Maurice De Wilde was het type interviewer dat over lijken ging. Zijn interview met collaborateur Leon Degrelle in de jaren '80 maakte hem hier 'wereldberoemd' ...quote:
Ik had hem echt graag eens zo'n moslimventje als vandaag bij P&W zien interviewen ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef golfer het volgende:
Maar om de vraag over Maurice de Wilde van Joost terug te komen: die ken ik eigenlijk nog het meest uit de tijd van de staatsgreep in Chili.
Was echt een topjournalist met veel feitenkennis.![]()
Anthierens was nog een 'watje' in vergelijking met Maurice De Wilde. Die laatste zei ooit toen iemand die hij aan het interviewen was wilde opstappen "Ge moet gij niet weglopen , ik heb gezegd dat ze de deur van de studio op slot moesten doen tot gij hier in dat interview , hoe zou ik het zeggen, uw bekentenis hebt afgelegd"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel Johan Antierens. Die Pierre Kartner zo ver kreeg dat ie opstapte.
Mooie Bio over Jasques Brel geschreven trouwens.
Oh ja, das waar ook.quote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Mainport het volgende:
Vanavond de uitreiking van de AKO!
zou ik ook niet doen, ik denk dat Grunberg niet eens de breedte van een vork naar binnen krijgt, je wilt wel smakelijke etenquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
Wat een lul, die v.d. Heijden.
Dat ie weigert samen met Grünberg in 1 zaal te zitten.
En dat ook nog weigert hardop te zeggen in de uitzending.quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
Wat een lul, die v.d. Heijden.
Dat ie weigert samen met Grünberg in 1 zaal te zitten.
Hahaha, ik mag zijn stijl welquote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
Hahaha, die V.d Heijden neemt zichzelf zo serieus he.
Heb jij één van de boeken gelezen? Of is het ook een 'Sympathy vote'?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Ik hoop zo dat Willem van Maanen wint.
Lijkt me zo mooi als een 87-jarige het wint.
Ze heeft het boek wel gelezen, maar niet de tijd genomen alles tot haar door te laten dringen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
dit is wel heel erg slordig. Spigt heeft dat boek helemaal niet gelezen, of het lag haar gewoon niet. Blijkt dat de tekst ook niet eens op de monitor komt
wat lief van Frédérique Spigt.... hij zit er wat zuur bij te kijken trouwensquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
liedje voor Zwagerman
Maar de tekst van je eigen liedje moet je toch wel kunnen onthouden toch?quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft het boek wel gelezen, maar niet de tijd genomen alles tot haar door te laten dringen.
Nou is dat bij Spigt sowieso wel lastig om tot haar door te dringen.
Zou ik ook doen, ik zou een ruil met Verdonk voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
wat lief van Frédérique Spigt.... hij zit er wat zuur bij te kijken trouwens
het gaat over het gevangeniswezen he, daar weet Verdonk veel vanquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Je zal maar Verdonk als pleitbezorger voor je boek hebben.
Redenen te over om dat boek nooit te kopen.
volgens mij ging het alleen op de monitor mis, het tonen van de tekst aan het publiek dus.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Maar de tekst van je eigen liedje moet je toch wel kunnen onthouden toch?
Hij schrijft zo mooi is nou niet bepaald moeilijk.
ow, ik ben groot voorstander van Frédérique Spigt...quote:Zou ik ook doen, ik zou een ruil met Verdonk voorstellen
Dat had ze moeten blijven doen: opper- gevangenisbewaarster.quote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
het gaat over het gevangeniswezen he, daar weet Verdonk veel van
Kees Jansma lijkt me ook wel geschikt, je ziet gewoon aan die man dat hij veel weetquote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij ging het alleen op de monitor mis, het tonen van de tekst aan het publiek dus.
maar gezien de tekst leek het idd. nogal een haastklus:)
[..]
ow, ik ben groot voorstander van Frédérique Spigt...
Ik vermoed de redactie van P&W.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie heeft die ambassadeurs eigenlijk uitgezocht? De jury? De redactie van P&W? Of de schrijvers zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |