abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 9 september 2009 @ 17:45:46 #251
145738 superworm
is erbij
pi_72588945
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Nog een week? Ik dacht dat het nu alweer zou beginnen
Gisteren ook al verwachtingsvol kijken of er eentje van maandag was, idd. Maar nee. Drie weken duurt (te) lang!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72788634
Gelukkig zijn ze er weer.

Glenn Beck's District 9/12
RP Lindsey Graham die bijna ging klappen, maar toch besloot om zijn handen over elkaar te wrijven.
Dat stuk van Colbert over Kanye.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:53:33 #253
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72788986
Ik vond LeBron James echt een leuke gast.
En dat lengteverschil, damn. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_72802910
Vond LeBron juist niet zoveel aan. Stukje ervoor was wel weer prima
  Redactie Frontpage woensdag 16 september 2009 @ 15:48:30 #255
145738 superworm
is erbij
pi_72805393
Ik ga gauw dinsdag kijken.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage woensdag 16 september 2009 @ 16:12:10 #256
145738 superworm
is erbij
pi_72806395
Leuke aflevering. Acorn krijgt er van langs, en Matt Damon vertelt het volledige verhaal van de film die komende week pas in première gaat, zoals altijd bij filmbesprekingen op DS/CR.
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 16 september 2009 @ 18:44:49 #257
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72813254
Goed dat hij Acorn ook aanpakt, ik vind het verbazend dat de andere media dat zo laten liggen. Dat is koren op de molen van conservatieven die de MSM ervan beschuldigen 'liberal' te zijn.
pi_72817113
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef superworm het volgende:
Leuke aflevering. Acorn krijgt er van langs, en Matt Damon vertelt het volledige verhaal van de film die komende week pas in première gaat, zoals altijd bij filmbesprekingen op DS/CR.
Vond dat idee van die mini-film ook wel briljant

Het stukje van Colbert over Kanye
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_72817590
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef PieterBas het volgende:

[..]
Het stukje van Colbert over Kanye
Geniaal met die microphone .

http://www.colbertnation.(...)or-swift-at-the-vmas
pi_72846032
Morgen Bill Clinton.
pi_72847372
tvp

Altijd leuk om aan het eind van de week ff de afleveringen terug te kijken!
Funny as hell!
pi_72848691
Back in Black
Colbert's I's on Edjukashun

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-09-2009 19:48:58 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:35:16 #263
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73572655
Volgens mij kijkt Obama ook Daily Show, een paar dagen na de rant van Stewart:

http://www.thedailyshow.c(...)e-gay-after-tomorrow

Komt Obama in actie:

http://edition.cnn.com/20(...)ay.rights/index.html
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:52:01 #264
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_73573245
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij kijkt Obama ook Daily Show, een paar dagen na de rant van Stewart:

http://www.thedailyshow.c(...)e-gay-after-tomorrow

Komt Obama in actie:

http://edition.cnn.com/20(...)ay.rights/index.html
Nouja, die bijeenkomst met de gay rights group was natuurlijk al langer gepland.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:56:31 #265
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73573396
True, maar de inhoud van zijn speech misschien niet helemaal.
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:35:57 #266
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73574645
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
True, maar de inhoud van zijn speech misschien niet helemaal.
de man heeft wel betere dingen te doen dan jon stewart te kijken.
dit onderwerp speelde al langer.
alhoewel ik het ook zeer opvallend vond toen ik dat las.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:30:33 #267
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_73594096
Hij heeft helemaal niets nieuws gezegd in die speech. Alleen de homobeweging ging er van uit dat Don't ask don't tell direct teruggeroepen zou worden. Dat gebeurde niet, omdat hij wat grotere zaken af te handelen heeft en daar waren ze boos om.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:16:13 #268
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73725855
Ik heb ondertussen het idee dat ik beter weet wat er in amerika speelt dan hier in nederland. Misschien maar iets minder talkshows kijken..
Ik sta zo te kijken van de republikeinen daar.
Ze zijn zo open en bloot slecht bezig en een groot deel van het land trapt erin.

- glenn beck met zn angstzaaierij
- heel fox network dat geen kwaad woord spreekt over RP maar alleen maar aandacht besteed aan de slechte democraten
- de anti verkrachtings bill waar alle republikeinen tegen hebben gestemd
- constant tegen elk voorstel van de democaten stemmen(wat kan er nou werkelijk verkeerd zijn aan een public option die ervoor zorgt dat iedereen die geen healthcare kan betalen toch verzekerd is?)

Dat is slecht, als in het tegenovergestelde van goed, en dan bedoel ik dus niet fout, maar slecht, duivels. En ze zijn niet misguided ofzo, ze geloven niet in de argumenten die ze opgooien, ze zitten alleen zo diep in de zak bij grote bedrijven dat als ze met de democraten mee gaan de partij enorme verliezen zou lijden.

Ik sta hier echt zo van te kijken, van deze hebzucht die zo open getoond word door mensen die verkozen zijn om het volk te helpen. Leiders, mensen waarvan men wijsheid moet verlangen, mensen met enorme verantwoordelijkheden en macht, gegeven in vetrouwen.

En hoe kan je nou in hemelsnaam altijd lijnrecht tegenover de andere partij staan, iets wat de democraten ongetwijfelt ook doen. Hoe kan het juiste antwoord het ene extreem zijn of het andere, hoe kan t dat de andere partij niet eens in de buurt komt van het juiste antwoord maar juist het uiterste verkeerde antwoord heeft.
Ja, niet natuurlijk, weer een kwestie van geld en macht.

Ik geloof dat de repubikeinen het meest schreeuwen over morele waarden, maar ze hebben de laatste daarvan allang verpatst voor nog een nepgouden horloge.

tot zover mijn rant.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:04:47 #269
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73728173
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Daskaar het volgende:
Ik heb ondertussen het idee dat ik beter weet wat er in amerika speelt dan hier in nederland. Misschien maar iets minder talkshows kijken..
Ik sta zo te kijken van de republikeinen daar.
Ze zijn zo open en bloot slecht bezig en een groot deel van het land trapt erin.

- glenn beck met zn angstzaaierij
- heel fox network dat geen kwaad woord spreekt over RP maar alleen maar aandacht besteed aan de slechte democraten
Niet heel Fox Network; je bedoelt Fox News. En MSNBC doet hetzelfde van de andere kant. Het blijft een vrij land.
quote:
- de anti verkrachtings bill waar alle republikeinen tegen hebben gestemd
- constant tegen elk voorstel van de democaten stemmen(wat kan er nou werkelijk verkeerd zijn aan een public option die ervoor zorgt dat iedereen die geen healthcare kan betalen toch verzekerd is?)
Je weet dat we in NL ook geen 'public option' meer hebben he? En er is een heel begrijpelijke reden om tegen te zijn; het kost geld, veel geld. En ik weet niet of je bekend bent met de financieele situatie van het land, maar die gaat niet zo goed.
quote:
Dat is slecht, als in het tegenovergestelde van goed, en dan bedoel ik dus niet fout, maar slecht, duivels. En ze zijn niet misguided ofzo, ze geloven niet in de argumenten die ze opgooien, ze zitten alleen zo diep in de zak bij grote bedrijven dat als ze met de democraten mee gaan de partij enorme verliezen zou lijden.
De Dems zijn net zo goed een 'corporate party'. Sterker nog, ik kwam gisteren een bericht tegen dat de rijkste Amerikanen massaal zijn overgestapt naar hen. Zal het straks even zoeken.
quote:
Ik sta hier echt zo van te kijken, van deze hebzucht die zo open getoond word door mensen die verkozen zijn om het volk te helpen. Leiders, mensen waarvan men wijsheid moet verlangen, mensen met enorme verantwoordelijkheden en macht, gegeven in vetrouwen.

En hoe kan je nou in hemelsnaam altijd lijnrecht tegenover de andere partij staan, iets wat de democraten ongetwijfelt ook doen. Hoe kan het juiste antwoord het ene extreem zijn of het andere, hoe kan t dat de andere partij niet eens in de buurt komt van het juiste antwoord maar juist het uiterste verkeerde antwoord heeft.
Ja, niet natuurlijk, weer een kwestie van geld en macht.

Ik geloof dat de repubikeinen het meest schreeuwen over morele waarden, maar ze hebben de laatste daarvan allang verpatst voor nog een nepgouden horloge.

tot zover mijn rant.
De Daily Show is natuurlijk niet de meest objectieve bron om je mening over de Republikeinen en conservatieven op te baseren.

[ Bericht 10% gewijzigd door Wheelgunner op 15-10-2009 21:11:26 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:16:39 #270
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73735594
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet heel Fox Network; je bedoelt Fox News. En MSNBC doet hetzelfde van de andere kant. Het blijft een vrij land.
[..]

Je weet dat we in NL ook geen 'public option' meer hebben he? En er is een heel begrijpelijke reden om tegen te zijn; het kost geld, veel geld. En ik weet niet of je bekend bent met de financieele situatie van het land, maar die gaat niet zo goed.
[..]

De Dems zijn net zo goed een 'corporate party'. Sterker nog, ik kwam gisteren een bericht tegen dat de rijkste Amerikanen massaal zijn overgestapt naar hen. Zal het straks even zoeken.
[..]

De Daily Show is natuurlijk niet de meest objectieve bron om je mening over de Republikeinen en conservatieven op te baseren.

ik baseer mn mening niet op de daily show, maar op de berichten in de media, en hoe de media omgaat met nieuws, de partijen en networks kiezen allemaal 1 kant, alsof 1 kant altijd gelijk heeft.
Ik kan daar echt niet bij, ik kan de redenen bedenken waarom dat zo is, maar nog steeds sta ik dan met mn bek open..
Colbert en Stewart bekijken alles van alle kanten, is een stuk objectiever.
Ook hoor ik niks over een alternatief voorstel van de republikeinen, als ze een beter idee hebben mogen ze er wel es mee op de proppen komen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:56:47 #271
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_73740529
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Daskaar het volgende:

[..]
Colbert en Stewart bekijken alles van alle kanten, is een stuk objectiever.
Wie, ik?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:59:55 #272
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73909168
Kunnen ze die twee niet gewoon met kettingen aan het bureau leggen? Die vakanties altijd
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:33:14 #273
160346 Mavro
Black & Red
pi_73910145
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Ik ben het er ook mee eens dat onder het mom van comedy Colbert en Stewart de zaken een stuk objectiever brengen dan de rest. Bij hen wéét je gewoon dat ze overdrijven, of ergens de draak mee steken. Vaak laten ze ook wel de andere kant zien waar de 'gewone' nieuwsbronnen in Amerika feiten achterhouden of verdraaien.

Nou denk ik zelf dat dit in een zekere mate in Nederland ook wel gebeurd. Maar ik ben ervan overtuigd dat het in Amerika veel erger is. Vandaar dat shows zoals die van Stewart en Colbert nodig zijn. Omdat de reguliere media 'the need' voor deze shows creëren.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:51:44 #274
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_73912667
Colbert speelt een liberaal republikein. En dat dan overdreven. Hoe kun je dit objectief noemen. Stewart daarentegen is duidelijk pro-democraat. Beide hebben veel kritiek op overige nieuwsmedia, en geven hun mening over zaken vanuit hun al dan niet gespeelde standpunt. Dat is niet objectief, maar het is wel kritisch en dat is wat de andere nieuwsmedia missen.
Wie, ik?
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:42:44 #275
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_74448191
En wat een enorm goede parodie op Glenn Beck..
Wie, ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')