Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Heb je nog een roestig slotje over ?
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: nominatie topic
Ik sluit 'm, zie post van SchiksemBigt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
Mag de titel veranderd worden in exclusief De Cler?
Selectie Oranje vs Luxemburg/Wit-Rusland: incl De Cler.
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:Op zondag 18 november 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
MOggol
Op een voetballoze zondag mogen jullie toch nog wat doen.
Herhalingsmodus:quote:Op zondag 18 november 2007 13:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus als ik de volgende keer wél sneller ben dan mag ik ook gewoon net doen alsof de "MvB moet onslagen worden"-reeks nooit heeft bestaan en in de OP al die titels veranderen in "MvB moet bijtekenen" #1 t/m #62?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat al die andere topics dubbel zijn, wil je het niet snappen? Kijk eens in de slotjeslijst beneden, alle dubbele topics worden gewoon gesloten. Van een club, van een speler, van een trainer, alles. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kijk hier bijvoorbeeld, een Luis Suárez topic, geopend door een Feyenoorder en met een negatieve TT tegenover Ajacieden. Toch wordt het niet aangepast. Waarom zouden we?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, voor de duidelijkheid; als ik aan het einde van deze topic sneller ben dan MONTANA of een van zijn vrienden mag ik de TT bepalen en krijg ik geen slotje?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je de eerste bent die nadat het vorige topic dicht is gegaan een nieuwe opent wel ja, waarom niet?.
Tot nu toe ben je alleen steeds te laat geweest.
En lees deze post.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
cool, dank je voor je begrip, meen ik serieus.
Ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nog moet bewijzen want volgens mij héb ik alles dat ik heb gezegd al meerdere keren bewezen... Het antwoord is nu alleen opeens veranderd en blijkbaar is de TT niet meer heillig en mag er vanaf nu ook een pro-MvB-TT... Dat is voor mij dus nieuws en waarschijnlijk voor MONTANA ook... ben benieuwd naar zijn reactie...
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!quote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
.
Jaja, komt nogquote:Op maandag 19 november 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |