Een Antilliaan zit aan de bar van een discotheek en draagt een T-shirt met daarop de tekst: "Marokkanen hebben 3 problemen!!!"quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amsterdam is een multi-culturele-samenleving. Daarom is het racistisch als je nog spreekt van 'typisch Amsterdamse humor'.
en neem Lieke meequote:
Een discussie gaat over het uitwisselen van standpunten. Bij beiden speelt het gevoel van \"moeten winnen\" een te grote rol. Bij Huub zie ik dat meer dan bij Lieke. Dat komt bij hem naar voren door selectief te shoppen in Lieke\'s uitspraken en daarbij de grote lijn achter zich latend. Lieke wordt daar terecht gestoord van omdat ze zo nooit haar gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Mar Huub spreekt dat uit en Lieke niet. En Lieke accepteerd het net zo weing als Huub doet. Wat dat betreft een perfect match.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[.knip.]
De twee Marokkanen verdwijnen verbauwereerd; de Antilliaan drinkt rustig het pilsje op, praat wat met het vrouwelijk schoon, danst een uurtje en verlaat dan de disco.
Buiten de discotheek wordt hij opgewacht door 5 Marokkanen. Zij trekken allemaal een mes en lopen op de Antilliaan af; deze kijkt hen rustig aan en zegt:
"Kijk, en dat is jullie derde probleem: jullie komen altijd met een mes naar een schietpartij ...![]()
Ik vind het wel oke zo dan horen we is wat...nu worden er dingen gezegt door Lieke die je anders niet hoorquote:
Als in?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goh Nadia gaat gewoon in haar eigen bed liggen ...
Oh ja nu zie ik ook een vlakke verhoging daar in Lucs bedquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goh Nadia gaat gewoon in haar eigen bed liggen ...
Bed waar ze met Luc lag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als in?
Het bed dat ze de afgelopen week met Luc gedeeld heeft of het bed waar ze voor die tijd met Dennis in lag??
Zo ken ik Lieke weer...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke zit maar te zeuren dat ze wil slapen, maar ze wil wel steeds het laatste woord hebben.
Gaat Huub zich omdraaien om te slapen, zegt Lieke nog even doodleuk:"Ik denk dat ik maar naar huis ga."
Bummer !! En het gesprek gaat weer lekker verder...
De redactie is juist heel blij met Huub op het moment, denk ik. Morgen stapt Lieke op. Het zal Brian's exit nog wat verder verdoezelen. Mèn wat is dit een triest spel geworden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
Redactie !! Mag Huub en spraakverbod !
Als ze geen gelijk heeft heeft ze geen gelijk. Het is beide ikke ikke ikke....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een discussie gaat over het uitwisselen van standpunten. Bij beiden speelt het gevoel van \"moeten winnen\" een te grote rol. Bij Huub zie ik dat meer dan bij Lieke. Dat komt bij hem naar voren door selectief te shoppen in Lieke\'s uitspraken en daarbij de grote lijn achter zich latend. Lieke wordt daar terecht gestoord van omdat ze zo nooit haar gelijk krijgt.
Ik ben het de laatste minuten wel heel erg eens met Huub eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik voel nergers erkennig hoe ik me nu voel"
Slijmbal-methode !
Ach dat was hier toch al duidelijk... ze heeft het proberen te verbloemen voor het laatste leuke showtje.... febo zal wel balen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Lieke, dit zijn beslisssingen uit emotie's"
Lieke stapt op, ze verteld nu dat ze morgen met haar bezoek naar huis gaat.
[ afbeelding ]
Dat was allang duidelijk en dan moet je gewoon gaan...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben gewoon ongelukkig
Ik wel....redelijk goed althans.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Kaleddis het volgende:
Ik kan Lieke echt niet meer volgen nu hoor![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:29 schreef chufi het volgende:
Redactie leest mee, SL en het laatste was: Ja ! Let op!
H: Komt het door Brian die je geslagen heeft!
ze spreekt der eigen ook constant tegen..... en Huub wil daar het zijne van weten...... maar waarom kan dat jong niet gewoon zijn bek eens dicht houwen en begripvol luisterenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Kaleddis het volgende:
Ik kan Lieke echt niet meer volgen nu hoor![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel....redelijk goed althans.....
Tuurlijk, FEBO wil echt niet dat we de waarheid te horen krijgen .......quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
Het gaat weer over het slaan van Brian... op een vraag van Huub hierover volgde een Streamlock
Dat zegt dus al genoeg.....Lieke laten ze gewoon mishandelen door Brian en ZE DOEN ER NIETS TEGENquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:29 schreef KimiK het volgende:
H: Komt het door Brain dat hij je geslagen en geschopt heeft...... en........ SL
Nou niet helemaal. Als je goed tussen de regels door luistert dan zit Lieke dat ook heel erg dwars. Zij wordt bestraft voor een oogpotlood terwijl er rustig op los mag slaan en trappen zonder een boete te krijgen. (kan er ook niet mee hoor, en ik zit hier rustig achter m'n computertje).quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
Zo, een SL. Huub:"Komt het door Brian? Dat ie je geslagen en geschopt heeft?"
Godverdomme wat heeft Huub een plaat voor z'n kop vanavond.
Ik geloof echt wel dat Huub haar graag wil hoduen. Maar in z'n onbenulligheid doet hij er alles om het tegendeel te regelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Huub denkt Jaap te hebben en Lieke is ballast geworden.... niets meer en niet minder lijkt me.
Mooi opgelost maar of het de juiste keuze is?
Ja, voor Huub is Lieke alleen maar ballast. Een of twee dagen voordat het werd uitgemaakt heeft hij Japio al gezegd : "Ik blijft nooit samenwonen met een ex. Ook nu niet"quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Huub denkt Jaap te hebben en Lieke is ballast geworden.... niets meer en niet minder lijkt me.
Mooi opgelost maar of het de juiste keuze is?
Huub zijkt over z'n relatie terwijl toch al een tijdje duidelijk is dat het de actie van Brian is die haar doet besluiten om op te stappen. Plaat voor z'n kop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou niet helemaal. Als je goed tussen de regels door luistert dan zit Lieke dat ook heel erg dwars. Zij wordt bestraft voor een oogpotlood terwijl er rustig op los mag slaan en trappen zonder een boete te krijgen. (kan er ook niet mee hoor, en ik zit hier rustig achter m'n computertje).
Hij probeert haar ook echt wel dingen in te laten zien, maar brengt het niet echt goed (zacht uitgedrukt).quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof echt wel dat Huub haar graag wil hoduen. Maar in z'n onbenulligheid doet hij er alles om het tegendeel te regelen.
Ach soooquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zijkt over z'n relatie terwijl toch al een tijdje duidelijk is dat het de actie van Brian is die haar doet besluiten om op te stappen. Plaat voor z'n kop.
Hij trekt het niet zonder Lieke (de enige in het huis waar hij mee kan praten... Jaap is niet echt een sociaal persoon)quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof echt wel dat Huub haar graag wil hoduen. Maar in z'n onbenulligheid doet hij er alles om het tegendeel te regelen.
Huub zou dat domme slaafse optreden van hem eens moeten gaan veranderen. Als hij zoals hij nu verder meedoet met verzwijgen, mag ie van mij ook direct ophoepelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ook stoppen met kijken. Heb het ook helemaal gehad met die Focking Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Lieke wel weg gaat, dan moet Huub oppassen. Hij is dan bij het minste of geringste zijn kop kwijt en slaat zichzelf eruit...
Waar slaat het opquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef ToughLove het volgende:
Huub: Ga je echt weg?
Voordat Lieke kan antwoorden: STREAMLOCK!
Precies.... waar is Huub..... de afgelopen maanden geweest...?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zou dat domme slaafse optreden van hem eens moeten gaan veranderen. Als hjij zoals hij nu verder meedoet met verzwijgen, mag ie van mij ook direct ophoepelen.
Inderdaad, focking schijt kut FEBO ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ook stoppen met kijken. Heb het ook helemaal gehad met die Focking Gouden Kooi.
Dat is juist de grap, Jaap is op sommige vlakken harststikke sociaal en bij andere dingen totaal onbenullig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij trekt het niet zonder Lieke (de enige in het huis waar hij mee kan praten... Jaap is niet echt een sociaal persoon)
Maar de twee persoonlijkheden botsten gewoon te erg
Nou, ik hoorde haar een uurtje of zo geleden nog zeggen dat ze zonder problemen van de leuke dingen kon genietenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben gewoon ongelukkig
De hoofdreden dat Lieke weggaat hebben we niet mogen horen. Die kutredactie plaatste daar behendig een SL. Het gaat dus om wat Brian bij Lieke heeft gedaan. Geschopt en geslagen. Met daarbij het uitblijven van sancties. Tuurlijk stap je dan op. Caramba wat is dit lelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef Shayndel het volgende:
Als Huub er straks uitgestemd is dat mede door vervelende Lieke.
Eerst door haar media geile gedoe de kooi in een relatie beginnen met Huub en hem dwars liggen. Nu gaat ze weg en Huub kan opgeruimt worden als Jaap niet te vertrouwen is.
Als Lieke op deze manier weg gaat is die kooi voor mij afgelopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef ToughLove het volgende:
Ik wil niet dat Lieke naar huis gaat![]()
Nou ja, dat is ook wel één van zijn kwaliteiten......, Lieke over de pis krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus dan heeft Huub haar toch rap de put in gepraat.
Bij 1 persoon kotssmileys.... Lieke fan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, focking schijt kut FEBO ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga mischien nog wel even Flens haar adres en 06 hier plaatsen
als het zo doorgaat ... stelletje losers
Lieke is wel klaar daar niemand mag haar en Huub wordt nu ook harder tegen haar en Lieke wil overal maar over nadenken...dat gaat al dagen zo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef ToughLove het volgende:
En zonder alcohol en agressie fysiek geweld.... hij kan het....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook wel één van zijn kwaliteiten......, Lieke over de pis krijgen.
Ja het begon al met Bart. Ik hoor hem nog zeggen tegen Nathanael:"Ik ben geen marionet, ze bekijken het maar." Heb het dan ook nooit geloofd dat hij voor Leslie het huis uit is gegaan. Hij heeft 2 maanden star op de bank gezeten en niet mee willen werken met de bevelen van achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef rooie3 het volgende:
Goed gedaan Febo.Weer iemand van het juiste soort weg.Laat de tokkies maar de villa over nemen.
Denk eerder dat Lieke het zat is om als boksbal te fungeren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke is wel klaar daar niemand mag haar en Huub wordt nu ook harder tegen haar en Lieke wil overal maar over nadenken...dat gaat al dagen zo.
Nou hij begon toch wel af en toe weer erg dreigend te praten hoor!quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:40 schreef akveor het volgende:
[..]
En zonder alcohol en agressie.... hij kan het....
Als ik eerlijk ben is Lieke beter af thuis.......quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke is wel klaar daar niemand mag haar en Huub wordt nu ook harder tegen haar en Lieke wil overal maar over nadenken...dat gaat al dagen zo.
Daar stuurde hij al drie dagen op aan ..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar een uurtje of zo geleden nog zeggen dat ze zonder problemen van de leuke dingen kon genieten
Dus dan heeft Huub haar toch rap de put in gepraat.
ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:36 schreef ToughLove het volgende:
Grappig dat jij daar nu ook over begintquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:40 schreef KimiK het volgende:
Na de afgelopen week begrijp ik oud-miljonair Bart ineens heel goed, ook waarom hij niets meer met DGK te maken wil hebben.![]()
twee zielen, één gedachtequote:Op zaterdag 3 november 2007 03:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja het begon al met Bart. Ik hoor hem nog zeggen tegen Nathanael:"Ik ben geen marionet, ze bekijken het maar." Heb het dan ook nooit geloofd dat hij voor Leslie het huis uit is gegaan. Hij heeft 2 maanden star op de bank gezeten en niet mee willen werken met de bevelen van achter.
Sorry ik bedoelde fysiek geweld...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij begon toch wel af en toe weer erg dreigend te praten hoor!
lolquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Grappig dat jij daar nu ook over begint![]()
dat ben ik niet met je eens............. het was weer zo'n vermoeiend gesprek (zoals altijd) maar niet agressief of zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij begon toch wel af en toe weer erg dreigend te praten hoor!
quote:
Dat dus... ik zag op de caps hier dat Lieke steeds haar hand bij Huub in de buurt had, ze zoekt dus kennelijk fysiek contact en het zou me dan ook niets verbazen als de gevoelens die Lieke voor Huub heeft dieper zitten dat ze wil toegeven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:39 schreef Desii het volgende:
Lieke is momenteel een zweefput van emoties........
Huub had gewoon zijn bek moeten houden, arm om haar heen moeten slaan en haar laten praten en zelf zijn bek moeten houwen
Ze weet altijd wel de conservatie gaande te houden....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens............. het was weer zo'n vermoeiend gesprek (zoals altijd) maar niet agressief of zo
Na het "welterusten" is Lieke zelf 2x opnieuw begonnen met zeggen dat ze naar huis gaat.... tja en je kent Huub dan blijft tie niet liggen
De redactie heeft 6 vingers in de aars van de rat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zou graag willen weten waar deze SL op slaat![]()
Er wordt gepraat over de ware reden voor Lieke om op te stappen. En die reden ligt hoogst waarschijnlijk wel degelijk in al het fysieke geweld richting haar wat door die kutredactie onbestraft is gebleven. Ze realiseert zich dat ze niet in een spel zit, maar in een hypocriet vooropgezet kutzooitje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Deze is SL is het gevolg van : Flens slaat op een weekend-hulp-assistent-SL-knop-regisseur ..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
De meeste minne streek die ze toen met hem hebben uitgehaald was een brief de villa inlaten waarin stond geschreven dat Leslie met een vriend van hem was vreemdgegaan. Daar was hij dagenlang stuk van (en terecht).quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef chufi het volgende:
Bart had ook toch iets van achter gehoord en dacht !! Doei Lekker demotiverend of zo iets in die trend ?
Achter heeft Bart helemaal gek lopen maken door hem te vertellen dat Leslie vreemd ging (terwijl dat niet zo was) en dat had maar 1 doel: de bewoner die niet meewerkte de villa uitkrijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef chufi het volgende:
Bart had ook toch iets van achter gehoord en dacht !! Doei Lekker demotiverend of zo iets in die trend ?
Dat was echt triest,die jongen zat er ook helemaal doorheen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef chufi het volgende:
en daarmee stijgt Lieke in mijn achting als ze dit zooitje verlaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er wordt gepraat over de ware reden voor Lieke om op te stappen. En die reden ligt hoogst waarschijnlijk wel degelijk in al het fysieke geweld richting haar wat door die kutredactie onbestraft is gebleven. Ze realiseert zich dat ze niet in een spel zit, maar in een hypocriet vooropgezet kutzooitje.
Of was het de conversatie ........ Conserveren lijkt me meer iets voor Japio !quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze weet altijd wel de conservatie gaande te houden....![]()
ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
En wie vieren er feest morgen?
Ik baal behoorlijk van Huub. Allermeest natuurlijk van die walgelijk kutredactie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
en daarmee stijgt Lieke in mijn achting als ze dit zooitje verlaat![]()
Nou der vriendje nog......... dan ben ik klaar met dgk
Ja, was Lieke fan, heb er zelfs zo'n 200 euro aan SMS-jes tegenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij 1 persoon kotssmileys.... Lieke fan?![]()
waar heb jij dat woord vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze weet altijd wel de conservatie gaande te houden....![]()
trailer trashquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind dat Lieke weggaat. Lieke had nooit naar binnen moeten gaan. Ze is de ondergang van Huub. En Huub had natuurlijk nooit iets met haar moeten beginnen of gelijk al kappen toen het al minder was. Dan had hij nu ook nog meer van Jaap kunnen aan nemen. Ik moet het nog zien wat Jaap gaat doen straks.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
De hoofdreden dat Lieke weggaat hebben we niet mogen horen. Die kutredactie plaatste daar behendig een SL. Het gaat dus om wat Brian bij Lieke heeft gedaan. Geschopt en geslagen. Met daarbij het uitblijven van sancties. Tuurlijk stap je dan op. Caramba wat is dit lelijk.
Ik denk dat Lieke eerder op de dag al had besloten voor zichzelf dat ze weg zou gaan (gezien haar reactie na het gesprek met Anita) en ze graag nog iemand met haar val mee wilde nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:46 schreef avonne het volgende:
Heel jammer. Ik vond haar besluit om nog een klap uit te lokken en dan WEL terug te slaan, wel pittig. Dat gaan we dus niet meer meemaken.
Het gezeur van Huub is echter de druppel. Zelfs op wraak wil ze niet meer op wachten.
Ja, klopt. M'n zus is jarig ..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
Ze heeft heel dikke kans hier uit te slepen wat ze wil - als ze maar bereid is er tijd en energie in te steken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht wel van Lieke dat ze alsnog aangifte gaat doen van al dat fysieke geweld ..
De febo en hun rattenkindjes,zij hebben het weer voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
Ze kan ook gewoon steun zoeken in de beslissing om weg te gaan. Ik weet ook niet precies wat voor een eventuele invloed Sylvia en Erik hebben gehad. Huub zei dat het toch juist goed zat met Lieke en dat ie voor Jaap op moest passen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... ik zag op de caps hier dat Lieke steeds haar hand bij Huub in de buurt had, ze zoekt dus kennelijk fysiek contact en het zou me dan ook niets verbazen als de gevoelens die Lieke voor Huub heeft dieper zitten dat ze wil toegeven.
Ik kan me daarom voorstellen dat ze er flink ziek van is dat de FEBO niet alleen een andere "relationele" verhaallijn voor Huub in gedachten heeft (Nadia) maar vooral van het feit dat Huub dus zo cheap is dat hij daar zelfs in meegaat...
En dan te bedenken dat Huub degene is die in het verleden meerdere malen een drama maakte van het feit dat Lieke mogelijk berekenend was bezig geweest om de villa binnen te komen en niet echt om hem gaf...
Wederzijds is dat gevoel dus kennelijk ook minder want hij laat zich door achter vertellen met wie hij het moet doen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
Ze stijgt geen milimeter in mijn achting. Dan had ze er namelijk gelijk moeten uitstappen en niet nu, nu ze het moeilijk heeft. Ze heeft het spelletje zes maanden lang meegespeeld. Ook hard anderen gepest....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de FEBO nog een leuke aan hebben. Vind Lieke nou niet echt het type dat haar mond laat snoeren. En een aangifte zit er zeker nog heel goed in.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht wel van Lieke dat ze alsnog aangifte gaat doen van al dat fysieke geweld ..
Heb je dat overgeslagen bij al je exen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
En nu goedmaak- danwel afscheidssex
Dit sla ik over
Van mij mag ze... zowel de bewoners persoonlijk als de redactie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de FEBO nog een leuke aan hebben. Vind Lieke nou niet echt het type dat haar mond laat snoeren. En een aangifte zit er zeker nog heel goed in.
Van mij ook !quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag ze... zowel de bewoners persoonlijk als de redactie.
Dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Geen sex hoor Lieke heeft er een vanavond een tamponnetje in gedaan
ik ben er al klaar mee als lieke de poort uitstaptquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Alles kan stuk volgens Huub, dus ook die tampon..quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Geen sex hoor Lieke heeft er een vanavond een tamponnetje in gedaan
Dit gaat Lieke volgens mij niet eens meer om wat ze samen hebben, maar goed. De relatietherapeut uithangen kan ook leuk zijn, i guess.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke wil heel simpelweg gekend worden, dat is alles.......Huub wil altijd en overal met de eer strjken, de eerste viool spelen. Dat trekt ze niet meer.......
Volgens mij is dat de druppel... ik ben er van overtuigd dat ze gevoelens voor Huub heeft, terwijl Huub z'n gevoelens kennelijk vrij makkelijk door de Febo laat dirigeren... dat in combinatie met het constante negeren van fysiek geweld naar Lieke wordt uiteindelijk iedereen te veel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke wil heel simpelweg gekend worden, dat is alles.......Huub wil altijd en overal met de eer strjken, de eerste viool spelen. Dat trekt ze niet meer.......
Gezeik met die relaties ook altijd.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de druppel... ik ben er van overtuigd dat ze gevoelens voor Huub heeft, terwijl Huub z'n gevoelens kennelijk vrij makkelijk door de Febo laat dirigeren... dat in combinatie met het constante negeren van fysiek geweld naar Lieke wordt uiteindelijk iedereen te veel.
Het verbaast me dat ze het nog zolang heeft volgehouden, maar dat is waarschijnlijk alleen maar te danken aan de band die ze met Huub dacht te hebben.
Ja hè... op zich is het allemaal niet zo moeilijk, maar die gevoelens die zich er mee gaan bemoeien hè...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezeik met die relaties ook altijd.........![]()
Daarom ben ik ook a very happy singlequote:Op zaterdag 3 november 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezeik met die relaties ook altijd.........![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook a very happy single![]()
Gevoelens............of hormonen? Jaap had wel een beetje gelijk toen hij vertelde dat hij wist hoe het kwam bij het zien van die tampon. De afgelopen week was Lieke een aardige emotionele puinhoop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè... op zich is het allemaal niet zo moeilijk, maar die gevoelens die zich er mee gaan bemoeien hè...![]()
Het is al langer duidelijk. Dennix, Nadia, Japio en Amanda en als Laatste Huub gaan volgen. DGK gaat gewoon kapot aan de terreur van Kubatz en co .........quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de druppel... ik ben er van overtuigd dat ze gevoelens voor Huub heeft, terwijl Huub z'n gevoelens kennelijk vrij makkelijk door de Febo laat dirigeren... dat in combinatie met het constante negeren van fysiek geweld naar Lieke wordt uiteindelijk iedereen te veel.
Het verbaast me dat ze het nog zolang heeft volgehouden, maar dat is waarschijnlijk alleen maar te danken aan de band die ze met Huub dacht te hebben.
Of ze hebben even door laten schemeren dat er morgen alsnog een boete / exit aan zit te komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:59 schreef akveor het volgende:
Spanning lijkt nu wel weg... Lieke heeft het aan Huub mogen vertellen? Volgens mij moest Lieke van de febo een spelletje spelen.
Nee, die hoop heb ik inmiddels opgegeven ... kut FEBOquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of ze hebben even door laten schemeren dat er morgen alsnog een boete / exit aan zit te komen![]()
![]()
Probeer dit gevoel vast te houden ........ Morgen ben je het immers kwijt en gaat je droom verloren !quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of ze hebben even door laten schemeren dat er morgen alsnog een boete / exit aan zit te komen![]()
![]()
Tsja.... daar hebben vrouwen inderdaad last vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gevoelens............of hormonen? Jaap had wel een beetje gelijk toen hij vertelde dat hij wist hoe het kwam bij het zien van die tampon. De afgelopen week was Lieke een aardige emotionele puinhoop.
denk dat haar wraak zoet isquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:46 schreef avonne het volgende:
Heel jammer. Ik vond haar besluit om nog een klap uit te lokken en dan WEL terug te slaan, wel pittig. Dat gaan we dus niet meer meemaken.
Het gezeur van Huub is echter de druppel. Zelfs op wraak wil ze niet meer op wachten.
Niet alleen hormonen, Lieke is er volgens mij echt ziek van dat Huub zelfs zijn gevoel voor haar opgeeft in opdracht van de Febo... dat is gewoon een grens die je wel of niet over gaat, en IMHO was dit de enige manier om Lieke weg te krijgen, want slaan en schoppen (en dat ook nog eens belonen) was dat kennelijk niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gevoelens............of hormonen? Jaap had wel een beetje gelijk toen hij vertelde dat hij wist hoe het kwam bij het zien van die tampon. De afgelopen week was Lieke een aardige emotionele puinhoop.
Ja, da's wel leuk. In het begin is het ook allemaal nog wel leukquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een avondje verliefd zijn.![]()
die gozer kan echt z'n bek niet houden he ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
Hop weer een SL. Huub:"Lieke, ik wil je nergens toe overhalen, maar ik vind dat je het wat meer bedenktijd moet geven."![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is toch echt niet streamlockwaardig. Wtf, wat zit daar toch weer een ei aan die knoppen vanavond.
helemaal eens........ het lastige is, ze kunnen niet met en niet zonder elkaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:06 schreef riri het volgende:
ze heeft de beslissing nog niet definitief genomen.....morgen eerst het bezoek dat 8 uur blijft
ik hoop dat ze blijft en Amanda en Brian het vuur aan de schenen legt....zij kan dat als enige echt goed en zij krijgt die twee zover dat ze fouten begaan
Huub zonder Lieke redt het niet
Ja, maar dit vind ik allemaal wel erg speculatief........het is in ieder geval iets wat ik niet heb kunnen ontdekken en/of zien. Wel zag ik keer op keer die oeverloze discussies waarbij Huub z'n gelijk wilde halen en Lieke er doodmoe van werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen hormonen, Lieke is er volgens mij echt ziek van dat Huub zelfs zijn gevoel voor haar opgeeft in opdracht van de Febo... dat is gewoon een grens die je wel of niet over gaat, en IMHO was dit de enige manier om Lieke weg te krijgen, want slaan en schoppen (en dat ook nog eens belonen) was dat kennelijk niet.
Ze kan dus kennelijk een heleboel ongerechtigheid aan, maar dat iemand haar gevoelsmatig zo in de uitverkoop gooit kan ze dus niet aan.
Ja, vind het ook triest. En zometeen liggen ze weer half te wippen, let maar op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is toch echt niet streamlockwaardig. Wtf, wat zit daar toch weer een ei aan die knoppen vanavond.
Wat zei ik jequote:Op zaterdag 3 november 2007 04:10 schreef Dreamboy het volgende:
En weer zoenend terug
quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, vind het ook triest. En zometeen liggen ze weer half te wippen, let maar op.![]()
Huh? Jij hebt het script uitgetypt voor je liggen? Afijn, ik de luiken sluitenquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, vind het ook triest. En zometeen liggen ze weer half te wippen, let maar op.![]()
mee eens en doe mee, trusten FOK!kersquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze SL maakt me veel duidelijk ....... Ik ga slapen en kijk wel of ik morgen zin heb om nog terug te komen.
Wat mij betreft maken ze de bewoners gek, maar daar doe ik niet aan mee.
lijkt me de enige en de mooiste keuze .... en ergens toch een happy end.... de 2 die voor zichzelf kozenquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:11 schreef riri het volgende:
samen de koffers pakken en via de poort het landgoed verlaten zou ook mooi zijn....ik zou het doen...niemand die me tegenhield
En ik zag een Lieke die tijdens het doodmoe worden van het gewauwel van Huub wel constant fysiek contact bleef zoeken.... volgens mij wilde ze dus vooral dat ie z'n kop hield, haar eens stevig vast zou houden en zou vertellen dat het allemaal wel goed zou komen (ongeacht of dat wel of niet zo is)quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dit vind ik allemaal wel erg speculatief........het is in ieder geval iets wat ik niet heb kunnen ontdekken en/of zien. Wel zag ik keer op keer die oeverloze discussies waarbij Huub z'n gelijk wilde halen en Lieke er doodmoe van werd.
En dat is nou net het verschil tussen Lieke en Huub...quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:13 schreef Desii het volgende:
[..]
lijkt me de enige en de mooiste keuze .... en ergens toch een happy end.... de 2 die voor zichzelf kozen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:13 schreef Desii het volgende:
[..]
lijkt me de enige en de mooiste keuze .... en ergens toch een happy end.... de 2 die voor zichzelf kozen![]()
Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:17 schreef Kaleddis het volgende:
Nou laat ze maar hun momentje hebben. Ik ga pitten.
Trusten Tipsch![]()
![]()
Ze "bedrijven de liefde"quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:18 schreef Desii het volgende:
Okeeeej.... ik hou het voor gezien...
iig ziet deze sex er normaal uit itt dat die ander koppels
Truste fokkies
Gezellie, zie ik je zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.Welterusten Kaleddis
![]()
![]()
Nee, laten we ze terugpestenquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet ik oordopjes meenemen van beneden? De buren zijn weer bezig.![]()
Zo, Lieke liet een spleetscheet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:23 schreef riri het volgende:
pas maar op dat amanda jullie niet ziet....in haar ogen zijn huub en lieke een stelletje wat nooit sex heeft
Ik ook, truste fokkerts.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Hoorde ik daar nu een vaginaal scheetje![]()
Een sexuele blunder volgens Amanda![]()
En nu ben ik echt weg![]()
en lieke gaat dat bedrag gewoon buiten de villa verdienenquote:Op zaterdag 3 november 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nou net het verschil tussen Lieke en Huub...
Lieke is daartoe in staat voor haar eigen geluk, Huub laat zich door de Febo gewoon vertellen met wie hij nu weer moet gaan rotzooien voor een kans op een leuk geldbedrag.
Nee, door al die lichtmasten hoor je die vogeltjes het hele jaar, de hele nacht door ........... Hetzelfde als hier langs de duinen bij de tennisbanen. Die zijn tot 02:30 in gebruik en al het wild blijft gewoon in daglicht activiteit..quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:32 schreef Bidibip het volgende:
Moet dat vogeltje trouwens niet zijn biezen pakken? T klinkt zo out of season.
Schorriemorrie. Ga slapen, tuig. Morgen weer geen knip voor de neus waard natuurlijk. Een beetje vals zingen de hele dag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, door al die lichtmasten hoor je die vogeltjes het hele jaar, de hele nacht door ........... Hetzelfde als hier langs de duinen bij de tennisbanen. Die zijn tot 02:30 in gebruik en al het wild blijft gewoon in daglicht activiteit..
Leuke post om je postaantal waanzinnig op te schroeven, maar ik mis een beetje de inhoud ......quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:41 schreef Bidibip het volgende:
[..]
Schorriemorrie. Ga slapen, tuig. Morgen weer geen knip voor de neus waard natuurlijk. Een beetje vals zingen de hele dag.
Goed. ik val er weer op een geod moment in. Alles plat. Ik ook maar dan.
Ik stijg inderdaad van 1 naar 3. Maar ja, d'r valt ook niet zo veel te melden op dit moment.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke post om je postaantal waanzinnig op te schroeven, maar ik mis een beetje de inhoud ......
Beware what ? Ahum ..... Volgende keer waar ? Toch niet hier he, waar alle mensen kijken !quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:02 schreef Bidibip het volgende:
[..]
Ik stijg inderdaad van 1 naar 3. Maar ja, d'r valt ook niet zo veel te melden op dit moment.
Volgende keer, okay? Beware, ahum.
Kijken hier mensen dan? Scary.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beware what ? Ahum ..... Volgende keer waar ? Toch niet hier he, waar alle mensen kijken !
Blup, blup, blupperdieblup ....... Blidiblup Blidiblup Blidiblupperdieblup .......quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:17 schreef Bidibip het volgende:
[..]
Kijken hier mensen dan? Scary.
In alle eerlijkheid: ik maakte even een uitstapje van VOL hierheen. Ze zijn daar voor de verandering weer eens druk met ScofieldM. Dat verveelt me altijd, vandaar.
Maar ja, tis nu een dooie boel. Sluit ik me dus maar bij aan. Nighty night.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
Dat moet ze nog een paar dagen doen dus ipv weggaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
ben ik het helemaal mee eens verschikkelijk dit echt ze houden die gasten steeds de hand boven het hoofd bahquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:00 schreef Jewscky het volgende:
Febo,jullie hebben zich in de nesten gewerkt,dat kunnen jullie toch niet verkopen aan de streamers,zal er niet
raar van staan kijken,als het bij jullie in Eemnes, iets wordt ondernomen van buitern af.
DAT KAN NIET FEBO.
Is er een filmpje van, en iets langer dan het bovenstaande ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:03 schreef Varen het volgende:
Er hing een raar sfeertje gisteravond. Amanda had een drankverbod, waar ze zich niet aan hield. Er kwam geen telefoontje, dat Amanda niet mocht drinken. Ze was erg opgefokt en Nadia stookte het vuurtje lekker op. Amanda zat zich dood te ergeren aan Kim, ze noemde haar hoer. Ik voelde de agressie van Amanda haast door mijn beeldscherm heen. Brian hield zich wijs op de achtergrond, die liet Amanda en Nadia het werk doen. Hij was ook verbaasd, toen Lieke hem dat schouderklopje gaf, ik de keuken, waardoor hij toch betrokken werd bij de aktie van Amanda en Nadia.
Niets is zeker in DGK.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:32 schreef swarmahoer het volgende:
is tal zeker dat lieke er uit gaat ?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51141&sess=2832quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er een filmpje van, en iets langer dan het bovenstaande ?
Nee....bij mijn weten wacht ze eerst het bezoek afquote:Op zaterdag 3 november 2007 07:23 schreef Yollie het volgende:
Heeft Lieke nu officieel haar 24 aangvraagd? Ik kom er geen wijs uit of het een dreiging was of........
edit: ja ik lees op nowlive dat ze het echt gedaan heeft.
Dat is dan ook wel waar. Van mij mag ze ook weg alleen blijf ik wel met een zure smaak zitten omdat zij wel als boksbal heeft gefungeerd daar en achter deed daar niks aan. Naar bekend heeft Brian meerdere malen zijn poten niet thuis kunnen houden maar hij zit er nog in. Wederom vind ik het een verheerlijking van een geweldadig persoon. Ik vind het echt de wereld op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
En toch, als Lieke besluit weg te gaan, zal ik daar wel van balen. Niet dat ik haar zo zou missen, maar omdat het voor dat gajes daar als een overwinning zou smaken. Waardoor ze nog meer in hun overtuiging bevestigd worden dat zij heer en meester zijn. Met dank aan achter.
En een goede morgen.
Morguh !quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:32 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....bij mijn weten wacht ze eerst het bezoek af
Nah, 'k zou daar ff mee wachten. Het is helemaal niet zeker of dat vanavond wel doorgaat. Huub sprak daar z'n twijfel ook al over uit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goede morgen allen,
Als de FEBO het nalaat om Brainless aan te pakken, moeten wij streamers dan niet
vanavond maar massaal naar Gemert gaan en die laffe klootzak op zijn nummer
zetten ?? Ik voorzie echt wel mogelijkheden om hem te bekogelen met tomaten en
eieren, en misschien is als bonus die akelige moeder van hem ook wel aanwezig ........
Ik offer graag mijn vrije zaterdagavond hier aan op en ga hier twee uur voor rijden.
Wie volgt ???
Is het ook, de wereld op z'n kop. Ik weet niet wat dat gajes heeft gedaan of gezegd om het zover te krijgen, maar het lijkt steeds meer alsof vooral Brian en Amanda achter in hun broekzak hebben. Lees ik dan gisteravond hier dat die broer van Brian ook al doet alsof hij de king of the castle is, dan bevestigd dat alleen maar mijn idee over de schimmigheid die over achter hangt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dat is dan ook wel waar. Van mij mag ze ook weg alleen blijf ik wel met een zure smaak zitten omdat zij wel als boksbal heeft gefungeerd daar en achter deed daar niks aan. Naar bekend heeft Brian meerdere malen zijn poten niet thuis kunnen houden maar hij zit er nog in. Wederom vind ik het een verheerlijking van een geweldadig persoon. Ik vind het echt de wereld op z'n kop.
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in, en het lijkt mij ook onzeker ofquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, 'k zou daar ff mee wachten. Het is helemaal niet zeker of dat vanavond wel doorgaat.
Huub sprak daar z'n twijfel ook al over uit.
Maar voel wel voor actie! Niet zozeer tegen Brian alswel tegen de FEBO.
Helemaal mee eens. maar aan de andere kant, als ze echt (dood)ongelukkig is en heel de dag gaat liggen huilen in bed, dan moet ze gewoon gaan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:53 schreef droomkoningin het volgende:
Ik wil niet dat Lieke weggaat
Ze is de enige miljonair met klasse en ik gun haar de winst.
Zelfs Huub kan niet aan haar tippen, lulletje rozenwater die voor een paar miljoen alles doet wat de redactie zegt.. Leuke jongen verder daar niet van
Jaap, onbetrouwbaar als de pest, maar als hij speelt, speelt hij het spel op hoog niveau...
de rest... wat zal je daar van zeggen.. stelletje tokkies
Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Alleen al door dit soort toestanden dwingt mijn geweten me weer dat ik pro Lieke moet zijn en dat ik haar geen zeurneus moet vinden omdat ze meer dan eens letterlijk klappen heeft opgevangen voor het incompetente gedrag van achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51142&sess=2832&mvpageno=1
Op circa 1.43m geeft die eikel gewoon toe dat hij Lieke 'daar' heeft geslagen en haar heeft getrapt... Maar vooral geen sancties geven, jongens!
Mooie tekst Copycat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook, de wereld op z'n kop. Ik weet niet wat dat gajes heeft gedaan of gezegd om het zover te krijgen, maar het lijkt steeds meer alsof vooral Brian en Amanda achter in hun broekzak hebben. Lees ik dan gisteravond hier dat die broer van Brian ook al doet alsof hij de king of the castle is, dan bevestigd dat alleen maar mijn idee over de schimmigheid die over achter hangt.
Het is gewoonweg te absurd voor woorden dat Brian met al die overtredingen van de laatste dagen flierefluitend door die villa blijft gaan. Met een geslagen maar even sneaky strijdbare Amanda in zijn kielzog.
Er klopt geen yota van. Hoe je het ook wendt of keert.
Opdat wij niet vergeten, noekje!
Op het terrein van DGK geldt gewoon de Nederlandse wet, dus er is voor justitie nog een hoop werk aan de winkel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef dl3b het volgende:
[..]
Mooie tekst Copycat.
Maar vergeet een ding niet:
we kijken met zijn allen naar iets wat aangekondigd is als een televisie EXPERIMENT, met als enig concept wie gaat als laatste dat hok uit.
Nergens staat ook maar een aanwijzig van bindende spelregels en/of verbod of gebod van wat dan ook.
That,s it, meer niet.
Dat daar dingen gebeuren die niet kunnen in de ogen van "normale" mensen staat daar volledig los van.
Het is natuurlijk niet voor niets dat alleen gasten waar "een hoekje vanaf is" in aanmerking komen voor plaatsing.
Met ons maak je geen tv, toch?
Een massale protestactie aan de poort zou mooi zijn. Spandoeken, megafoons. Kun je klagen over zowel de incompetenties van de FEBO alsover dat Brian de villa moet verlaten. Even wat mailtjes naar wat TV-programma's zodat het geheel in de media gebracht wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in, en het lijkt mij ook onzeker of
het überhaupt nog wel door gaat vanavond. Maar misschien heeft de
dreiging van akties vanavond al genoeg effect op de FEBO om ze niet
te laten optreden vanavond ...... ik denk niet dat ze op "publieke" akties
naar Brainless ziiten te wachten.
En ik steun van harte je idee om de FEBO aan te pakken, ik zou zeggen laten
we voorstellen hier posten en zien of er haalbaarheid voor is. Ik zie een
"publieke" aktie bij het huisadres van Flens wel zitten bijvoorbeeld, mits die
dan wel massaal is.
Nee, hij zegt het op de manier van dat ze uit haar nek lult, dat ze er van alles bijhaalt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
Op circa 1.43m geeft die eikel gewoon toe dat hij Lieke 'daar' heeft geslagen en haar heeft getrapt... Maar vooral geen sancties geven, jongens!
Wat is dat toch dat hij overal mee wegkomt, ik snap daar geen yota van. Ook dat verhaal over Kenneth in de Zebra.....onbegrijpelijk dat dat kan en mag. Je zou bijn gaan denken dat Flens bang is voor de Tokkie Fam. Kubatz, iets anders kan ik echt niet bedenken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
Dat verhaal van Kenneth in de Zebra heb ik gemist, waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat hij overal mee wegkomt, ik snap daar geen yota van. Ook dat verhaal over Kenneth in de Zebra.....onbegrijpelijk dat dat kan en mag. Je zou bijn gaan denken dat Flens bang is voor de Tokkie Fam. Kubatz, iets anders kan ik echt niet bedenken.![]()
Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef dl3b het volgende:
[..]
Mooie tekst Copycat.
Maar vergeet een ding niet:
we kijken met zijn allen naar iets wat aangekondigd is als een televisie EXPERIMENT, met als enig concept wie gaat als laatste dat hok uit.
Nergens staat ook maar een aanwijzig van bindende spelregels en/of verbod of gebod van wat dan ook.
That,s it, meer niet.
Dat daar dingen gebeuren die niet kunnen in de ogen van "normale" mensen staat daar volledig los van.
Het is natuurlijk niet voor niets dat alleen gasten waar "een hoekje vanaf is" in aanmerking komen voor plaatsing.
Met ons maak je geen tv, toch?
Dat is nou juist wat de redactie wil reclame voor de DGK meer kijkers zodat zij niet hoeven te stopen want geloof me die verdienen wel een aardig maandsalaris.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een massale protestactie aan de poort zou mooi zijn. Spandoeken, megafoons. Kun je klagen over zowel de incompetenties van de FEBO alsover dat Brian de villa moet verlaten. Even wat mailtjes naar wat TV-programma's zodat het geheel in de media gebracht wordt.
Als er maar genoeg herrie gemaakt wordt dat zullen ze dit in de villa ook horen.
In een van de vorige COSSEN, verhaal kwam van Nowlive. Het komt erop neer dat hij Cola over iemand heeft heen gegooid en zich op een geweldadige manier toegang tot de Zebra heeft verschaft, zelfs de portier was bang voor hem.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat verhaal van Kenneth in de Zebra heb ik gemist, waar kan ik dat vinden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |