Haha, wist niet dat ze gewoon Nederlands waren!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:22 schreef methodmich het volgende:
Zag ik nou gewoon een clip van The Madd op TMF?
Ja zeker, Je Suis Parti was het. Gaaf!
Daar zag ik ook een stukje van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:22 schreef methodmich het volgende:
Zag ik nou gewoon een clip van The Madd op TMF?
Ja zeker, Je Suis Parti was het. Gaaf!
Wanneer ga je nu eens toegeven dat je platenkast onderhand uitpuilt met Excelsior releases?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Fijn album trouwens, ondanks het label.
3 cd-albums + 1 cd-singlequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef belsen het volgende:
Wanneer ga je nu eens toegeven dat je platenkast onderhand uitpuilt met Excelsior releases?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
Roughy is geschreven door Clinton / Nelson, I Want You, Need You, Love You door Oloman en Tortoise door Harper / Rowe / Strickland. Mogelijk helpt dat je verder.
Jump Now! is volgens mij de enige eigen song.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef _Flea_ het volgende:
16 oktober komen ze in Nijmegen en daar is deze jongen bij
Lol, je was er idd! Hoorde het via m'n collega dat je op last.fm stondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:10 schreef Grobbel het volgende:
Was een leuk optreden in Nijmegen, inderdaad! Ik was trouwens die dj die alleen maar jaren' 60 (en later ook '70) clichés draaide. Al was dat toch wel een keer bijzonder leuk om te doen.
quote:The Madd zonder bassist
27 januari 2010
Platenlabel Excelsior heeft gisteren bekend gemaakt dat bassist Richard Beukelaar uit de Rotterdamse band The Madd is gestapt. “Richard heeft altijd al zijn eigen muziek gemaakt, maar dan meer in de singer/songwriter hoek. Hij heeft wel eens dingen geschreven voor The Madd, maar dat schoten wij eigenlijk steeds af. Nadat het hoge woord eruit was hebben we gewoon wat gedronken en zijn we uiteten gegaan.”, aldus zanger Dave Von Raven. De geplande concerten voor februari zijn afgezegd. Het tourschema voor maart is vooralsnog ongewijzigd.
De hele band is dus ondertussen ter ziele.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef _Flea_ het volgende:
Nou, de bassist is dus per direct uit de band gestapt.
[..]
Er is wel een soort doorstart gemaakt als The Kik, die zitten nu ook op Excelsior, maar die richten zich meer op eigen nummers.quote:The Madd is uit elkaar. De Rotterdamse rock 'n roll-band is ermee gestopt om een veelvoud aan redenen, geeft frontman Dave von Raven toe. "We wilden het nog even voor onszelf houden, maar het is inderdaad waar. Op een gegeven moment is het gewoon op en dat is nu het geval. We gingen nog met zijn allen repeteren, maar er kwam niet meer uit wat er uit moet komen. En we zijn ook een beetje uit elkaar gegroeid."
De Rotterdamse band was zo'n vier jaar actief en bracht daarin twee albums uit bij Excelsior. Vorig jaar leverde de samenwerking met rapper Dio veel aandacht op en een tournee die ze tot op Lowlands bracht. Dave von Raven bracht vorige week in de Nederpopshow nog een ode aan voorbeeld Wally Tax van The Outsiders. Von Raven: "We hebben er lang over nagedacht en op een gegeven moment gedacht: 'laten we het hier maar bij houden'. We heben twee hele toffe albums gemaakt en om nou weer zo'n hele ronde langs al die zalen te moeten doen. Daar hadden we niet heel veel zin meer in."
Geheel eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan dit topic als naam wel The Madd / The Kik krijgen.
Want Dave von Raven is verder gegaan met die band en die lijkt best wel op The Madd.
Als het goed is komt er spoedig een plaat.
Dan gok ik dat dat Pleasant Valley Sunday was.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef ranja het volgende:
Ze speelden 30 december in De Helling nummers van de nieuwe plaat. Allemaal nederlandstalig maar wel (mersey)beat.
Ze deden oa een cover van The Monkees die ze hadden vertaald naar Zevenhuizer Zondag
belsen +1quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef belsen het volgende:
Dan gok ik dat dat Pleasant Valley Sunday was.
Dan vind ik deze toch een stuk beter uitgevoerd:quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Breach het volgende:
Het heeft een aantal luisterbeurten en een tv-interview gekost, maar ik vind ze nu in de vorm van The Kik echt geniaal. Op Lowlands waren ze ook erg goed. Helaas weinig van terug te vinden op Youtube, buiten Simone om natuurlijk.
Ik vind hem ook echt een koning, met dat Rotterdamse accentquote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Nog niks aandachtig van ze geluisterd maar die zanger is echt een koningga ik zeker uitchecken
op de cd versie doe ook Lucky Fonz nog mee met dit nummer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Breach het volgende:
Deze is trouwens ook wel mooi, met living legend Armand:
Klopt. En daar vind ik hem, voor het eerst in mijn leven, goed uit de verf komen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef ranja het volgende:
[..]
op de cd versie doe ook Lucky Fonz nog mee met dit nummer.
Haquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Breach het volgende:
Klopt. En daar vind ik hem, voor het eerst in mijn leven, goed uit de verf komen.
vanaf 20 secondenquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Breach het volgende:
Ik vind hem ook echt een koning, met dat Rotterdamse accent
Godver, ik ga kapotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |