Bij mij dus niet, maar heb nu een site waar ze wat sneller opstaan, en anders moet ik 't binnekort nog maar weer gaan proberen via de officiele sites..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Wheelgunner het volgende:
Kijk het dagelijks via de officieele site, werkt prima op mijn Firefox browser.
Latebytequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Bij mij dus niet, maar heb nu een site waar ze wat sneller opstaan, en anders moet ik 't binnekort nog maar weer gaan proberen via de officiele sites..
Google eens op Ultramonquote:en ik kijk't om m'n tv, en dan vindt ik fullscreen makkerlijker (firefox doet de fullscreen van de site naar m'n 1ste monitor en niet naar m'n 2e)
Dat is al een paar maanden hoor, meestal staan ze er de ochtend nadat het in de VS was uitgezonden al online. Die van gisterenavond is er ook al: http://www.thedailyshow.c(...)tml?episodeId=186752quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:32 schreef RoK het volgende:
Ik zie dat je nu ook de volledige afleveringen in een groter formaat op de site van Comedy Central kunt kijken. Dat scheelt weer de 'moeite' van het downloaden. Iemand een idee hoe laat de afleveringen er op staan elke dag?
Mooie typering van Palinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:07 schreef darktower het volgende:
was leuk, met kirsten en samantha die de show overnamen....
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:18 schreef dapluiz het volgende:
Kijk, wist niet dat er een topic van was, hier meld zich nog een vaste kijker
Daarom moet je ook de Late Show kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:29 schreef Hendrik_ het volgende:
Even afgezien van de aparte Amerikaanse humor soms, vind ik The Daily Show/Report voor de rest niet te vergelijken met andere late-night shows, ik kan me nooit verzetten om een hele Tonight show te bekjiken bijvoorbeeld, of er moet een hele toffe guest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |