Ze heeft het boek wel gelezen, maar niet de tijd genomen alles tot haar door te laten dringen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
dit is wel heel erg slordig. Spigt heeft dat boek helemaal niet gelezen, of het lag haar gewoon niet. Blijkt dat de tekst ook niet eens op de monitor komt
wat lief van Frédérique Spigt.... hij zit er wat zuur bij te kijken trouwensquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
liedje voor Zwagerman
Maar de tekst van je eigen liedje moet je toch wel kunnen onthouden toch?quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft het boek wel gelezen, maar niet de tijd genomen alles tot haar door te laten dringen.
Nou is dat bij Spigt sowieso wel lastig om tot haar door te dringen.
Zou ik ook doen, ik zou een ruil met Verdonk voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
wat lief van Frédérique Spigt.... hij zit er wat zuur bij te kijken trouwens
het gaat over het gevangeniswezen he, daar weet Verdonk veel vanquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Je zal maar Verdonk als pleitbezorger voor je boek hebben.
Redenen te over om dat boek nooit te kopen.
volgens mij ging het alleen op de monitor mis, het tonen van de tekst aan het publiek dus.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Maar de tekst van je eigen liedje moet je toch wel kunnen onthouden toch?
Hij schrijft zo mooi is nou niet bepaald moeilijk.
ow, ik ben groot voorstander van Frédérique Spigt...quote:Zou ik ook doen, ik zou een ruil met Verdonk voorstellen
Dat had ze moeten blijven doen: opper- gevangenisbewaarster.quote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
het gaat over het gevangeniswezen he, daar weet Verdonk veel van
Kees Jansma lijkt me ook wel geschikt, je ziet gewoon aan die man dat hij veel weetquote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij ging het alleen op de monitor mis, het tonen van de tekst aan het publiek dus.
maar gezien de tekst leek het idd. nogal een haastklus:)
[..]
ow, ik ben groot voorstander van Frédérique Spigt...
Ik vermoed de redactie van P&W.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie heeft die ambassadeurs eigenlijk uitgezocht? De jury? De redactie van P&W? Of de schrijvers zelf?
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie heeft die ambassadeurs eigenlijk uitgezocht? De jury? De redactie van P&W? Of de schrijvers zelf?
Nee. Of laat zo'n kind in elk geval bij je vrouw op schoot zitten. Of bij oma ofzo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
je neemt toch geen kinderen mee naar zo'n literatuurprijs
geen idee maar ik gok op de redactie van P&W...quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ja, alsof-ie de eerste is die een kind heeft.quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Belachelijk om zo'n klein kind mee te nemen naar zo'n urendurende late prijsuitreiking.
Stel je voor dat dat kind begint te janken, ik denk dat half Nederland een leuker programma opzoektquote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee. Of laat zo'n kind in elk geval bij je vrouw op schoot zitten. Of bij oma ofzo.
Eigenlijk is het gewoon helemaal niet leuk voor kind. Dus had hij beter een oppas kunnen regelen.
Ja, ik dacht dat die zelf dat boek hadden gelezen en zelf graag ambassadeur wilden worden, maar ze hebben ze die boeken gewoon gegeven.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |