quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Nog een week? Ik dacht dat het nu alweer zou beginnen
Vond dat idee van die mini-film ook wel briljantquote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef superworm het volgende:
Leuke aflevering. Acorn krijgt er van langs, en Matt Damon vertelt het volledige verhaal van de film die komende week pas in première gaat, zoals altijd bij filmbesprekingen op DS/CR.
Geniaal met die microphonequote:Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stukje van Colbert over Kanye![]()
Nouja, die bijeenkomst met de gay rights group was natuurlijk al langer gepland.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij kijkt Obama ook Daily Show, een paar dagen na de rant van Stewart:
http://www.thedailyshow.c(...)e-gay-after-tomorrow
Komt Obama in actie:
http://edition.cnn.com/20(...)ay.rights/index.html
de man heeft wel betere dingen te doen dan jon stewart te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
True, maar de inhoud van zijn speech misschien niet helemaal.
Niet heel Fox Network; je bedoelt Fox News. En MSNBC doet hetzelfde van de andere kant. Het blijft een vrij land.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Daskaar het volgende:
Ik heb ondertussen het idee dat ik beter weet wat er in amerika speelt dan hier in nederland. Misschien maar iets minder talkshows kijken..
Ik sta zo te kijken van de republikeinen daar.
Ze zijn zo open en bloot slecht bezig en een groot deel van het land trapt erin.
- glenn beck met zn angstzaaierij
- heel fox network dat geen kwaad woord spreekt over RP maar alleen maar aandacht besteed aan de slechte democraten
Je weet dat we in NL ook geen 'public option' meer hebben he? En er is een heel begrijpelijke reden om tegen te zijn; het kost geld, veel geld. En ik weet niet of je bekend bent met de financieele situatie van het land, maar die gaat niet zo goed.quote:- de anti verkrachtings bill waar alle republikeinen tegen hebben gestemd
- constant tegen elk voorstel van de democaten stemmen(wat kan er nou werkelijk verkeerd zijn aan een public option die ervoor zorgt dat iedereen die geen healthcare kan betalen toch verzekerd is?)
De Dems zijn net zo goed een 'corporate party'. Sterker nog, ik kwam gisteren een bericht tegen dat de rijkste Amerikanen massaal zijn overgestapt naar hen. Zal het straks even zoeken.quote:Dat is slecht, als in het tegenovergestelde van goed, en dan bedoel ik dus niet fout, maar slecht, duivels. En ze zijn niet misguided ofzo, ze geloven niet in de argumenten die ze opgooien, ze zitten alleen zo diep in de zak bij grote bedrijven dat als ze met de democraten mee gaan de partij enorme verliezen zou lijden.
De Daily Show is natuurlijk niet de meest objectieve bron om je mening over de Republikeinen en conservatieven op te baseren.quote:Ik sta hier echt zo van te kijken, van deze hebzucht die zo open getoond word door mensen die verkozen zijn om het volk te helpen. Leiders, mensen waarvan men wijsheid moet verlangen, mensen met enorme verantwoordelijkheden en macht, gegeven in vetrouwen.
En hoe kan je nou in hemelsnaam altijd lijnrecht tegenover de andere partij staan, iets wat de democraten ongetwijfelt ook doen. Hoe kan het juiste antwoord het ene extreem zijn of het andere, hoe kan t dat de andere partij niet eens in de buurt komt van het juiste antwoord maar juist het uiterste verkeerde antwoord heeft.
Ja, niet natuurlijk, weer een kwestie van geld en macht.
Ik geloof dat de repubikeinen het meest schreeuwen over morele waarden, maar ze hebben de laatste daarvan allang verpatst voor nog een nepgouden horloge.
tot zover mijn rant.
ik baseer mn mening niet op de daily show, maar op de berichten in de media, en hoe de media omgaat met nieuws, de partijen en networks kiezen allemaal 1 kant, alsof 1 kant altijd gelijk heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet heel Fox Network; je bedoelt Fox News. En MSNBC doet hetzelfde van de andere kant. Het blijft een vrij land.
[..]
Je weet dat we in NL ook geen 'public option' meer hebben he? En er is een heel begrijpelijke reden om tegen te zijn; het kost geld, veel geld. En ik weet niet of je bekend bent met de financieele situatie van het land, maar die gaat niet zo goed.
[..]
De Dems zijn net zo goed een 'corporate party'. Sterker nog, ik kwam gisteren een bericht tegen dat de rijkste Amerikanen massaal zijn overgestapt naar hen. Zal het straks even zoeken.
[..]
De Daily Show is natuurlijk niet de meest objectieve bron om je mening over de Republikeinen en conservatieven op te baseren.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Colbert en Stewart bekijken alles van alle kanten, is een stuk objectiever.
Ik ben het er ook mee eens dat onder het mom van comedy Colbert en Stewart de zaken een stuk objectiever brengen dan de rest. Bij hen wéét je gewoon dat ze overdrijven, of ergens de draak mee steken. Vaak laten ze ook wel de andere kant zien waar de 'gewone' nieuwsbronnen in Amerika feiten achterhouden of verdraaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |