Ja, en ik zie hem ook verder geen groepswedstrijd winnen.quote:Op zondag 11 november 2007 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
GSM 6-4 6-4, verdiende overwinning. Jammer dat Djoko toch wat vermoeid lijkt aan het einde van het jaar.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Verdiend gewonnen, maar ik had liever Djoko als winnaar gezien.
Waarom deze zucht?quote:Op zondag 11 november 2007 12:33 schreef APK het volgende:
*Zucht*
quote:Op zondag 11 november 2007 12:33 schreef APK het volgende:
*Zucht*
quote:Op zondag 11 november 2007 13:27 schreef XL het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen !!!!
APK is verliefd!!!!!![]()
![]()
![]()
*Mompelt iets over een lichtpuntje op deze grauwe dag.quote:Op zondag 11 november 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het zal................ gelukkig niet op mij en ik niet op hem
loser![]()
omdat kleinzusje zeikt op een andere user heb jij een lichtpuntje op je dag...dat is echt behoorlijk ziek gozer..quote:Op zondag 11 november 2007 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
*Mompelt iets over een lichtpuntje op deze grauwe dag.![]()
Een grapje op zijn tijd is leuk, maar dit zijn geen grappen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Om jullie op te vrolijken.
Tyft zelf op konjo bo mama. Ik post wat ik wil zolang ik daar niet op word aangesproken door een mod.quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef XL het volgende:
[..]
Een grapje op zijn tijd is leuk, maar dit zijn geen grappen.
Optiefen met je gezeik over Bartoli, je bent irritant.
Zij doet niet mee aan de HEREN Masters, dus dat zal niet lang duren hoop ik.quote:Op zondag 11 november 2007 17:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tyft zelf op konjo bo mama. Ik post wat ik wil zolang ik daar niet op word aangesproken door een mod.
Waar is het vrouwentopic dan?quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij doet niet mee aan de HEREN Masters, dus dat zal niet lang duren hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |