Maurice De Wilde was het type interviewer dat over lijken ging. Zijn interview met collaborateur Leon Degrelle in de jaren '80 maakte hem hier 'wereldberoemd' ...quote:
Ik had hem echt graag eens zo'n moslimventje als vandaag bij P&W zien interviewen ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef golfer het volgende:
Maar om de vraag over Maurice de Wilde van Joost terug te komen: die ken ik eigenlijk nog het meest uit de tijd van de staatsgreep in Chili.
Was echt een topjournalist met veel feitenkennis.![]()
Anthierens was nog een 'watje' in vergelijking met Maurice De Wilde. Die laatste zei ooit toen iemand die hij aan het interviewen was wilde opstappen "Ge moet gij niet weglopen , ik heb gezegd dat ze de deur van de studio op slot moesten doen tot gij hier in dat interview , hoe zou ik het zeggen, uw bekentenis hebt afgelegd"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel Johan Antierens. Die Pierre Kartner zo ver kreeg dat ie opstapte.
Mooie Bio over Jasques Brel geschreven trouwens.
Oh ja, das waar ook.quote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Mainport het volgende:
Vanavond de uitreiking van de AKO!
zou ik ook niet doen, ik denk dat Grunberg niet eens de breedte van een vork naar binnen krijgt, je wilt wel smakelijke etenquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
Wat een lul, die v.d. Heijden.
Dat ie weigert samen met Grünberg in 1 zaal te zitten.
En dat ook nog weigert hardop te zeggen in de uitzending.quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
Wat een lul, die v.d. Heijden.
Dat ie weigert samen met Grünberg in 1 zaal te zitten.
Hahaha, ik mag zijn stijl welquote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
Hahaha, die V.d Heijden neemt zichzelf zo serieus he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |