abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:16:17 #276
160346 Mavro
Black & Red
pi_74449171
Kheb het net ook zitten kijken Heerlijk ook hoe hij het bijna 10 min vol houd.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_74449208
Hopen dat Beck hapt.
pi_74451794
Holy shit, dit was echt een geweldige Daily Show. Beck hapt denk ik niet, maar andere media zullen dit (hopelijk) oppikken. Hoe Stewart namelijk complete stierenpoep stond uit te braken, dat verschilt echt niet zo gek veel van Beck hoor. Die maakt net zulke bizarre sprongen in zijn...'redeneringen'.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:40:12 #279
177242 Irien
Innit though
pi_74451918
Hardcore fan meldt zich!
Wat een geweldige aflevering
We have to take this country back and it starts with... Glen Beck's internal organs
Maar ook het eerste segment... dat rijmende congreslid dat genuezel over hoeveel bladzijden het wetsvoorstel telt. Djeez!

Ik vind het trouwens net zo heerlijk hoe The Daily Show linkse media afmaakt bv hier CNN:
http://www.thedailyshow.c(...)/cnn-leaves-it-there

Dus wat dat betreft sparen ze niemand en komen ze op mij onpartijdig over.
Between the click of the light and the start of the dream
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:20:32 #280
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_74465458
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:42 schreef Schuttingbeer het volgende:
En wat een enorm goede parodie op Glenn Beck..
ge-wel-dig

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:36:51 #281
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74466096
Briljant
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74632864
Leuk die coverage van de herdenking van het vallen van de muur!
Who were those guys?

En dat stukje over de Fox-coverage van die rally, lekker slim om die oude beelden er tussen te plakken.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:57:55 #283
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74635613

Iemand z'n DVD-recorder gaf verkeerde beschrijving bij The Daily Show. Alleen was het eigenlijk de beste beschrijving van The Daily Show.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74652065
Volgens mij heeft South Park deze week ook een Glenn Beck parodie
  vrijdag 13 november 2009 @ 07:16:55 #285
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74656056
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij heeft South Park deze week ook een Glenn Beck parodie
yup, Glen zat er in
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_74660070
Geweldige aflevering van gisteren, dat John de hele avond Fox News moet kijken om te wachten voor het excuus. Met die teddybeer op het laatst
pi_74688531
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:57 schreef NJ het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand z'n DVD-recorder gaf verkeerde beschrijving bij The Daily Show. Alleen was het eigenlijk de beste beschrijving van The Daily Show.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:18:38 #288
177242 Irien
Innit though
pi_74811809
Djeez de aflevering van 17 november. Nieuwsprogramma's vallen over Obama's te diepe buiging voor de Japanse premier. "How low can he go?!?"

Ik vond het juist mooi en heel respectvol.
pi_74811879
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Irien het volgende:
Djeez de aflevering van 17 november. Nieuwsprogramma's vallen over Obama's te diepe buiging voor de Japanse premier. "How low can he go?!?"

Ik vond het juist mooi en heel respectvol.
Keizer, niet premier. Maar goed, een hoop gedoe over niets inderdaad.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:51:45 #290
177242 Irien
Innit though
pi_74814990
Euh, goed punt.
Dat werd juist gezegd "he's not even the head of state!" en Stewart "yeah he's mooning the prime minister"
  woensdag 18 november 2009 @ 14:43:17 #291
160346 Mavro
Black & Red
pi_74816756
Hebben jullie het interview met Joe Biden ook helemaal gekeken? Want er was iets op het einde wat ik niet snapte:
Als de democraten in de regering zitten en ze willen een beslissing nemen dan dwingen de republikeinen een stemming af over het feit of er gestemd moet worden of niet? (vaag)?
En als de republikeinen in de regering zitten dan stemmen ze gewoon over een wetsvoorstel zonder dat de democraten ze een strobreed in de weg leggen?

Anyone die de logica hiervan aan mij kan uitleggen?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  donderdag 19 november 2009 @ 18:09:09 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74857945
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef Mavro het volgende:
Hebben jullie het interview met Joe Biden ook helemaal gekeken? Want er was iets op het einde wat ik niet snapte:
Als de democraten in de regering zitten en ze willen een beslissing nemen dan dwingen de republikeinen een stemming af over het feit of er gestemd moet worden of niet? (vaag)?
En als de republikeinen in de regering zitten dan stemmen ze gewoon over een wetsvoorstel zonder dat de democraten ze een strobreed in de weg leggen?

Anyone die de logica hiervan aan mij kan uitleggen?
Dat heeft te maken met een politiek wapen, de filibuster. Lees: http://www.filibusted.us/learn

Het komt erop neer dat de Democraten dat middel (of de dreiging ervan) bijzonder weinig hebben gebruikt toen ze in de minderheid waren, terwijl de Republikeinen het constant gebruiken. Republikeinen zijn destructieve nare mensen die overal een gevaar in zien en alles bij elkaar schreeuwen om hun zin te krijgen, terwijl Democraten vaak te meegaand zijn. De media gaan daar erg makkelijk in mee door de filibusteral als normaal te zien, behalve wanneer de Republikeinen aan de macht zijn, en dat heeft weer te maken met de overwegend conservatieve media.
Géén kloon van tvlxd!
pi_74859116
Daarnaast zijn de Republikeinen ook vaak één pot nat. Enige gematigdheid vind je daar (jammer genoeg) amper terug. Bij de Democraten heb je echt een linker en een rechtervleugel, waardoor ze minder goed één geheel kunnen vormen. Daardoor heeft een democratisch Congress veel meer problemen met het 'passen' van 'bills'.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:55:29 #294
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74866402
"It feels like all the people that want limited government really just want government limited to Republicans.".
Jon Stewart in een inteview met Lou Dobbs:
http://www.huffingtonpost(...)bs-dis_n_363616.html
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:03:14 #295
111843 Cassius
Something's fucky
pi_74872251
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Montov het volgende:
"It feels like all the people that want limited government really just want government limited to Republicans.".
Jon Stewart in een inteview met Lou Dobbs:
http://www.huffingtonpost(...)bs-dis_n_363616.html
Dat was een mooie uitspraak ja

Die mariachiband trouwens
pi_74960783
Hebben ze nou verdomme alweer een week vakantie?
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:11:14 #297
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74961553
Newsweek heeft een decennium in review, met allerlei top tien lijsten. Eén van die lijsten is die van nieuwe denkers.
New thought leaders

Met als top tien:
#1 Steve Jobs
#2 Jon Stewart
#3 The Google Guys
#4 Karl Rove and David Plouffe
#5 The Twitter Guys
#6 Michael Pollan
#7 Malcolm Gladwell
#8 Nick Denton and Arianna Huffington
#9 David Chase
#10 Hillary Clinton

En hier is wat Brian Williams over hem schreef:
quote:
In just the span of a short few years, Jon Stewart has gone from optional to indispensable. Case in point: when Jon went all Glenn Beck on Jim Cramer a few months back. A few of us blanched. Getting pissed, brimming with bile—that was so . . . MSM of him. And yet, in the niche-y, hip, and in-the-know world of late-night, media-skewering comedy, it had the impact of Cronkite turning against Vietnam. The Web clips of the choreographed filleting of Jim Cramer helped foment public outrage against the excesses of the financial industry in the midst of a housing crisis. That was an important moment. But even more important is the system of checks and balances Jon has created. On occasion, when we’ve been on the cusp of doing something completely inane on NBC Nightly News, I will gently suggest to my colleagues that we simply courier the tape over to Jon’s office, to spare the Daily Show interns the time and trouble of logging our broadcast that night. That usually gets us to rethink the inane segment we were planning on airing. The old arc of a news story went like this: News happens. Media cover news. Audience reacts, then turns in for the night. For the past several years, however, there’s been another step added to the end of the process: being held to account for our faults by a comedy show with a sharp eye and a sharp tongue. How did we live without it?
Williams is anchor and managing editor of NBC Nightly News.
Geen slecht rijtje om in te staan, zeker niet als nummer twee!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 25 november 2009 @ 12:34:37 #298
177242 Irien
Innit though
pi_74985244
Cool. Mooie omschrijving ook van de NBC man. The Daily Show is niet alleen grappig, maar zeer noodzakelijk in de journalistiek
  Redactie Frontpage dinsdag 1 december 2009 @ 20:03:17 #299
145738 superworm
is erbij
pi_75194383
Goed dat ze Maziar Bahari hebben uitgenodigd. Ik had zijn stuk in Newsweek al gelezen. Blijkt dus dat ze na de verkiezingen zo'n beetje iedereen hebben opgepakt, waar Jason Jones mee heeft gepraat.

http://www.newsweek.com/id/223862

"Mr. Rosewater" is de Iraanse secret agent die Bahari 118 dagen lang heeft gemarteld/ondervraagd.

Er wordt gerefereerd aan dit filmpje:

http://www.thedailyshow.c(...)persians-of-interest
quote:
"Well," said Mr. Rosewater, who had been fairly quiet up to this point, "we have interesting video footage of you. That may persuade you to be more cooperative." I could not imagine what that might be. Something personal? Something that might compromise my friends? But…I reminded myself I had done nothing wrong.

I saw the flicker of a laptop monitor under my blindfold. Then I heard someone speaking. It was a recording of another prisoner's confession. "It's not that one," said the second interrogator. "It's the one marked 'Spy in coffee shop.' " Mr. Rosewater fumbled with the computer. The other man stepped in to change the DVD. And then I heard the voice of Jon Stewart on The Daily Show.

Only a few weeks earlier, hundreds of foreign reporters had been allowed into the country in the run-up to the election. Among them was Jason Jones, a "correspondent" for Stewart's satirical news program. Jason interviewed me in a Tehran coffee shop, pretending to be a thick-skulled American. He dressed like some character out of a B movie about mercenaries in the Middle East—with a checkered Palestinian kaffiyeh around his neck and dark sunglasses. The "interview" was very short. Jason asked me why Iran was evil. I answered that Iran was not evil. I added that, as a matter of fact, Iran and America shared many enemies and interests in common. But the interrogators weren't interested in what I was saying. They were fixated on Jason.

"Why is this American dressed like a spy, Mr. Bahari?" asked the new man.

"He is pretending to be a spy. It's part of a comedy show," I answered.

"Tell the truth!" Mr. Rosewater shouted. "What is so funny about sitting in a coffee shop with a kaffiyeh and sunglasses?"

"It's just a joke. Nothing serious. It's stupid." I was getting worried. "I hope you are not suggesting that he is a real spy."

"Can you tell us why an American journalist pretending to be a spy has chosen you to interview?" asked the man with the creases. "We know from your contacts and background that you told them who to interview for their program." The other Iranians interviewed in Jason's report—a former vice president and a former foreign minister—had been ar-rested a week before me as part of the IRGC's sweeping crackdown. "It's just comedy," I said, feeling weak.

"Do you think it's also funny that you say Iran and America have a lot in common?" Mr. Rosewater asked, declaring that he was losing patience with me. He took my left ear in his hand and started to squeeze it as if he were wringing out a lemon. Then he whispered into it. "This kind of behavior will not help you. Many people have rotted in this prison. You can be one of them."
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_75267032
Voor wie het interview van Colbert met Cevin Soling interessant vond over zijn documentaire The War on Kids
kan ook even hier kijken voor meer info: The War on Kids (documentaire)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')