Geen spam ?quote:
Ik jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, want we weten allemaal wie mod wordt wanneer murp vertrekt.
Awhhwwquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:12 schreef Renesite het volgende:
big deal. Hoogstens 10 mailtjes heb ik in 2 jaar gehad
quote:
Jij snapt het niet helemaal. Jammer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef thloreg het volgende:
Paultjuhhh is weer een kansloze die denkt datie met een FOK! adres tot de elite behoort en virtuele macht heeftface it, je bent alleen de zoveelste pispaal voor deFOK! users waar ze tegenaan kunnen schoppen als het rel-time is
Nee want jij bent gothicquote:Op zondag 4 november 2007 13:48 schreef McKillem het volgende:
Mag ik ook een fok mailadres?
quote:Op zondag 4 november 2007 13:53 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ach het is teminste beter dan een neohippie![]()
Stichting Martijn?quote:Op zondag 4 november 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
OK WIE HEEFT DIE KUTSPAM GESTUURD X10!
Je bent jaloers hequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Darklight het volgende:
oh, je mocht geen mod worden, dus het werd "redactie sport"?![]()
Dat dan weer welquote:
Mensen met dit taalgebruik zijn niet veel beterquote:
Nee, jij wordt op handen gedragen.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, jij wordt op handen gedragen.
Post die foto eens, heb hem vanmiddag gemist.quote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Hij wil niet toegeven dat hij op die foto staat![]()
De foto is al al weggehaald dus linken heeft geen zin ,maar om er zo moeilijk over te doenquote:Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Post die foto eens, heb hem vanmiddag gemist.
Liefquote:Op zondag 4 november 2007 16:42 schreef AlwaysConnected het volgende:
maar ff een mail verzonden
Heb je hem niet opgeslagen dan? Dan moet je nog veel leren.quote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
De foto is al al weggehaald dus linken heeft geen zin ,maar om er zo moeilijk over te doen![]()
Het is een foto van iemand verkleed als nerd , dat is hetquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je hem niet opgeslagen dan? Dan moet je nog veel leren.
ik ben het niet en ik neem er genoegen mee dat ik nog enig fatsoen heb qua respect voor anderen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Hij wil niet toegeven dat hij op die foto staat![]()
Geen woorden aan vuil maken. Dat topic is zelfs nu opgedoken in Swets FBtopic. Geeft voldoening aan [betreffende user], iedereen heeft nu wel een idee hoe [betreffende user] in elkander zit.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben het niet en ik neem er genoegen mee dat ik nog enig fatsoen heb qua respect voor anderen.
Neen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wil je Paultjuhhh nou als fuckbuddy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |