quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gooide de pet van Brian in de vijver
Zo moet je het ook bkijken, probeer ik ook te doen,quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.
Dat vond ik ook opvallend. Ze kunnen zich dus nu ook al niet meer beheersen terwijl er nog gasten zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef bosb het volgende:
lol, dit was te verwachten na het oprekken van de regels... Wel opvallend dat ze het nu al doen met gasten erbij
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Ziet het volgende:
volgens mij denkt lieke: ik ga der toch uit, laat ik dan maar de regels overtreden ook, heb ik er zelf nog lol van ook (en revenge)![]()
dattie brain maar in de vijver knikkert....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Zoiets van, als Brian of Amanda niet kan winnen, kan niemand het? Wat zijn dat voor een fucking teringlijers daar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Hier sturen ze gewoon op aan die stinklijers van de febo.. ze weten dat dit gebeuren gaat... walgelijk, de heilig verklaarde Brian en Amanda.. teringbakken..
Wacht maar tot Huub 'n boete krijgt, dan is 't niet meer grappigquote:
jajoh, maak er gelijk weer van dat Brian para werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
ruzie, streamlock, brian para
Was het wel de pet van brian??? Dan zou het namelijk persoonlijk bezit zijn.... Volges mij de pet van een van die rare rappers ofzo die brian niet officieel gekregen had.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Dat weet je dus niet zeker. Ze naaien elkaar heel simpel een oor aan door te doen alsof. Met zoiets kun je gemakkelijk faken. Vooral als er na die tijd nogal de nadruk op gelegd wordt, krijg ik vraagtekens.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
En Brian heeft niet Huub zn arm omgedraaid...Vuile teringlijer, alles blijven ontkennen. Ik haat ze ik haat ze ik haat ze
Nu maar hopen dat Bwian er onder gaat staanquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dattie brain maar in de vijver knikkert....
Breek zijn pols !quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef avonne het volgende:GO LIEKE
Vier al die frustraties maar bot op BrianJE KAN HET
dat is nou een streamlock (SL)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef agter het volgende:
wel beeld, geen geluid? Wat is dat nou?
Ik dacht al dat ik doof was gewordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Auto rijdt weg, geen geluid
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit was
van een gast ofzo ?
Precies..nu kunnen ze zometeen dubbele boetes uit gaan delen. Aan Huub/Lieke en (achteraf) aan Brian en Amanda. Dat was eigenlijk al meteern de bedoeling volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Hier sturen ze gewoon op aan die stinklijers van de febo.. ze weten dat dit gebeuren gaat... walgelijk, de heilig verklaarde Brian en Amanda.. teringbakken..
Je kon ook goed zien dat ze totaal niet bang is voor die rat zij hield hem aardig tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef avonne het volgende:GO LIEKE
Vier al die frustraties maar bot op BrianJE KAN HET
Heet die kut toch weer d'r zin.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, Lieke was goed bezig !!!! dat wordt morgen geen optreden in Gemert
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
Ik ga nog even een paar frikandellen in de pan gooien......
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:11 schreef Ziet het volgende:
wel slim,
want stel dat de febo lieke eruit wil
dan zou heel forumland gék worden als ze er inderdaad uit gaat door dit en brian niet
precies, dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Nou even zonder streams Amanda 't ziekenhuis inbeuken![]()
Vlotte nette reactie van Huub dus. Damn, gemist - ging snel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....
Waarschijnlijk heeft Gemert al afgebeld gezien de reactie's in hun gastenboek .......quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, Lieke was goed bezig !!!! dat wordt morgen geen optreden in Gemert
Maar die domkop gaf wel toe dat hij Lieke bij de paardenbak heeft geslagen en toen waren de regels nog niet versoepeld zoals nu!!! Niet dat DGK-redactie daar iets mee doet, maar toch.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
En Brian heeft niet Huub zn arm omgedraaid...Vuile teringlijer, alles blijven ontkennen. Ik haat ze ik haat ze ik haat ze
Hij had hem toch echt gekregen van die gast.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoorde lieke zeggen dat het geen persoonlijk bezit was
van een gast ofzo ?
En terecht, beiden verdienen het niet.....en Brain al helemaal niet. Die moet op z'n minst twee keer een boete van een ton aan z'n broek krijgen i.p.v. een uitjequote:
met een loden pijp ofzo als t ffkanquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.
Ik voelde me hart gewoon sneller gaan kloppen, Amanda mocht niet drinken en deed dat toch.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef trettie het volgende:
Die twee smerige hoeren op oorlogspad!!!!!!
Ik had Ramanda al lang in die vijver gekieperd. Kutkind.
Bah ik schrik gewoon van mezelf zo kwaade ben ik.
Teringzooi en nog steeds geen boete want het gaat over de heilige Brian en zuster Rammanda.
Ik ook, en dat zou de eerste keer in mijn leven zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, wat ben ik af en toe blij , dat ik niet in de kooi zit....
Ik had ze allang gehoekt.....
Brian houdt er sowieso niet van door een vrouw aangepakt te worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:10 schreef itsme het volgende:
Ik hoorde die brulhoer nog. Lieke ging me zo slaan tegen haar loverkwal
Brian was weer agressief bezig volgens mijn
Ik heb een ander advies. Neem een goede advocaat in de hand en ga procederen tegen dat kut-TALPA. Zij staan inmiddels écht heel zwak.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Als Lieke eruit wil, dan heb ik 1 advies voor haar: SLa Brian keihard op zijn bek.
De meeste streamlocks beginnen bij Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wel Amanda die dit veroorzaakt, door binnen te komen en te roepen van: ze heeft me geslagen Brian.. ik hoop dat Brian, Amanda de volgende keer dat hele huis doortrapt.. Niet netjes wat ik type, maar ben echt geirriteerd nu, niet te kort.
Grappig eigenlijk, èèn agressief persoon en hoppa............cancelen die hap...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Gemert al afgebeld gezien de reactie's in hun gastenboek .......
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
... en paar losse extensions bij de tokkies
4 me 2 .....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, en dat zou de eerste keer in mijn leven zijn.![]()
We krijgen toch alles wel weer te horen. TALPA leert in het hele proces geen ene flikker, stelletje domoren daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:17 schreef Rotterdammert het volgende:
lekker makkelijk zo een streamlock
als er nu fysiek geweld gebruikt word, ziet toch niemand het.
was waarschijnlijk toch niet doorgegaanquote:
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian zette de pet op het hoofd van Lieke, daarme is hij dus van Liek en geen persoonlijk bezit meer....
Yup, procederen dus. Je kan mij niet wijsmaken dat er in het contract niets over geweldsaandoeningen zou zijn vermeld. Aanklagen die teringlijers.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef trettie het volgende:
Alles gaat de doofpot in.
En niet alleen van Fokkers?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was waarschijnlijk toch niet doorgegaan
het gastenboek van die disco stond binnen notime vol met anti brain posts
Ach maakt dat nog iets uit.De regels zijn er toch niet meer .Brian had gewoon exit moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.
Boeien, als ze daar een boete voor gaan uitdelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik heb even gemist of Brain de pet nou gekregen had of dat die gast hem daar heeft laten liggen, maar als hij de pet op het hoofd van Lieke zet is het niet ineens haar eigendom.
Veel frustratie die eruit komt, kon niet uitblijven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit aardig strak in haar vel. Eerst die rapper...toen Amanda, daarna Brian. Zou ze iets willen forceren?
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit aardig strak in haar vel. Eerst die rapper...toen Amanda, daarna Brian. Zou ze iets willen forceren?
Dus dat was een beginnetje tot?..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke sloeg de pet er af Brian raapte hem op en zette hem bij Lieke op Huub pakte hen en zei het is geen persoonlijk bezit meer gaat er mee naar buiten en de vijver in als ik het goed zag
Dat soort disco's willen geen enkel risico. Met 4000 gasten per avond willen ze geen ontvlambare situatie's laten ontstaan. Als ze vooraf weten dat èèn agressief persoon gaat komen, zullen ze die persoon vooraf weren. (Als ze het achteraf zouden doen zijn ze aansprakelijk voor alles wat gebeurt is, ze wisten het immers vooraf)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk, èèn agressief persoon en hoppa............cancelen die hap...![]()
ze heeft geen zin meer om steeds maar de wijste moeten zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarschijnlijk wel voor Huub en Lieke. Niet voor de kutjes van God, die mogen alles daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boeien, als ze daar een boete voor gaan uitdelen![]()
Ja, dat voel ik ook. Brian is de meest vieze smerige rat die ooit ben tegen gekomen. Eruit met die klootzak.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
4 me 2 .....![]()
Tjees, wat een woede in me.....![]()
zolang het geen tv momentje zal hij zich er niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is nu in de chill.
Terecht inderdaad en ook fijn om te zien dat er iemand iets doet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze heeft geen zin meer om steeds maar de wijste moeten zijn
en terecht
Precies.... de febo heeft door geen brief gegeven juist een vrijbrief gegeven voor fysiekgeweld... zoals hier al voorspelt werd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Maar ja, dit is een logisch vervolg, als je 2 mensen vrijbrieven krijgen, gaat de andere kant zich zo irriteren dat je deze shit dus krijgt. Ik vind het nog steeds belachelijk dat ze erin zitten maar goed. Alle frustratie komt er bij Lieke wel uit nu, jammer dat ze Amanda niet gewoon een K.O. heeft verkocht..
Ze sloeg de pet niet af, ze haalde hem van z'n hoofd met de melding "Kijk me aan als je tegen me praat"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke sloeg de pet er af Brian raapte hem op en zette hem bij Lieke op Huub pakte hen en zei het is geen persoonlijk bezit meer gaat er mee naar buiten en de vijver in als ik het goed zag
Denk dat dit soort emoties/gevoelens een van de redenen is dat Lieke de villa wil verlaten. Bedoel, je moet hier wel zin in hebben, om te leven tussen dat tuig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Lieke........... aanpakken die Amanda en Brian zoals je net deed...je kan het....ik zie je bent niet bang voor die twee.....
Dat soort types verdient niet anders dan geconfronteerd te worden met hun eigen daden en leugens.....het is ronduit belachelijk wat achter allemaal heeft goed zitten keuren van die Amanda en brian
streamers zien nog eerder dan die redaktie dat zoiets niet kan en alleen maar oproept tot meer agressie van die twee...redaktie heeft door hun aktie Amanda en brian gewoon een vrijbrief gegeven tot agressie......stelletje incompetente lui
Nou het lijkt anders aardig op een vrijstaat daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yup, procederen dus. Je kan mij niet wijsmaken dat er in het contract niets over geweldsaandoeningen zou zijn vermeld. Aanklagen die teringlijers.
Ik hoop het!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is allemaal mediageil tuig, anders zitten ze daar niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:24 schreef agter het volgende:
[..]
Denk dat dit soort emoties/gevoelens een van de redenen is dat Lieke de villa wil verlaten. Bedoel, je moet hier wel zin in hebben, om te leven tussen dat tuig.
Ja erg he doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:21 schreef neehe het volgende:
Gelukkig gaat Lieke het nu ook hard spelen, amandrl werd gelijk bang.
Zo doorgaan Lieke, dit geeft je juist kracht. ( tegen wie lul ik nou eigenlijk, ze hoort me toch niet )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |