Zouden de schrijvers een eventueel veto gehad hebben?quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed de redactie van P&W.
ik heb ernstig de indruk dat ze er nu ter plekke pas achterkomenquote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zouden de schrijvers een eventueel veto gehad hebben?![]()
LOL, laat haar tochquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Da's toch al een betere recensie dan dat Spigt gaf
Nee, ik kan er niet tegen als mensen een functie als ambassadrice accepteren en er vervolgens een potje van makenquote:
Wint die lul ook nog.quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Arcee het volgende:
Kinderachtig van die A.F.Th, zeg. Of je gaat gewoon lekker in je eentje in een achterafzaaltje zitten om een vaag punt te maken.
There's no business like writingbusinessquote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef Wup het volgende:
zou Grunberg nu worden afgevoerd;)
Ja, want de aftiteling begon alquote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Kokstra het volgende:
Probeerde hij nou een speech te maken waar Witteman ineens doorheen begon te lullen?
Dit doet die echt iedere uitzendingquote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Kokstra het volgende:
Probeerde hij nou een speech te maken waar Witteman ineens doorheen begon te lullen?
Nu moesten ze de winnaar natuurlijk nog wel even het woord geven, maar normaal gesproken moeten ze gewoon de laatste vraag niet stellen. Er is dan toch geen tijd voor het antwoord.quote:
Dat is traditie met deze prijs.quote:
In het journaal zat het stuk ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:03 schreef broer het volgende:
Hoeveel close-ups van Grunberg kregen we precies nadat de winnaar bekend was geworden? Vijf? Zes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |