Koefnoen is erg matig en GTST kijk ik al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef Giechel_Ho het volgende:pberends.
Veel plezier met koefnoen en GTST
Off Topic: pleurt opquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Koefnoen is erg matig en GTST kijk ik al jaren niet meer.
Ben nu bezig met Little Britain USA.
quote:
Vergeet niet dat ze ook nog een half termijn Clinton hebben gedaan, net zo hilarisch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat ze nu gaan doen, met hun held Obama in het witte huis.
Uiteindelijk zijn ze nu al 8 jaar aan het Bush-bashen en de laatste 6 maanden waren McCain/Palin de favoriete doelwitten, de Obama-grapjes waren serieus in de minderheid en doorgaans ook veel flauwer en geforceerder (want ze moeten toch ook af en toe eens met het andere kamp lachen).
Het format van Colbert lijkt me veel geschikter om de volgende 4 jaar in te gaan, het zou me niet verbazen indien hij nu het grote broertje van de 2 wordt.
oh Godquote:
Dat zijn altijd hilarische afleveringenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef Specularium het volgende:
Net O'Reilly gezien, mooie tv.
Wat heeft die een plaat voor zijn kop.
Ik denk inderdaad niet dat Obama een blauwe jurk heeftquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ze zijn pas echt groot/succesvol geworden vanaf de verkiezingen van 2000.
En Clinton hielp wel mee met zijn blauwe jurken en zijn impeachment-procedure, het lijkt me sterk dat Obama zoiets zal overkomen.
Waarom gooien ze altijd met schoenen als TDS met pauze is!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Schuttingbeer het volgende:
Altijd mooi, als ze even pauze hebben gehad, dan kun je zien dat de show net weer een slagje beter is. Deze laatste aflevering (1/12) was ook weer een goeie
Er gebeuren wel vaak incidenten als zij net hun pauze nemen iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Waarom gooien ze altijd met schoenen als TDS met pauze is!
Ik vond Hillary pas weer lief na haar concession speech.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef darktower het volgende:
(beetje wat ik ook had met Hillary en Barack) in the end zijn ze gewoon allebei steengoed.
Ik denk het wel. Het valt of staat bij de kwaliteit van de makers en BNN schoot pijnlijk te kort wat dat betreft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef Thomas B. het volgende:
Denken jullie dat dit concept in het Nederlands zou werken? BNN heeft het wel geprobeerd maar dat sloeg nergens op. Zou er in Nederland een Jon Stewart rondlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |