Jasses.quote:Een oude bok lust nog wel een groen blaadje! Lance Armstrong (36) heeft Ashley Olsen (21), de beroemde helft van de Olsen-tweeling, aan de haak geslagen.
Volgens de New York Post zijn de twee zoenend gespot in een bar in New York. "Ashley dronk rode wijn en zat bij Lance op schoot. Ze konden niet van elkaar afblijven", vertelt een bron. "Een dag later waren de tortelduifjes romantisch aan het dineren."
De voormalige wielrenner heeft op het gebied van de liefde al het één en ander meegemaakt. Nadat hij scheidde van zijn eerste vrouw, met wie hij drie kinderen heeft, ging hij er met zangeres Sheryl Crow vandoor. Daarna was modeontwerpster Tory Burch aan de beurt.
We kennen Mary-Kate en Ashley Olsen vooral als de twee kleutertjes uit de Amerikaanse serie Full House.
Dat was toch een enkele schizofrene kleuter?quote:We kennen Mary-Kate en Ashley Olsen vooral als de twee kleutertjes uit de Amerikaanse serie Full House.
wikipediaquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef static het volgende:
Nope, dat is een tweeling.
quote:Michelle Elizabeth Tanner, is a fictional character (born November 18, 1986) on the sitcom Full House, portrayed by Mary-Kate and Ashley Olsen.
*proest*quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Dat is balen, zeg. Ga je naar het ziekenhuis om een testikel te laten verwijderen, snijden ze per ongeluk je goede smaak weg.
volgens mij zit er aan een fietsframe nog meer vet om eens lekker vast te pakken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:26 schreef Cee het volgende:
Tja, op een ouwe fiets moet je 't leren.
ja, precies. Deze relatie gaat spaak lopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij zit er aan een fietsframe nog meer vet om eens lekker vast te pakken...
Kom niet meer bijquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Dat is balen, zeg. Ga je naar het ziekenhuis om een testikel te laten verwijderen, snijden ze per ongeluk je goede smaak weg.
dan maar ff twee aparte:quote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is inderdaad te ranzig. Ik heb nog geen paparazzikiekje van ze kunnen vinden in mijn bronnen...
quote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Qua lichaamsbouw lijkt Ashley wel op een racefiets.
Jeutje die vrouwen lijken allemaal wel een beetje op elkaar zeg!quote:Op maandag 5 november 2007 13:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Met een beetje fantasie zie ik in Ashley een jonge Sheryl Crow (ex) en Tory Burch (ex) en een Kristin (zijn ex-vrouw):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
'A smal step for a man, but a giant leap voor een mankind'
Mary-kate en Ashley speelden allebei afwisselend Michelle. Ze was wel een beetje freaky; 't kindje sprak continu in volzinnen en vette punchlines.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:11 schreef SlamD het volgende:
[..]
Dat was toch een enkele schizofrene kleuter?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef Cee het volgende:
Vergeet niet de huidige mevrouw Oerlemans, Daniëlle Overgaag. Hoort ook in 't rijtje thuis (die kwam nog voor de ex-vrouw)
[ afbeelding ]
Daar kunnen we het nog eens over hebben....quote:Op donderdag 15 november 2007 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Die zijn toch helemaal niet getrouwd?
Overigens is Lance best een lekker ding![]()
Ik heb wel vaker een andere smaak dan anderenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben....
indeedquote:Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef --Globe-- het volgende:
En het walgelijkste koppel van 2007 is bekend..
wtf..
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Bronquote:Lance Armstrong ontkent relatie met Ashley Olsen
Lance Armstrong ontkent dat hij een relatie heeft met de vijftien jaar jongere Ashley Olsen. De 36-jarige wielrenner en de 21-jarige actrice werden de laatste weken vaak samen gezien, maar volgens Armstrong zijn ze slechts "goede vrienden".
Dat heeft de wielrenner vrijdag laten weten aan de Amerikaanse krant New York Post.
Bij het tijdschrift US gaat dat er niet in. Deze week beweerde het blad dat het stel een luxe hotelkamer had gehuurd na een intiem avondje uit.
Armstrong, vooral bekend als recordwinnaar van de Tour de France, had eerder een relatie met zangeres Sheryl Crow. Ashley Olsen verwierf samen met haar tweelingzus Mary-Kate al op jonge leeftijd al bekendheid met de televisieserie Full House.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Welja, vriendschap met een 21-jarig meisje. Ja want wat zúl je veel delen, in die goede gesprekken![]()
Hij neukt 'r, dat is duidelijk!
iddquote:
Nee, hij vindt haar interessant omdat ze lief en intelligent isquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Welja, vriendschap met een 21-jarig meisje. Ja want wat zúl je veel delen, in die goede gesprekken![]()
Hij neukt 'r, dat is duidelijk!
bronquote:Lance Armstrong has denied rumors he is romancing actress-turned-fashion designer Ashley Olsen - who is 15 years his junior. The couple were rumored to be dating after they were spotted enjoying an intimate dinner at the Gramercy Park Hotel bar in New York last month. However, Armstrong, 36 insists he is not romantically involved with the 21-year-old. He tells New York Post's gossip column PageSix, "Ashley Olsen and I are strictly friends. We have hung out amongst other friends, and she strikes me as a nice, smart lady."
Ik vind het ook nog wel kunnen ja, ik bedoel, Matthew Fox en ik verschillen ook 17 jaar en wij gaan ook trouwenquote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat leeftijdsverschil eigenlijk wel meevallen, het zijn toch allebei volwassen mensen. Misschien dat het in dit geval erger lijkt dan het is omdat zij een soort van dwerg is?
L: Ash, het leven is zó teer hè, vind je niet? We moeten dankbaar zijn voor alles wat we hebben. Ik had 20 procent overlevingskans van mijn kanker.quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee, hij vindt haar interessant omdat ze lief en intelligent is![]()
[..]
bron
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
'A smal step for a man, but a giant leap voor een mankind'
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Qua lichaamsbouw lijkt Ashley wel op een racefiets.
Ja, dit dus. En omdat hij ook zo intens eng is. Brrrr!quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat leeftijdsverschil eigenlijk wel meevallen, het zijn toch allebei volwassen mensen. Misschien dat het in dit geval erger lijkt dan het is omdat zij een soort van dwerg is?
quote:Armstrongs vrouwenerelijst benadert Tourpalmares
Datum: 4-dec-2007 12:23
Het vrouwenpalmares van Lance Armstrong neemt nog indrukwekkender vormen aan dan zijn Tourpalmares. Op die laatste lijst staan zeven overwinningen, qua vrouwen zit The Boss aan vijf.
Amerikaanse media berichten dat Armstrongs relatie met de 21-jarige Ashley Olsen, een bekoorlijke actrice, op de klippen is gelopen. Nieuwste vlam is Kim Strother, een bekend fitnessmodel. Tijdens enkele party’s in New York weken de twee afgelopen weekend geen moment van elkaars zijde. Pas om 3.45 uur zondagochtend verlieten Armstrong en Strother de trendy Marquee-nachtclub
Net als haar voorgangers Kristin Richard, Sheryl Crow, Tory Burch en Olsen is Strother een slanke blondine. Het Amerikaanse roddelblad OK! Magazine denkt dat Armstrong het bij Strother nog een tijdje zal uithouden. ‘Strother is dertig, dus het leeftijdsverschil met Olsen is een stuk kleiner. En qua uiterlijk lijkt ze veel op Crow en Burch.’ (MA)
Wat zien die vrouwen toch allemaal in hemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |