Een Antilliaan zit aan de bar van een discotheek en draagt een T-shirt met daarop de tekst: "Marokkanen hebben 3 problemen!!!"quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amsterdam is een multi-culturele-samenleving. Daarom is het racistisch als je nog spreekt van 'typisch Amsterdamse humor'.
en neem Lieke meequote:
Een discussie gaat over het uitwisselen van standpunten. Bij beiden speelt het gevoel van \"moeten winnen\" een te grote rol. Bij Huub zie ik dat meer dan bij Lieke. Dat komt bij hem naar voren door selectief te shoppen in Lieke\'s uitspraken en daarbij de grote lijn achter zich latend. Lieke wordt daar terecht gestoord van omdat ze zo nooit haar gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Mar Huub spreekt dat uit en Lieke niet. En Lieke accepteerd het net zo weing als Huub doet. Wat dat betreft een perfect match.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[.knip.]
De twee Marokkanen verdwijnen verbauwereerd; de Antilliaan drinkt rustig het pilsje op, praat wat met het vrouwelijk schoon, danst een uurtje en verlaat dan de disco.
Buiten de discotheek wordt hij opgewacht door 5 Marokkanen. Zij trekken allemaal een mes en lopen op de Antilliaan af; deze kijkt hen rustig aan en zegt:
"Kijk, en dat is jullie derde probleem: jullie komen altijd met een mes naar een schietpartij ...![]()
Ik vind het wel oke zo dan horen we is wat...nu worden er dingen gezegt door Lieke die je anders niet hoorquote:
Als in?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goh Nadia gaat gewoon in haar eigen bed liggen ...
Oh ja nu zie ik ook een vlakke verhoging daar in Lucs bedquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goh Nadia gaat gewoon in haar eigen bed liggen ...
Bed waar ze met Luc lag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als in?
Het bed dat ze de afgelopen week met Luc gedeeld heeft of het bed waar ze voor die tijd met Dennis in lag??
Zo ken ik Lieke weer...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke zit maar te zeuren dat ze wil slapen, maar ze wil wel steeds het laatste woord hebben.
Gaat Huub zich omdraaien om te slapen, zegt Lieke nog even doodleuk:"Ik denk dat ik maar naar huis ga."
Bummer !! En het gesprek gaat weer lekker verder...
De redactie is juist heel blij met Huub op het moment, denk ik. Morgen stapt Lieke op. Het zal Brian's exit nog wat verder verdoezelen. Mèn wat is dit een triest spel geworden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
Redactie !! Mag Huub en spraakverbod !
Als ze geen gelijk heeft heeft ze geen gelijk. Het is beide ikke ikke ikke....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een discussie gaat over het uitwisselen van standpunten. Bij beiden speelt het gevoel van \"moeten winnen\" een te grote rol. Bij Huub zie ik dat meer dan bij Lieke. Dat komt bij hem naar voren door selectief te shoppen in Lieke\'s uitspraken en daarbij de grote lijn achter zich latend. Lieke wordt daar terecht gestoord van omdat ze zo nooit haar gelijk krijgt.
Ik ben het de laatste minuten wel heel erg eens met Huub eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik voel nergers erkennig hoe ik me nu voel"
Slijmbal-methode !
Ach dat was hier toch al duidelijk... ze heeft het proberen te verbloemen voor het laatste leuke showtje.... febo zal wel balen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Lieke, dit zijn beslisssingen uit emotie's"
Lieke stapt op, ze verteld nu dat ze morgen met haar bezoek naar huis gaat.
[ afbeelding ]
Dat was allang duidelijk en dan moet je gewoon gaan...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben gewoon ongelukkig
Ik wel....redelijk goed althans.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Kaleddis het volgende:
Ik kan Lieke echt niet meer volgen nu hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |