Ik zie 'm inderdaad ook langskomen, apartquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jason Jones & Rob Riggle zijn btw de beste Senior Correspondents]
O, en een leuk weetje: Bij de uitzending van gister, helemaal in het begin als de plaatsnamen op de wereldbol voorbij draaien, staat Utrecht vol in beeldLag echt in een deuk
Jason Jones, Rob Riggle en Samantha Bee gaan allemaal weg bij de Daily Showquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jason Jones & Rob Riggle zijn btw de beste Senior Correspondents]
Jones en Bee zijn dan ook a) getrouwd en b) redelijk succesvol, dus dat zat er ook wel aan te komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jason Jones, Rob Riggle en Samantha Bee gaan allemaal weg bij de Daily Show
Jones en Bee gaan samen een comedy voor CBS ontwikkelen, en Riggle gaat datzelfde doen, maar wel een andere comedy.
Zonde, maar veel succes bij wat ze gaan doen
Senior black correspondent Larry Wilmore is the shit!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:03 schreef dapluiz het volgende:
En die kale negert, die is vaak ook grappig
Maar Rob riggle blijft een droogkloot, je zal er maar mee in het leger hebben gezeten. (Hij was majoor toch?)
Die grap ook eergisteren over wat ze moeten doen nu de verkiezingen voorbij zijn...quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Jones en Bee zijn dan ook a) getrouwd
...of een reguliere Daily Showquote:Op donderdag 6 november 2008 10:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond de verkiezingsuitzending nogal tegenvallen eerlijk gezegd.
Had er absoluut meer van verwacht. Doe mij maar een reguliere Colbert Report.
Lijkt me ook. De eerste reguliere uitzending van Colbert na Obama's winst was erg goed. Zelfs het afgezaagde "Barack Hussein Obama.... I'll say that again: Barack Husseinnnnn Obama. What part of that doesn't scare you?"quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat ze nu gaan doen, met hun held Obama in het witte huis.
Uiteindelijk zijn ze nu al 8 jaar aan het Bush-bashen en de laatste 6 maanden waren McCain/Palin de favoriete doelwitten, de Obama-grapjes waren serieus in de minderheid en doorgaans ook veel flauwer en geforceerder (want ze moeten toch ook af en toe eens met het andere kamp lachen).
Het format van Colbert lijkt me veel geschikter om de volgende 4 jaar in te gaan, het zou me niet verbazen indien hij nu het grote broertje van de 2 wordt.
Ik vond de election-avond met Colbert en Stewart helemaal niet leuk. Veel kinderlijke door de deur trap-humor, en gewoon vervelend. Veel acting zat erin, ipv "cabaret".quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
Rob Riggle als de menselijke leugendetector was ook hilarischOver het verschijnsel dat blanken zeggen Obama te semmen maar uiteindelijk McCain kiezen: "I voted for Obama." Riggle ruikt aan die vent en schreeuwt dan: "Liarrrrrrr"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |