quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gooide de pet van Brian in de vijver
Zo moet je het ook bkijken, probeer ik ook te doen,quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.
Dat vond ik ook opvallend. Ze kunnen zich dus nu ook al niet meer beheersen terwijl er nog gasten zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef bosb het volgende:
lol, dit was te verwachten na het oprekken van de regels... Wel opvallend dat ze het nu al doen met gasten erbij
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Ziet het volgende:
volgens mij denkt lieke: ik ga der toch uit, laat ik dan maar de regels overtreden ook, heb ik er zelf nog lol van ook (en revenge)![]()
dattie brain maar in de vijver knikkert....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Zoiets van, als Brian of Amanda niet kan winnen, kan niemand het? Wat zijn dat voor een fucking teringlijers daar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Hier sturen ze gewoon op aan die stinklijers van de febo.. ze weten dat dit gebeuren gaat... walgelijk, de heilig verklaarde Brian en Amanda.. teringbakken..
Wacht maar tot Huub 'n boete krijgt, dan is 't niet meer grappigquote:
jajoh, maak er gelijk weer van dat Brian para werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
ruzie, streamlock, brian para
Was het wel de pet van brian??? Dan zou het namelijk persoonlijk bezit zijn.... Volges mij de pet van een van die rare rappers ofzo die brian niet officieel gekregen had.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Dat weet je dus niet zeker. Ze naaien elkaar heel simpel een oor aan door te doen alsof. Met zoiets kun je gemakkelijk faken. Vooral als er na die tijd nogal de nadruk op gelegd wordt, krijg ik vraagtekens.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
En Brian heeft niet Huub zn arm omgedraaid...Vuile teringlijer, alles blijven ontkennen. Ik haat ze ik haat ze ik haat ze
Nu maar hopen dat Bwian er onder gaat staanquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dattie brain maar in de vijver knikkert....
Breek zijn pols !quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef avonne het volgende:GO LIEKE
Vier al die frustraties maar bot op BrianJE KAN HET
dat is nou een streamlock (SL)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef agter het volgende:
wel beeld, geen geluid? Wat is dat nou?
Ik dacht al dat ik doof was gewordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Auto rijdt weg, geen geluid
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit was
van een gast ofzo ?
Precies..nu kunnen ze zometeen dubbele boetes uit gaan delen. Aan Huub/Lieke en (achteraf) aan Brian en Amanda. Dat was eigenlijk al meteern de bedoeling volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Hier sturen ze gewoon op aan die stinklijers van de febo.. ze weten dat dit gebeuren gaat... walgelijk, de heilig verklaarde Brian en Amanda.. teringbakken..
Je kon ook goed zien dat ze totaal niet bang is voor die rat zij hield hem aardig tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef avonne het volgende:GO LIEKE
Vier al die frustraties maar bot op BrianJE KAN HET
Heet die kut toch weer d'r zin.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, Lieke was goed bezig !!!! dat wordt morgen geen optreden in Gemert
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
Ik ga nog even een paar frikandellen in de pan gooien......
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:11 schreef Ziet het volgende:
wel slim,
want stel dat de febo lieke eruit wil
dan zou heel forumland gék worden als ze er inderdaad uit gaat door dit en brian niet
precies, dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Nou even zonder streams Amanda 't ziekenhuis inbeuken![]()
Vlotte nette reactie van Huub dus. Damn, gemist - ging snel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....
Waarschijnlijk heeft Gemert al afgebeld gezien de reactie's in hun gastenboek .......quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, Lieke was goed bezig !!!! dat wordt morgen geen optreden in Gemert
Maar die domkop gaf wel toe dat hij Lieke bij de paardenbak heeft geslagen en toen waren de regels nog niet versoepeld zoals nu!!! Niet dat DGK-redactie daar iets mee doet, maar toch.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
En Brian heeft niet Huub zn arm omgedraaid...Vuile teringlijer, alles blijven ontkennen. Ik haat ze ik haat ze ik haat ze
Hij had hem toch echt gekregen van die gast.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit was
van een gast ofzo ?
En terecht, beiden verdienen het niet.....en Brain al helemaal niet. Die moet op z'n minst twee keer een boete van een ton aan z'n broek krijgen i.p.v. een uitjequote:
met een loden pijp ofzo als t ffkanquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.
Ik voelde me hart gewoon sneller gaan kloppen, Amanda mocht niet drinken en deed dat toch.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef trettie het volgende:
Die twee smerige hoeren op oorlogspad!!!!!!
Ik had Ramanda al lang in die vijver gekieperd. Kutkind.
Bah ik schrik gewoon van mezelf zo kwaade ben ik.
Teringzooi en nog steeds geen boete want het gaat over de heilige Brian en zuster Rammanda.
Ik ook, en dat zou de eerste keer in mijn leven zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, wat ben ik af en toe blij , dat ik niet in de kooi zit....
Ik had ze allang gehoekt.....
Brian houdt er sowieso niet van door een vrouw aangepakt te worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef itsme het volgende:
Ik hoorde die brulhoer nog. Lieke ging me zo slaan tegen haar loverkwal
Brian was weer agressief bezig volgens mijn
Ik heb een ander advies. Neem een goede advocaat in de hand en ga procederen tegen dat kut-TALPA. Zij staan inmiddels écht heel zwak.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.
De meeste streamlocks beginnen bij Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wel Amanda die dit veroorzaakt, door binnen te komen en te roepen van: ze heeft me geslagen Brian.. ik hoop dat Brian, Amanda de volgende keer dat hele huis doortrapt.. Niet netjes wat ik type, maar ben echt geirriteerd nu, niet te kort.
Grappig eigenlijk, èèn agressief persoon en hoppa............cancelen die hap...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Gemert al afgebeld gezien de reactie's in hun gastenboek .......
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
... en paar losse extensions bij de tokkies
4 me 2 .....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, en dat zou de eerste keer in mijn leven zijn.![]()
We krijgen toch alles wel weer te horen. TALPA leert in het hele proces geen ene flikker, stelletje domoren daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:17 schreef Rotterdammert het volgende:
lekker makkelijk zo een streamlock
als er nu fysiek geweld gebruikt word, ziet toch niemand het.
was waarschijnlijk toch niet doorgegaanquote:
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....
Yup, procederen dus. Je kan mij niet wijsmaken dat er in het contract niets over geweldsaandoeningen zou zijn vermeld. Aanklagen die teringlijers.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef trettie het volgende:
Alles gaat de doofpot in.
En niet alleen van Fokkers?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was waarschijnlijk toch niet doorgegaan
het gastenboek van die disco stond binnen notime vol met anti brain posts
Ach maakt dat nog iets uit.De regels zijn er toch niet meer .Brian had gewoon exit moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.
Boeien, als ze daar een boete voor gaan uitdelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.
Veel frustratie die eruit komt, kon niet uitblijven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit aardig strak in haar vel. Eerst die rapper...toen Amanda, daarna Brian. Zou ze iets willen forceren?
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit aardig strak in haar vel. Eerst die rapper...toen Amanda, daarna Brian. Zou ze iets willen forceren?
Dus dat was een beginnetje tot?..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke sloeg de pet er af Brian raapte hem op en zette hem bij Lieke op Huub pakte hen en zei het is geen persoonlijk bezit meer gaat er mee naar buiten en de vijver in als ik het goed zag
Dat soort disco's willen geen enkel risico. Met 4000 gasten per avond willen ze geen ontvlambare situatie's laten ontstaan. Als ze vooraf weten dat èèn agressief persoon gaat komen, zullen ze die persoon vooraf weren. (Als ze het achteraf zouden doen zijn ze aansprakelijk voor alles wat gebeurt is, ze wisten het immers vooraf)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk, èèn agressief persoon en hoppa............cancelen die hap...![]()
ze heeft geen zin meer om steeds maar de wijste moeten zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarschijnlijk wel voor Huub en Lieke. Niet voor de kutjes van God, die mogen alles daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boeien, als ze daar een boete voor gaan uitdelen![]()
Ja, dat voel ik ook. Brian is de meest vieze smerige rat die ooit ben tegen gekomen. Eruit met die klootzak.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
4 me 2 .....![]()
Tjees, wat een woede in me.....![]()
zolang het geen tv momentje zal hij zich er niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is nu in de chill.
Terecht inderdaad en ook fijn om te zien dat er iemand iets doet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze heeft geen zin meer om steeds maar de wijste moeten zijn
en terecht
Precies.... de febo heeft door geen brief gegeven juist een vrijbrief gegeven voor fysiekgeweld... zoals hier al voorspelt werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Maar ja, dit is een logisch vervolg, als je 2 mensen vrijbrieven krijgen, gaat de andere kant zich zo irriteren dat je deze shit dus krijgt. Ik vind het nog steeds belachelijk dat ze erin zitten maar goed. Alle frustratie komt er bij Lieke wel uit nu, jammer dat ze Amanda niet gewoon een K.O. heeft verkocht..
Ze sloeg de pet niet af, ze haalde hem van z'n hoofd met de melding "Kijk me aan als je tegen me praat"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke sloeg de pet er af Brian raapte hem op en zette hem bij Lieke op Huub pakte hen en zei het is geen persoonlijk bezit meer gaat er mee naar buiten en de vijver in als ik het goed zag
Denk dat dit soort emoties/gevoelens een van de redenen is dat Lieke de villa wil verlaten. Bedoel, je moet hier wel zin in hebben, om te leven tussen dat tuig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Lieke........... aanpakken die Amanda en Brian zoals je net deed...je kan het....ik zie je bent niet bang voor die twee.....
Dat soort types verdient niet anders dan geconfronteerd te worden met hun eigen daden en leugens.....het is ronduit belachelijk wat achter allemaal heeft goed zitten keuren van die Amanda en brian
streamers zien nog eerder dan die redaktie dat zoiets niet kan en alleen maar oproept tot meer agressie van die twee...redaktie heeft door hun aktie Amanda en brian gewoon een vrijbrief gegeven tot agressie......stelletje incompetente lui
Nou het lijkt anders aardig op een vrijstaat daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yup, procederen dus. Je kan mij niet wijsmaken dat er in het contract niets over geweldsaandoeningen zou zijn vermeld. Aanklagen die teringlijers.
Ik hoop het!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is allemaal mediageil tuig, anders zitten ze daar niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:24 schreef agter het volgende:
[..]
Denk dat dit soort emoties/gevoelens een van de redenen is dat Lieke de villa wil verlaten. Bedoel, je moet hier wel zin in hebben, om te leven tussen dat tuig.
Ja erg he doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef neehe het volgende:
Gelukkig gaat Lieke het nu ook hard spelen, amandrl werd gelijk bang.
Zo doorgaan Lieke, dit geeft je juist kracht. ( tegen wie lul ik nou eigenlijk, ze hoort me toch niet )
Daarvóór waren Amanda en Nadia al op oorlogspad.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus dat was een beginnetje tot?..........![]()
Dát zou heel begrjpelijk zijn. Laat haar dat nou eens zeggen dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:26 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke is er gewoon helemaal klaar mee, achter wil Brian niet weg hebben en dat ik denk ik voor Lieke de druppel.
Ja, dat was een hele foute opmerking van Mannie......Ze weet hoe Brian is en lokt hier één op één iets uit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
Amanda riep ook nog naar Brian, ze probeerde me te slaan!
Dus daarom ging die sneak door de chill naar buiten met kleding!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
Die pet was volgens mij van die rapper die met Jaap in het zwembad ging en ik vermoed dat Brian dat petje toen gewooon gejat heet , want die gozer had bijna al zn kleren aan de kant gelegd incl. petje
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef patist het volgende:
heeft die gast wel contactpunten betaald voor het bellen wat ie doet?
Ik hoorde Lieke zeggen: het is maar slijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
Ik las op VOL dat Amanda slijm aan Lieke zou hebben afgegeven?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2140401#2140401
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde Lieke zeggen: het is maar slijm
Dat was volgens mij andersom. Lieke veegde haar handen af aan Amanda....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
zometeen zit iedereen weer gezellig koffiedrinkend op de bank??quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef patist het volgende:
ik voel het beeld weer aankomen
was dat brian?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef JEFFreal het volgende:
loopt gewoon iemand te belle met mobieltje :S
Dus eigenlijk wel een goede opmerking dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was een hele foute opmerking van Mannie......Ze weet hoe Brian is en lokt hier één op één iets uit.
Dacht ik ook aan. Maar waarom ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus daarom ging die sneak door de chill naar buiten met kleding!
Volgens mij werd Brian toen para..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
Amanda riep ook nog naar Brian, ze probeerde me te slaan!
Van het paard ofzo.... is Lieke dan begonnen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde Lieke zeggen: het is maar slijn
was de FEBOquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:29 schreef rooie3 het volgende:
Nieuwe beelden,we krijgen een struik.Brian liep buiten.
Nee zagen ze met Natasia ook niet.Terwijl wij het al dagen riepen,stelletje sukkels daarquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef riri het volgende:
En werkelijk...dat gedrag van Amanda en Nadia kwam doordat ze zagen dat Lieke en Kim close waren met elkaar...in hun ogen kan zoiets niet...Lieke mag niet met iemand samen zijn en plezier hebben...de ogen van Nadia en Amanda spuwden vuur...zo jaloers zijn ze...ze kunnen de sterkte van Lieke niet verdragen....vandaar dat gedrag van net
en de redaktie ziet het niet eens aankomen
nee nixia en amanixquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Van het paard ofzo.... is Lieke dan begonnen?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
Back to black
http://www.youtube.com/watch?v=aygAu1x2uQo
Dacht juist andersom...Lieke liep naar amanda en deed iets. Daarna zei lieke inderdaad, "het is maar slijm"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde Lieke zeggen: het is maar slijn
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is nu zelfs een SL-extra, alleen een struik in beeld. Je kon even daarvoor nog net Brian in de chill zien staan. En juist daarvoor enkele onbekenden (productie ? beveiliging ?) die de chill verlieten.
Precies... keihard op de streams.... dan krijgt ze respect en maakt ze ruzie met de juiste mensen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dát zou heel begrjpelijk zijn. Laat haar dat nou eens zeggen dan.![]()
Het zal toch ooit wel eens een keer ophouden met dat glaswerk. Er zit met gemak geen originele ruit meer in. Triplepane lijkt mij wel iets voor heer Bquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wel een goede opmerking dus.
Hoewel Brian er nog in mag blijven als hij Lieke dwars door de ruiten slaat.
En Amanda maakte ook nog een opmerking zo van was het leuk met je vriendin alsof ze dacht dat kim van haar was, omdat Kim er door haar ingekomen zou zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef riri het volgende:
En werkelijk...dat gedrag van Amanda en Nadia kwam doordat ze zagen dat Lieke en Kim close waren met elkaar...in hun ogen kan zoiets niet...Lieke mag niet met iemand samen zijn en plezier hebben...de ogen van Nadia en Amanda spuwden vuur...zo jaloers zijn ze...ze kunnen de sterkte van Lieke niet verdragen....vandaar dat gedrag van net
en de redaktie ziet het niet eens aankomen
nee andersom volgens mij...Lieke had slijm van het paard aan haar handen en smeerde dat op de haren van Amanda (lachend, "het is maar slijm meisje:")quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
Owww had Huub het daar ook niet over... dan ga je aan d'r haar zitten...?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht juist andersom...Lieke liep naar amanda en deed iets. Daarna zei lieke inderdaad, "het is maar slijm"
Vervolgens ging ze aan Amanda zelf zitten of d'r haar.
Het zou wel kunnen dat de FEBO tegen haar heeft gezegd dat de regels weer wat versoepelen. Of ze is het gewoon echt zat en pissed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef neehe het volgende:
Het kan ook zo zijn dat de FEBO tegen Lieke heeft gezegt : Je hoeft niets meer te pikken van ze, doe iets terug.
Lieke heeft toestemmeng om zo te reageren. denk ik.
Jepquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Welnee. Amanda is begonnen. Eerst in de chill, later bij de paardenstal, door hatelijk opmerkingen eruit te braken en door willenenwetens in de weg te gaan staan. Lieke was de paarden aan het voeden. Amanda bleef in de weg staan en opmerkingen braken. Hoe het slijm precies op Amanda kwam maakte eigenlijk al geen donder uit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat die ramen en deuren op de Antillen altijd open staan vanwege de hitte. maar dat heeft dus een hele andere reden begrijp ik nuquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal toch ooit wel eens een keer ophouden met dat glaswerk. Er zit met gemak geen originele ruit meer in. Triplepane lijkt mij wel iets voor heer B
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:32 schreef Scandalous het volgende:
Was dit al gepost?
----
Gezien de vele reacties over het optreden van Huub en Brian uit de Goudenkooi, sluiten wij het gastenboek voor dit moment.
Wij zijn benaderd door de productie van de Goudenkooi om mee te werken aan een promotioneel optreden van de twee heren, om hun beide single te promoten.
Wij zijn geen trouwe volgers van de Goudenkooi en zijn dus ook niet op de hoogte van wat daar gebeurt. Wij vertrouwen in deze op de productie van de Goudenkooi.
Dat het veel los maakt is duidelijk en wij zullen dan ook ons wat nader gaan verdiepen in dit nu al spraakmakende optreden.
Vooral diegene die dagelijks de goudenkooi volgen via het internet en het absoluut oneens zijn met de acties van een bewoner heb ik slechts één advies, niet kijken!
dat dacht ik ook aan haar mooie kapsel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was volgens mij andersom. Lieke veegde haar handen af aan Amanda....
Ja meneer, mag dat alstublieft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Hallo meneer achterdeknopjesvandestreamlock! Maggie weer op t huis?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Borga het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat die ramen en deuren op de Antillen altijd open staan vanwege de hitte. maar dat heeft dus een hele andere reden begrijp ik nu
Volgens mij van Fries dat ze door de haren van Aman streek. Dat kan echt geen kwaad toch . Die zijn op stervens na dood.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht juist andersom...Lieke liep naar amanda en deed iets. Daarna zei lieke inderdaad, "het is maar slijm"
Vervolgens ging ze aan Amanda zelf zitten of d'r haar.
Lieke is hier begonnen met handtastelijkheden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welnee. Amanda is begonnen. Eerst in de chill, later bij de paardenstal, door hatelijk opmerkingen eruit te braken en door willenenwetens in de weg te gaan staan. Lieke was de paarden aan het voeden. Amanda bleef in de weg staan en opmerkingen braken. Hoe het slijm precies op Amanda kwam maakte eigenlijk al geen donder uit.
O.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Borga het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat die ramen en deuren op de Antillen altijd open staan vanwege de hitte. maar dat heeft dus een hele andere reden begrijp ik nu
Misschien wordt ons lange wachten wel beloondquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
Lange SL. M'n gedudl begint op te raken. Tijd om Amanda en Brian naar huis te sturen redactie.
Hallo, waarom denk je dat onze Lieve Heer het in die contreien zo heet heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ach, als zelfs iemands hand omdraaien mag. Daar is dit niks bij. Amanda ging trouwens weer verder met het knijpen van Lieke en het wegduwen van haar gezicht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is hier begonnen met handtastelijkheden.
Volgens mij was dat niet zichtbaar. Amanda staat opzettelijk in de weg als Lieke de paarden voert. Vind het dan ook prima als Lieke tussen al het braaksel van Amanda op die manier een signaal geeft dat Amanda even moet oprotten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij van Fries dat ze door de haren van Aman streek. Dat kan echt geen kwaad toch . Die zijn op stervens na dood.
So What gisteren begon Amanda samen met Brian heeft dat iets opgeleverd nee dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, van dat knijpen. Lieke is ook een sneaky bitch. Ik zier er haar wel voor aan om het te zeggen terwijl het helemaal niet gedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:35 schreef neehe het volgende:
Amandel is een stiekemert net als Brian, stiekem knijpen.
Denk het ook, en over anderhalf uur ligt iedereen in bed.. en dan morgen moeten Brian en Amanda met rust worden gelaten..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
ik heb zo een gevoel dat dit een lange streamlock gaat worden
Lieke veegt het slijm van die paard af aan Amanda. Dat kun je inderdaad niet zien, maar Lieke zegt het zelf "Het is maar slijm"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet zichtbaar. Amanda staat opzettelijk in de weg als Lieke de paarden voert. Vind het dan ook prima als Lieke tussen al het braaksel van Amanda op die manier een signaal geeft dat Amanda even moet oprotten.
ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
Boeije.... ik zit er klaar voor.... morgen lekker vrij en frikandellen zijn bijna klaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
Strak planquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Boeije.... ik zit er klaar voor.... morgen lekker vrij en frikandellen zijn bijna klaar![]()
Amanda heeft Lieke geknepenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee andersom volgens mij...Lieke had slijm van het paard aan haar handen en smeerde dat op de haren van Amanda (lachend, "het is maar slijm meisje:")
Om eerlijk te zijn valt het in het niet met een glas gericht in iemands richting schoppen en met geweld een meisje (al is het Amanda) onder de douche willen stoppenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja tuurlijk...was niet gericht tegen Huub of Lieke dus dan kan het allemaal...normaalste zaak van de wereld. Slijm van een paard aan iemand af smeren.![]()
![]()
Nog even over dat slijm wat ze gesmeerd zou hebben. Ik kan me nog herinneren dat Nadia en Amanda Lieke een keer voor lul hebben gezet door een hele fles kechup over haar leeg te gieten. Toen viel dat ook niet onder handtastelijkheden. De vegen van Amanda in het gezicht daarentegen waren dat zeker wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, van dat knijpen. Lieke is ook een sneaky bitch. Ik zier er haar wel voor aan om het te zeggen terwijl het helemaal niet gedaan wordt.
Die meiden wassen zich nooit en dus mag dat ja , misschien gaat dat haar dan eindelijk eens glanzen en groeienquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja tuurlijk...was niet gericht tegen Huub of Lieke dus dan kan het allemaal...normaalste zaak van de wereld. Slijm van een paard aan iemand af smeren.![]()
![]()
Ja, onbewijsbaar, tenzij ze blauwe plekken laat zien. Lieke is sneaky genoeg om dat te zeggen voor het oog van de streamers.quote:
Lucky you! Ik moet morgen werkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Boeije.... ik zit er klaar voor.... morgen lekker vrij en frikandellen zijn bijna klaar![]()
De enige juiste taktiek.... als het oneerlijk gespeelt moet worden dan juiste de oneerlijkheden benadrukken... Triest dat het zo moet maar wat voor keus hebben ze anders nog tegen een Brian?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke veegt het slijm van die paard af aan Amanda. Dat kun je inderdaad niet zien, maar Lieke zegt het zelf "Het is maar slijm"
Als er iemand eerlijk is dan is het Lieke wel !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, van dat knijpen. Lieke is ook een sneaky bitch. Ik zier er haar wel voor aan om het te zeggen terwijl het helemaal niet gedaan wordt.
Ligt een beetje gevoelig nu daar het levenloze lichaam van eene H. van Ballegooien uit Oldenzaal in drijft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
Vind deze SL wel een stuk irritanter, zo op de bosjes gericht. Geef me dan maar het zwembad ofzo.
Amanda is 't anders gewend om allerlei vochtige substanties aan haar gezicht te krijgen afgeveegd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Voor Huub zei dan pak je toch haar haar?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ligt een beetje gevoelig nu daar het levenloze lichaam van eene H. van Ballegooien uit Oldenzaal in drijft.![]()
Nog maar eens dit. Hoezo is een beetje slijm van een paard dan opeens een probleem?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog even over dat slijm wat ze gesmeerd zou hebben. Ik kan me nog herinneren dat Nadia en Amanda Lieke een keer voor lul hebben gezet door een hele fles kechup over haar leeg te gieten. Toen viel dat ook niet onder handtastelijkheden. De vegen van Amanda in het gezicht daarentegen waren dat zeker wel.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die meiden wassen zich nooit en dus mag dat ja , misschien gaat dat haar dan eindelijk eens glanzen en groeien
Dat was toen hequote:Op zaterdag 3 november 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog even over dat slijm wat ze gesmeerd zou hebben. Ik kan me nog herinneren dat Nadia en Amanda Lieke een keer voor lul hebben gezet door een hele fles kechup over haar leeg te gieten. Toen viel dat ook niet onder handtastelijkheden. De vegen van Amanda in het gezicht daarentegen waren dat zeker wel.
Tja wat denk je...voor die is de maat ook een keer vol..zovaak al door brian geschopt en geslagen te zijn en ook door amanda en geen enkele boete voor die tweequote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ik ben niet overtuigd van haar eerlijk en oprecht zijn. Zj heeft ook zeker haar streken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Als er iemand eerlijk is dan is het Lieke wel !!
Naad doet dat juist die liegt er op los, de hoer.![]()
Ja en toen? Moet ik nog andere voorbeelden naar voren halen, iemand bekogelen met emmers stront? m.a.w. dat het slijmgebeuren iets "fysieks" zou zijn is binnen DGK ronduit gelul.quote:
Jij ook al.En zo gauw Brian iets doet is hij effe verdwenenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lucky you! Ik moet morgen werken![]()
heeeel erg offtopic maar wat ben ik blij dat scofield hier niet meer post, ik word echt misselijk van zijn posts bij de buren
Als er mensen zijn die eerlijkheid kunnen faken, dan zijn dat Huub en Lieke wel. Jaap is een goede derde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Als er iemand eerlijk is dan is het Lieke wel !!
Naad doet dat juist die liegt er op los, de hoer.![]()
Dat was toch Nadia .......quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is 't anders gewend om allerlei vochtige substanties aan haar gezicht te krijgen afgeveegd.
Ze zullen ook wel op de kosten bezuinigen met Aman als klant tochquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:42 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat verschil ook met die vrouw die op bezoek was, een shot van achter en je ziet glanzend haar van Lieke en die mevrouw en dan die bos stro ertussen
![]()
Volgens mij heeft DOB mijn stro gebruikt wat ik toen aan Huub had meegegeven![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij ook al.En zo gauw Brian iets doet is hij effe verdwenen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:42 schreef Guuskeee het volgende:
die saaie struiken...![]()
![]()
![]()
ik vond die SL van eergister leuker:
[ afbeelding ]
Ik maak mij daar ook niet zo druk over. Mij zitten gewoon die twee acties van Brian afgelopen week enorm dwars. Net zoals die ene actie van hem in de chill toen hij Amanda volledig zat te knechten. De rest is gewoon duw, trek en rukwerk waar iedereen zich schuldig aan maakt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dus?Is daar een waarschuwing voor gekomen? Nee
Altijd lachen met die Bboon.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
Vond m wel geinig, kwam ik tegen op VOL:
in een groen groen groen groen knolleknolle land
Daar zaten 2 miljonairs hand in hand
en de 1 die sloeg de ander voor zn kop
en de niemand die het zag
Daar kwam een boze pannepannekoek
en die heeft er 1 geschooooooten
en dat is naar je wel raden raden kan
Heel hard voor zn klooooooooooooten
Van alle forums heeft FOK volgens mij de meeste humor en relativering t.o.v. DGK...daarom ben ik er ook altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:42 schreef Ziet het volgende:
ik lig in een deuk hier om sommige posts![]()
Is hij de Hellfreez van VOL???quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lucky you! Ik moet morgen werken![]()
heeeel erg offtopic maar wat ben ik blij dat scofield hier niet meer post, ik word echt misselijk van zijn posts bij de buren
die was nog aan het zingen........ een bossie.. een bossie een bossie rooie rozen groene struikenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Waar was Dennix trouwens tijdens dit hele gebeuren?
Waneer heeft Amanda niet gezopen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:47 schreef Nomrc2 het volgende:
ff een vraagje tussendoor
had manda gezopen ?
Zet je toch je rose zonnebril op! Krijg je een rose bosjequote:Op zaterdag 3 november 2007 01:46 schreef Ziet het volgende:
[..]
ow dat rose zwembad!!![]()
waarom zijn zwembaden eigenlijk altijd blauw/groen?
rose is veel leuker
helemaal mee eens......... hoop dat ze Naad ook gelijk een dreun verkooptquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:46 schreef grazygirl het volgende:
ik geef lieke hoe dan ook groot gelijk, begonnen of niet van mij mag ze helemaal los, en dat staat trouwens los van wat ik van haar vindt, maar die twee delletjes denken dat ze alles kunnen maken, niet zo raar natuurlijk als ze met alles wegkomen daar
Er heeft nog iemand gepost dat Amanda aan de wijn zat terwijl zji iets daarvoor had gezegd dat zij een week niet mocht drinken van de febo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:47 schreef Nomrc2 het volgende:
had manda gezopen ?
Ja met toestemming van Brian!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:48 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Waneer heeft Amanda niet gezopen?
Niet meer dan logisch. Ze leren het nooit daar bij de febo...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
FEBO heeft gewoon gekregen waar ze om vroegen. Een paar dagen niet opgetreden tegen Brian en dus is alles kennelijk toegestaan. Ze moeten dus niet vreemd opkijken als ook anderen (Lieke, Huub) gewoon Brian's gedrag overnemen.
Zeker weten, en fiks !quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:47 schreef Nomrc2 het volgende:
had manda gezopen ?
Ik was diegene.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
Welke oetlul is hier begonnen met beweren dat Lieke begonnen zou zijn vanavond? Klinklare onzin!
Inderdaad, aktie van Lieke en Huub was dapper en meer dan terecht ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
FEBO heeft gewoon gekregen waar ze om vroegen. Een paar dagen niet opgetreden tegen Brian en dus is alles kennelijk toegestaan. Ze moeten dus niet vreemd opkijken als ook anderen (Lieke, Huub) gewoon Brian's gedrag overnemen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
die was nog aan het zingen........ een bossie.. een bossie een bossie rooie rozen groene struiken
Geen idee waar die Nadia mee bezig is, maar ik vraag me bij haar heel vaak af of zij zich überhaupt wel realiseert dat ze ooit ook weer neer buiten zal moeten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal mee eens......... hoop dat ze Naad ook gelijk een dreun verkoopt![]()
![]()
SL zijn voor de COS cewlquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Van alle forums heeft FOK volgens mij de meeste humor en relativering t.o.v. DGK...daarom ben ik er ook altijd.![]()
![]()
Wel leuk dat het zo druk is ineens..iedereen heeft hierop zitten wachten??
Het is maar slijm, maar wel de heilige lokken van Amanda; dat op zich voelt ze al als een aanranding.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke veegt het slijm van die paard af aan Amanda. Dat kun je inderdaad niet zien, maar Lieke zegt het zelf "Het is maar slijm"
nope, jij wel dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, aktie van Lieke en Huub was dapper en meer dan terecht ...![]()
Hebben jullie dat 06-nummer van Brainless al gebeld ???
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
Twee muggen komen Amanda tegen...Zegt de
één tegen de ander: "Heb jij dat gedaan ??"
Ach, ga heen man. Speltechnisch juist oerdom (een groot risico) als je bedenkt dat iedereen in het huis aanvoelt dat Amanda en Brian al exit hadden moeten zijn. Sorry voor m'n harde bewoordingen, maar ik vind echt dat je het zo krom als de nete voorstelt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was diegene.....Amanda en Nadia in de chill is speltechnisch gewoon sterk. Amanda en Nadia die Lieke en Huub opzoeken bij de stal, nix mis mee. Lieke lokt meer uit daar slijm aan Amanda af te vegen. Wat mij betreft ook nix mis mee, maar ze laat het daarmee wel escaleren.
Twee muggen komen Amanda tegen...Zegt dequote:Op zaterdag 3 november 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
Zei die andere mug : "Heb jij Dennix nog niet gezien dan ?"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
die was nog aan het zingen........ een bossie.. een bossie een bossie rooie rozen groene struiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |