Dan gok ik dat dat Pleasant Valley Sunday was.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef ranja het volgende:
Ze speelden 30 december in De Helling nummers van de nieuwe plaat. Allemaal nederlandstalig maar wel (mersey)beat.
Ze deden oa een cover van The Monkees die ze hadden vertaald naar Zevenhuizer Zondag
belsen +1quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef belsen het volgende:
Dan gok ik dat dat Pleasant Valley Sunday was.
Dan vind ik deze toch een stuk beter uitgevoerd:quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Breach het volgende:
Het heeft een aantal luisterbeurten en een tv-interview gekost, maar ik vind ze nu in de vorm van The Kik echt geniaal. Op Lowlands waren ze ook erg goed. Helaas weinig van terug te vinden op Youtube, buiten Simone om natuurlijk.
Ik vind hem ook echt een koning, met dat Rotterdamse accentquote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Nog niks aandachtig van ze geluisterd maar die zanger is echt een koningga ik zeker uitchecken
op de cd versie doe ook Lucky Fonz nog mee met dit nummer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Breach het volgende:
Deze is trouwens ook wel mooi, met living legend Armand:
Klopt. En daar vind ik hem, voor het eerst in mijn leven, goed uit de verf komen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef ranja het volgende:
[..]
op de cd versie doe ook Lucky Fonz nog mee met dit nummer.
Haquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Breach het volgende:
Klopt. En daar vind ik hem, voor het eerst in mijn leven, goed uit de verf komen.
vanaf 20 secondenquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Breach het volgende:
Ik vind hem ook echt een koning, met dat Rotterdamse accent
Godver, ik ga kapotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |