NAC-Ajax iig op 16 januari 20.45quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
wat zijn de speeldata?
15/16/17 jan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
wat zijn de speeldata?
En waarom niet? Omdayt nac zo sterk en heftig is?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax niet echt blij is met deze loting.
Goede groep zo op papier, zeker met Hanssen en Lopes erbij. Paar spelers met al wat eredivisie ervaring. Zou het denk ik erg knap vinden van Quick Boys als ze dat winnen. Hoewel ik er bij blijf dat 60 % van de spelers in alle beloftenteams van de BVO's geen hoofdklasseniveau heeft, denk ik dat Jong Heerenveen wel tot de uitzonderingen zal behoren.quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Dit was de opstelling tegen ADO:
Van Dijk, Siwe, H. Drost, Balkestein, J. Drost, Mattes, Loohuis, Smarason, Rozendaal, Henrique, Garcia-Garcia.
De hele selectie is:
Rob van Dijk, Agil Etemadi,
Henrico Drost, Jeroen Drost, Pim Balkestein, Tom Siwe, Calvin Jong A Pin, Robin Huisman de Jong, Maciej Wilusz;
Gonzalo Garcia Garcia, Christoph Mattès, Nick Loohuis,
Paulo Henrique, Gunnar Drooduin, Samuel Armenteros, Arnór Smarason, Mark Bloemendaal, Rawley Roozendaal, Donovan Deekman;
Na de winter mogen nog meedoen, mits fit: André Hanssen, Cecilio Lopes.
Deze quote zet ik even in m'n favorieten.quote:Op zondag 4 november 2007 13:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En waarom niet? Omdayt nac zo sterk en heftig is?
Heb liever NAC dan een stelletje Amateurs die je benen kapot trappen.![]()
Dat is nog een vrij behoorlijke selectie.quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Dit was de opstelling tegen ADO:
Van Dijk, Siwe, H. Drost, Balkestein, J. Drost, Mattes, Loohuis, Smarason, Rozendaal, Henrique, Garcia-Garcia.
De hele selectie is:
Rob van Dijk, Agil Etemadi,
Henrico Drost, Jeroen Drost, Pim Balkestein, Tom Siwe, Calvin Jong A Pin, Robin Huisman de Jong, Maciej Wilusz;
Gonzalo Garcia Garcia, Christoph Mattès, Nick Loohuis,
Paulo Henrique, Gunnar Drooduin, Samuel Armenteros, Arnór Smarason, Mark Bloemendaal, Rawley Roozendaal, Donovan Deekman;
Na de winter mogen nog meedoen, mits fit: André Hanssen, Cecilio Lopes.
Tegen AGOVV acht ik Jong SC Heerenveen echt niet kansloos.quote:Op zondag 4 november 2007 13:40 schreef DRD het volgende:
Heeft Lopes al ook maar een seconde in het eerste meegedaan?
AGOVV thuis, geen droomloting, maar wel aardige kansen om in de kwartfinale te komen!
5.quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog maximaal 3 Eredivisieclubs in de volgende ronde.
Klopt, dan klopt het artikel wat ik recent ergens las dus niet.quote:Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
5.
NAC - Ajax, NEC, Roda - Excelsior, Feyenoord en Heracles.
Ik ook niet......... Het is alleen FC Dordrecht-AGOVV en Quick Boys tegen Jong Heerenveen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Tegen AGOVV acht ik Jong SC Heerenveen echt niet kansloos.
Nu hoeven ze niet te schuiven met competitiewedstrijden. Op vrijdag 18 januari is het Excelsior-Feyenoord, dus die twee wedstrijden hebben ze, naast alle eerste divisieclubs, ook liever op dinsdag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dinsdag 15 januari 2008
* Deurne - Feyenoord (20.45 uur, live op tv)
* RKC Waalwijk - Haarlem (20.00 uur)
* FC Dordrecht - AGOVV (20.00 uur)
* Roda JC - Excelsior (20.00 uur)
* NEC - FC Zwolle (20.00 uur)
Woensdag 16 januari 2008
* NAC Breda - Ajax (20.45 uur, live op tv)
* Heracles Almelo - FC Den Bosch (20.00 uur)
* Quick Boys - Jong sc Heerenveen (20.00 uur)
Dr had toch nog best een wedstrijd naar de donderdag gekund? Waarom ze Deurne - Feyenoord live uitzenden, snap ik niet helemaal. Zullen vast wedstrijden tussen zitten die spannender zullen zijn.
Doen ze wel: Feyenoord-PSV gaat nu van zondag 13 naar zaterdag 12 januari.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef DRD het volgende:
[..]
Nu hoeven ze niet te schuiven met competitiewedstrijden.
Dan is de KNVB dom en onhandig bezig, zoals wel vaker.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doen ze wel: Feyenoord-PSV gaat nu van zondag 13 naar zaterdag 12 januari.
FC Den Bosch-Helmond Sport van vrijdag 18 naar zondag 20 januari.
Ik hoop 't niet eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef Dos37 het volgende:
Komende week weer verder in de beker. Ik mag toch hopen dat clubs uit de top 5 de finale halen.
Zwolle staat 0-1 voor!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:32 schreef HPayne het volgende:
Vanavond naar NEC-Zwolle, hopenlijk kan Zwolle stunten!
en in Dordt en Waalwijk wordt er verlengtquote:
Einde van been ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef PabloLopez het volgende:
omg nec wat een drama
Ja en erg gemakkelijk ook. Wat was NEC dramatisch zeg niet normaal! Ballen over 2 meter kwamen zelfs niet aan. Supporters verlieten na 0-2 het stadion en gingen verhaal halen bij het bestuur...quote:
Wij gaan ver komen hoop ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef DRD het volgende:
HFC Haarlem, FC Zwolle, FC Dordrecht en morgen Den Bosch en Jong Heerenveen erbij.
Reker, wie zijn nou die "subsidiejunks"?
Finale FC Dordrecht - Haarlem lijkt me wel wat. Mooiste bekertoernooi in jaren!
Hoezo, is er weer een lijst van clubs die elkaar niet kunnen loten dan ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Als we morgen doorkomen (áls ja...) kunnen we op papier 4 van de 7 mogelijke tegenstanders hebben.
Nee, met kunnen hebben bedoelt hij dat we er van kunnen winnen. Dat er 4 clubs zijn die onder ons staan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo, is er weer een lijst van clubs die elkaar niet kunnen loten dan ?
Tja, alleen Roda, Feyenoord / NAC/ajax als goede ploegenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:50 schreef DarkShine het volgende:
RKC uitgeschakeld, weer een angstgegner minder.
Laat ons maar Dordrecht uit spelen!
Brr, de kans wordt alsmaar groter dat je dit jaar een eerstedivisieclub in de Kuip krijgt (finale).quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haarlem
Zwolle
Dordrecht
Feyenoord
Roda JC
Ajax/NAC
Heracles Almelo/Den Bosch
QuickBoys/Jong Heerenveen
Van de 7 andere clubs, moeten we er 2 gewoon niet lotenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Brr, de kans wordt alsmaar groter dat je dit jaar een eerstedivisieclub in de Kuip krijgt (finale).
Laat ons maar Roda uit spelen, dan gaan we al europa in! [flauw]quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:50 schreef DarkShine het volgende:
RKC uitgeschakeld, weer een angstgegner minder.
Laat ons maar Dordrecht uit spelen!
Haarlem krijgt geen ene cent whahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef DRD het volgende:
HFC Haarlem, FC Zwolle, FC Dordrecht en morgen Den Bosch en Jong Heerenveen erbij.
Reker, wie zijn nou die "subsidiejunks"?
Finale FC Dordrecht - Haarlem lijkt me wel wat. Mooiste bekertoernooi in jaren!
Ik teken ook wel voor een finale Ajax - Feyenoord in de Kuip. Is lang geleden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou wel voor de beker een keer echt leuk zijn wanneer Ajax en Feyenoord elkaar snel tegen komen.
ik ook, plus dat we dan geen club in Europa krijgen die daar niks te zoeken heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik teken ook wel voor een finale Ajax - Feyenoord in de Kuip. Is lang geleden.
Volgens de radio wordt Heracles wel geleidelijk aan sterker en worden ze dreigender.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef 9christensen het volgende:
heracles-den bosch nog steeds 0-0
Niet wakker maar het is toch een gemiste kans als je weet wat er nog in de pot straks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef fanneke het volgende:
Verlenging in Katwijk.
Jammer voor Den Bosch, maar zal er niet echt wakker van liggen.
Onnodig is wat overdreven, het was met 10 man op eigen helft verdedigen wat Den Bosch deed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet wakker maar het is toch een gemiste kans als je weet wat er nog in de pot straks.
Sprak net iemand die geweest is en die vertelde dat het onnodig was en dat Wau de wedstrijd had moeten beslissen.
Agh Jong Heerenveen ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef 9christensen het volgende:
heracles wint, kunnen nog wel 's ver komen als ze weer gelukkig loten.
hopen dat quick boys nog doorgaat
heereveen toch niiiiiiiietquote:
Uit het radioverslag van de lokale omroep hier, en die is objectief over het algemeen, was het een matige 1e helft van Heracles zijde en was Den Bosch op zijn minst gelijkwaardig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onnodig is wat overdreven, het was met 10 man op eigen helft verdedigen wat Den Bosch deed.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
Pingels bij Katwijk v Jong Heerenveen.
Nu op RTL?
Dat laatste klopt zeker, jullie zijn niet weggespeeld. De organisatie stond prima. Alleen de eerste helft had Heracles toch wel heel wat meer druk, terwijl juist in de tweede helft Den Bosch er meer doorheen kwam. Paar gevaarlijke counters nog. Toch had ik de hele wedstrijd het gevoel dat we wel gingen winnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uit het radioverslag van de lokale omroep hier, en die is objectief over het algemeen, was het een matige 1e helft van Heracles zijde en was Den Bosch op zijn minst gelijkwaardig.
2e Helft was Heracles duidelijk de bovenliggende partij.
Op zich niet gek natuurlijk dat je met 10 man achter de bal speelt, je speelt uit tegen een ploeg die kwalitatief beter is en je speelt uit, wij hoefde niet zo.
Ach, we zijn iig niet weggespeeld zoals ik begreep en nu focussen op promotie.
Verslaggever had het erover dat de ploeg die als eerste zou scoren hem zou winnen, is dus gebleken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker, jullie zijn niet weggespeeld. De organisatie stond prima. Alleen de eerste helft had Heracles toch wel heel wat meer druk, terwijl juist in de tweede helft Den Bosch er meer doorheen kwam. Paar gevaarlijke counters nog. Toch had ik de hele wedstrijd het gevoel dat we wel gingen winnen.
Kijken of we SCH nog even in beeld krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk dat ze even schakelen naar Katwijk.
dacht ik ook maar de supporters achter de goal reageerde alsof ie idd niet zat.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
WHEHEHEHE, wat een kneuzen die stewards daar, denken dat ze belangrijk zijn
Probeerden nog wat supporters tegen te houden, terwijl dr al tientallen op het veld stonden.quote:
klinkt erg kinky eigenlijkquote:
En een aantal heel goed betaalde semi-profs.quote:
Dat is z'n vakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Probeerden nog wat supporters tegen te houden, terwijl dr al tientallen op het veld stonden..
Werd trouwens uitgeschakeld door TWente niet door AZquote:
Schijnt dat de techniek van het Ontbijtnieuws vandaag ook verantwoordelijk was voor de voetbaluitzendingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Muisjes aan de kabels bij RTL
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wie hebben we nog over eigenlijk?
Heracles Almelo
NAC
QuickBoys
Feyenoord
Roda JC
Haarlem
Zwolle
FC Dordrecht
Heel goed valt wel meequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
En een aantal heel goed betaalde semi-profs.
FC Dordrechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wie hebben we nog over eigenlijk?
Heracles Almelo
NAC
QuickBoys
Feyenoord
Roda JC
Haarlem ?
Zwolle
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Laat NAC of Roda maar thuis spelen tegen Feyenoord.
Vervolgens iedereen langs Esajas en bovenop die keeperquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje jammer dat die Esajas wegliep als 'ik ben de man' en zijn keeper voorbij loopt, terwijl die er toch echt drie stopte.
Dat zal mij aan mijn reet roesten, heb altijd het idee dat de beker alleen gewaardeerd wordt buiten de top 3 dus ik zie ze het liefst allemaal zsm van het toneel verdwijnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn reet roesten, heb altijd het idee dat de beker alleen gewaardeerd wordt buiten de top 3 dus ik zie ze het liefst allemaal zsm van het toneel verdwijnen.
Precies ja, die neger stond echt zo van:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vervolgens iedereen langs Esajas en bovenop die keeper
iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme gaan ze ook nog evalueren
Gewoon samenvattingen en daarna loten man!
Talpa![]()
Maar dan wel bij ons, en niet in die bouwval in Zwollequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoop dat Zwolle Heracles loot.
Volgens mij moet je de finale ook winnen om Europees te halen. Of dat is vanaf volgend seizoen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.
OK, wist ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de finale ook winnen om Europees te halen. Of dat is vanaf volgend seizoen..
Was druk vandaag hoor opt Saxionquote:
NEEquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef PabloLopez het volgende:
NU
Feyenoord weer tegen een amateurclubquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik voorspel:
NAC - Heracles
Zwolle - Dordrecht
Roda - Haarlem
Feyenoord - Quick Boys
Whehe, meer Spartanen dan Haarlemmers waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Haarlem - feijenoord zal leuk zijn.
Eigenlijk mag NAC Breda de finale winnen, ik gun Ernie Brandts Europees voetbal als compensatie voor de wisselvallige resultaten in de competitie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Urquhart het volgende:
Quick Boys - NAC Breda
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Feijenoord - Zwolle
Quick Boys - nac
Haarlem - Heracles
Dort - Roda
Nee, 3 eredivisieclubs en Quick Boys!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
4 eredfivisieclubs gewoon in de halve finale lijkt me.
2 wedstrijden goed gegoktquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
Ik voorspel:
Roda - Zwolle
FC Dordrecht - Feyenoord
Quick Boys - Nac
Haarlem - Heracles
Wat toevalligquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
de eredivisieclubs ontlopen elkaar
Dat apparaat is uitgerust met een warmte-sensor om te voorkomen dat de 4 "opgewarmde" balletjes (de 4 eredivisie clubs) tegen elkaar uitkomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Echt serieus waar elke keer bij een loting is het 'frappant' en moeten ze er bij zeggen van 'ja is niet gemanipuleerd hoor' want elke keer is het zoals het de knvb het best uitkomt of wat meeste kijkers trekt uiteindelijk
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord - FC Zwolle
Gaan we toch nog 2 keer naar de Kuip!
Laten we het er maar op houden dat we leuk centjes kunnen beuren ... meer positiefs zie ik op dit moment niet. Hoe zit het met eventuele TV-inkomsten eigenlijk ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord - FC Zwolle
Gaan we toch nog 2 keer naar de Kuip!
26, 27 en 28 februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Welke data staan er gepland voor de kwartfinales?
NAC stelt geen flikker voor, die vliegen er nog wel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Nac heeft goede kans dat ze de finale gaan halen op deze manier
Dat klopt al lang niet meer, kijk meer eens naar de opstelling van gisteren, dus hou je grote bek maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef DRD het volgende:
Roda thuis, 0 Nederlanders in de basis en Duits publiek. Nu al europees!
Ik verwacht zelfs een bekerstunt van Dordt, misschien ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk wel dat Roda het het moeilijkst krijgt van de Eredivisieclubs.
nee man, heraclesquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk wel dat Roda het het moeilijkst krijgt van de Eredivisieclubs.
Nou, nou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt al lang niet meer, kijk meer eens naar de opstelling van gisteren, dus hou je grote bek maar.
whehe, op je teentjes getrapt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt al lang niet meer, kijk meer eens naar de opstelling van gisteren, dus hou je grote bek maar.
de toon is weer gezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef DRD het volgende:
Roda thuis, 0 Nederlanders in de basis en Duits publiek. Nu al europees!
"Beste Discussievoerder"............je hapt wel erg graag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Saeijs, Meewis, Janssen, Hadouir en De Jong.quote:
Je hebt duidelijk de FOK!-awards gemist.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef DRD het volgende:
[..]
"Beste Discussievoerder"............je hapt wel erg graag.
Jup.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de FOK!-awards gemist.
Graag happen? Zoals gezegd, van schapen maak je prima shoarma.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef DRD het volgende:
[..]
"Beste Discussievoerder"............je hapt wel erg graag.
Het heeft niets met frustratie te maken, meer met afgezaagde en niet op waarheid berustende 'grappen' van jou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef DRD het volgende:
[..]
Jup.
Maar als je nu al zo gefrustreerd reageert, hoe moet dat dan zometeen in februari?
Laat die jongen nu over buitenlanders praten, in Rijnmond zijn ze er zeer goed mee bekend mee namelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niets met frustratie te maken, meer met afgezaagde en niet op waarheid berustende 'grappen' van jou.
Dus jullie zijn GEEN Duitsers?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niets met frustratie te maken, meer met afgezaagde en niet op waarheid berustende 'grappen' van jou.
Wat snap je niet aan het begrip 'afgezaagd'?quote:
Aldus de Feijenoordfan die wegen Feijenoords succes vorig seizoen een abonnement bij Anderlecht haalde. Daar zit je dan... Niet meer naar Anderlecht (die draaien nu immers kut) en Feijenoord maar via Tele2 volgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Lach me kapot als Dord roda uitschakeld Darkshine
Zat Yvonne in het publiekquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef PaRaR het volgende:
Ik gun het Dord wel ... stugge ploeg.
Tsja, is net zo afgezaagd als die schapen-grappen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het begrip 'afgezaagd'?
Dat gaat over iets heel andersquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aldus de Feijenoordfan die wegen Feijenoords succes vorig seizoen een abonnement bij Anderlecht haalde. Daar zit je dan... Niet meer naar Anderlecht (die draaien nu immers kut) en Feijenoord maar via Tele2 volgen.
Vriendschap tussen Roda & KVM is behoorlijk bekoeld zegt maar gerust afgelopen. Zijn echt nog een handjevol van beide clubs die op/neer blijven komen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef DRD het volgende:
[..]
Tsja, is net zo afgezaagd als die schapen-grappen.
Goed, "lolletje" weer gehad. Zie net de avatar van DarkShine, bedenk me dat KV en Racing dit ongetwijfeld ook een leuke wedstrijd vinden en dat het eigenlijk al op voorhand een combi gaat worden voor jullie.
En een nederlaag, dat dan weer wel.
Hmmmm. Denk toch dat de driehoek hier anders gaat beslissen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vriendschap tussen Roda & KVM is behoorlijk bekoeld zegt maar gerust afgelopen. Zijn echt nog een handjevol van beide clubs die op/neer blijven komen!
Roda krijgt overal combi's maar wat is er de laatste jaren nou gebeurd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef DRD het volgende:
[..]
Hmmmm. Denk toch dat de driehoek hier anders gaat beslissen.
Roda - Sparta al vergeten ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Roda krijgt overal combi's maar wat is er de laatste jaren nou gebeurd?
ja daaar had een combi voor de Roda fans veel uitgemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Roda - Sparta al vergeten ?
Ze liepen een aantal jaren geleden hier in Zwolle nog met 80/90 beste jongens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Roda krijgt overal combi's maar wat is er de laatste jaren nou gebeurd?
Dat was vast buiten de combi om dus wat heeft n combi voor zin dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze liepen een aantal jaren geleden hier in Zwolle nog met 80/90 beste jongens.
Dan is het veiliger dat je bij de volgende sparta-roda maar met de combi komtquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daaar had een combi voor de Roda fans veel uitgemaakt
Ja was op tv, lieten duidelijk zien dat een joekel van een vuurpijl vlak naast de scheidsrechter kwamquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Was die op tv?![]()
![]()
Ik dacht even dat we na 10 seconden weer naar huis konden.![]()
wat wil je daar mee zeggen danquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog even ter vergelijking de kwartfinales van vorig jaar:
RKC Waalwijk - Roda JC 1-0
FC Utrecht - AZ 1-2
NAC Breda - PSV 3-0
Willem II - Ajax 0-2
Nou, misschien dat de top drie van vorig seizoen nu al is uitgeschakeld, drie wedstrijden voor het einde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen dan
Wel bizarre kwartfinales zo, leuk eigenlijk wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Feijenoord - Zwolle
Quick Boys - NAC
Haarlem - Heracles
Dort - Roda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |