quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gooide de pet van Brian in de vijver
Zo moet je het ook bkijken, probeer ik ook te doen,quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.
Dat vond ik ook opvallend. Ze kunnen zich dus nu ook al niet meer beheersen terwijl er nog gasten zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef bosb het volgende:
lol, dit was te verwachten na het oprekken van de regels... Wel opvallend dat ze het nu al doen met gasten erbij
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Ziet het volgende:
volgens mij denkt lieke: ik ga der toch uit, laat ik dan maar de regels overtreden ook, heb ik er zelf nog lol van ook (en revenge)![]()
dattie brain maar in de vijver knikkert....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Zoiets van, als Brian of Amanda niet kan winnen, kan niemand het? Wat zijn dat voor een fucking teringlijers daar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Hier sturen ze gewoon op aan die stinklijers van de febo.. ze weten dat dit gebeuren gaat... walgelijk, de heilig verklaarde Brian en Amanda.. teringbakken..
Wacht maar tot Huub 'n boete krijgt, dan is 't niet meer grappigquote:
jajoh, maak er gelijk weer van dat Brian para werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
ruzie, streamlock, brian para
Was het wel de pet van brian??? Dan zou het namelijk persoonlijk bezit zijn.... Volges mij de pet van een van die rare rappers ofzo die brian niet officieel gekregen had.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |