Een reactie is teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pfff... Je kunt het ook overdrijven natuurlijk...
Als "kankeren" in de zin van klagen/zeiken nu ook al verwijderd wordt....
Huillie, ik heb het gelezen. Tevredenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een reactie is teveel gevraagd?
Moeilijk he, omgaan met kritiek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:26 schreef dndiek het volgende:
Huillie, ik heb het geleze. Tevreden?
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he, omgaan met kritiek.
Jawel, want blijkbaar kan/wil je niet toegeven dat je fout zat. En reageren met "Huillie" en een "quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef dndiek het volgende:
Nee hoor
Van het weekend hele update.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor het linkjestopic.
Hedwiges Maduro, moet lekker bij Ajax blijven! #3
Afonso Alves topic #10 Haha, ben je gek?
Het grote Leo Beenhakker topic. Er staat nog steeds de fouten gesloten in de lijst.
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van Ajax.
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Adothehague het volgende:
Wat is het rustig in dit voetbaltopic. Heb je alles onder controle Ray-mania?
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.
Rellen, rellen...valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
ai, ik was er vroeger ook alquote:Op donderdag 15 november 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |