heeft pas 2 keer een set van Gonzalez verloren.
Roddick staat 4-0 voor tegen Davydenko in hun head-to-head. En Roddick heeft zelfs nog nooit een set van Davydenko verloren.
Gonzalez, niet Mary-Joe Fernandez ! Opzouten naar het WTA topicquote:Op zondag 11 november 2007 18:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik denk dat Fernandez morgen wel een redelijke kans maakt tegen Roger. Ik las ergens op een Engelse site dat Federer wat last had van zijn onderrug dus een opgave is best mogelijk hier denk ik. Ik denk iig dat Fernandez het Roger heel moeilijk gaat maken.
Ik denk dat Davydenko wel wint van roddick. Ik ben nooit een fan geweest van Roddick's vertragingsstrategie en zijn spel in het algemeen en volgens mij kan Davydenko hem hier juist op pakken. Davydenko heeft een hoge handelingssnelheid en dat kan Roddick weleens parten gaan spelen hier.
Precies. Risico voor Roddick is dat hij terugkomt van een blessure, desondanks is de kans dat hij een bagel uitdeelt volgens mij groter dan dat Donkey wint.quote:Op zondag 11 november 2007 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou dan de zoveelste wonderbaarlijke wederopstanding van Davydenko worden met zijn jankverhalen dat hij er geestelijk en lichamelijk helemaal doorheen zit.
Ik bedoel ook Gonzalez maar die gozer die ik had gequote gebruikte Fernandez. Maar ik ben redelijk zeker dat Davydenko en Gonzalez winnen morgen. Fedex last van de onderrug dus dat kan een vroege exit worden voor rogerquote:Op zondag 11 november 2007 18:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik denk dat Fernandez morgen wel een redelijke kans maakt tegen Roger. Ik las ergens op een Engelse site dat Federer wat last had van zijn onderrug dus een opgave is best mogelijk hier denk ik. Ik denk iig dat Fernandez het Roger heel moeilijk gaat maken.
Ik denk dat Davydenko wel wint van roddick. Ik ben nooit een fan geweest van Roddick's vertragingsstrategie en zijn spel in het algemeen en volgens mij kan Davydenko hem hier juist op pakken. Davydenko heeft een hoge handelingssnelheid en dat kan Roddick weleens parten gaan spelen hier.
Exit.quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Adothehague het volgende:
Fedex last van de onderrug dus dat kan een vroege exit worden voor roger![]()
Het is kolder. In het players forum van MTF is Roger 'Supremely fit' met een bron van vandaag. Voor wat het waard is.quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Exit.![]()
Heb je een bron voor dat onderrugverhaal?![]()
Toch vreemd als de fysio van Roger tegen mij wat anders heeft gezegt. Maar een forum op internet is zeker betrouwbaarder voor jouquote:Op zondag 11 november 2007 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
Het is kolder. In het players forum van MTF is Roger 'Supremely fit' met een bron van vandaag. Voor wat het waard is.
Ze willen gewoon dat Roger verliest. Het zijn ordinaire onderruggevoelens.quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Exit.![]()
Heb je een bron voor dat onderrugverhaal?![]()
Jij kent die fysioquote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Toch vreemd als de fysio van Roger tegen mij wat anders heeft gezegt. Maar een forum op internet is zeker betrouwbaarder voor jou![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Toch vreemd als de fysio van Roger tegen mij wat anders heeft gezegt. Maar een forum op internet is zeker betrouwbaarder voor jou![]()
Dat forum is wat dit onderwerp betreft betrouwbaarder dan dit forumquote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat is zijn naam, Ado?quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja ik ken die fysio, en heb vanmiddag nog even telefonisch contact met hem gehad. Hij heeft bevestigd dat Roger morgen wel de baan zal betreden maar met flink wat pijntjes in de onderrug. Maar als jullie een forum betrouwbaarder vinden moeten jullie vooral dat geloven ja.quote:
Vooralsnog is dit ook een forum en geloof ik er GEEN FLIKKER van.quote:Op zondag 11 november 2007 19:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja ik ken die fysio, en heb vanmiddag nog even telefonisch contact met hem gehad. Hij heeft bevestigd dat Roger morgen wel de baan zal betreden maar met flink wat pijntjes in de onderrug. Maar als jullie een forum betrouwbaarder vinden moeten jullie vooral dat geloven ja.
Precies, want er staat daar regelmatig ook grote onzin. In dit geval lijkt me duidelijk wat betrouwbaarder isquote:Op zondag 11 november 2007 19:28 schreef XL het volgende:
[..]
Dat forum is wat dit onderwerp betreft betrouwbaarder dan dit forum![]()
Je bent vrij om te geloven wat je wil daar dwing ik je verder niet in. Maargoed ik heb met hem gesproken en hij heeft mij het verteld en ik vertrouw hem. Maar geloof wat je wil geloven, I don't care.quote:Op zondag 11 november 2007 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooralsnog is dit ook een forum en geloof ik er GEEN FLIKKER niks van.
Wellicht nog meer dan hier. Die player-fora zijn echter een goede verzameling van artikelen uit de wereldwijde pers en daar zit wel eens wat zinnigs tussen. Het blijft echter internet en er zijn dus altijd ongeloofwaardige baggeraars.quote:Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, want er staat daar regelmatig ook grote onzin.
Ja klopt, dat is inderdaad wel nuttig. Het OOP+Score (of zoiets) topic daarentegenquote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Wellicht nog meer dan hier. Die player-fora zijn echter een goede verzameling van artikelen uit de wereldwijde pers en daar zit wel eens wat zinnigs tussen. Het blijft echter internet en er zijn dus altijd ongeloofwaardige baggeraars.
Hier in Den Haag, bij de groenteboer van Dick Jol en de ADO-selectie, kun je tegenwoordig ook op tennis gokken!quote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef Mindlight het volgende:
Stel nou eens dat Roger echt pijntjes aan zijn rug heeft, dan zou jij dat echt niet horen hoor, met die gokschandalen die nu spelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |