Luie zak dat je er bentquote:Op donderdag 1 november 2007 20:39 schreef -XX- het volgende:
Erg vette bike die Norton. [afbeelding]
Eejz wp [afbeelding] [afbeelding]
Ho, ik was er van tussen. [afbeelding]
Krijgt hij spijt vanquote:Op donderdag 1 november 2007 20:25 schreef Roderick2085 het volgende:Oud klasgenoot belde net, hij gaat een aanbetaling doen op een zzr600
Woensdag moet ie afrijden
Baas.quote:Het verhaal van Robert en Ingrid Baas. Robert is belastinginspecteur en Ingrid professioneel danseres bij zangers als Frans Bauer en René Froger. Robert en Ingrid houden van hun werk, maar vinden de tijd toch rijp om hun grote passie, wilde dieren, achterna te reizen.
Die passie brengt hen in Zambia, waar ze met z'n tweeën tegen kost en inwoning een lodge zullen gaan managen. Enkele weken voor hun vertrek wordt Zambia getroffen door ernstige overstromingen. En laten er rondom de lodge enige tijd geleden nog duizenden krokodillen zijn losgelaten die nu dus óók rondom de overstroomde lodge kunnen opduiken. Maar Ingrid en Robert staan al in de startblokken. En zijn vastbesloten om hoe dan ook te gaan.
Eenmaal ter plekke blijkt dat Zambia helemaal hun land is, maar dan begint de samenwerking met de lodge-directie kleerscheuren te vertonen. Opnieuw komt hun verblijf in Zambia hierdoor op losse schroeven te staan.
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzakquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
Oh ja, zie dat die duoseat steuntjes wel weg kunnen
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Under Construction
-XX-, doe eens iets shoppen
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Cageon het volgende:
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzak
Ziet er wreed uit!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Zo waar ik Ben Dover heetquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terugquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ziet er wreed uit!!!![]()
[..]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Nope.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terug
Je DB killer moet dr uit :x beter neem je gewoon een GP uitlaatquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude ik wist serieus niet wie dat was tot ik het eens aan mattie google vroeg. Toen werd ineens alles duidelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo waar ik Ben Dover heet
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Rib-i het volgende:
Goede TT
[..]
Krijgt hij spijt vanBeter koopt hij jouw GS. Weet hij tenminste zeker dat hij geen kat in de zak koopt
Vet! Die kapjes vooraan de tank over de luchtinlaten heen... Is dat origineel ofzo? Past wel mooiquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel gaaf, één brok motorquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nope.![]()
Vervolg is over een jaar.![]()
wp, priek zelf maar even verder!Ik duik er in
![]()
[ afbeelding ]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic?quote:
We hebben het wel over een Alfaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic? [ afbeelding ]
quote:
Daar gaat je MV kont WPquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nope.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:19 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Daar gaat je MV kont WP
een Alfa is geen koekblikquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
Dude ik wist serieus niet wie dat was tot ik het eens aan mattie google vroeg. Toen werd ineens alles duidelijk
DB killer zit er nog in van de Duitsland crashquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
Je DB killer moet dr uit :x beter neem je gewoon een GP uitlaat
Ennuh voor de rest ben ik te brak om na te denken
quote:
Zie Roderickquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
Nope.![]()
![]()
Onderdelen zijn aftermarket, maar wel specifiek ZX-12R. Wel ganz kêk anders had je daarvoor een lelijk lomp gat gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:06 schreef Kevjan het volgende:
Vet! Die kapjes vooraan de tank over de luchtinlaten heen... Is dat origineel ofzo? Past wel mooiOnderkuip staat ook kek
. En de MV kont vind ook een goeie keus... Alleen die db killer dan weer niet
Nu nog lampen a la Streettriple![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
doe eens iets shoppen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doe dan maar nurderug, ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Ziet er al dik uit wpals dat blontje XX nu gewoon ff die witte groen
maakt kun je het al beter vizieraluseren
Seatpipes hoort er eigenlijk bij he![]()
koplampen ST zijn nogal nurderug
![]()
of een dik kuipje of gewoon twins
[..]
[ afbeelding ]
Die smailiequote:
Alweer eens bewezen, wij hebben de zelfde smaak voor dikke.. koplampen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef Kevjan het volgende:
Doe dan maar nurderug, ik vind het wel wat hebben![]()
[ afbeelding ]
Voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
En zie ik daar alweer een Streetfighter met een MV kontje.![]()
![]()
aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Die shops!![]()
GawaineIncl. boter kaas en eieren
Koffiekoekje:![]()
[..]
Voorspelbaar.
Maar ik heb de disclaimer "slechts kritiek als je ook iets vervangends aan kan bieden" toch maar weggelaten![]()
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat nou leuk dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij. morgen lekker Duitsland in
Zo'n anti kras viltjequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat zwarte ding dan?
Jaquote:Heb je de tafel op zijn kop gezet en op zoon poot lopen rammen ofzo??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Gawaine, ik heb tomtom zelf draaiende gekregen inmiddels dus je mag het van je schijf afgooien. Toch nog bedankt![]()
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok,...................zeker weten want ik wilde net gaan branden.![]()
Ahquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Ja jonge.
[ afbeelding ]
Dit is beter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk op de niet serieuze stukjes na zwaar goed uit.![]()
Dat is pimber's probleemquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Maar of 't ook uitvoerbaar is
Had ik maar wat meer tijd voor tips, ook voor Den_Haag om een moto te zoeken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Voorspelbaar.
Maar ik heb de disclaimer "slechts kritiek als je ook iets vervangends aan kan bieden" toch maar weggelaten![]()
Of op het moment dat ze zelf 154 op de teller hebben, zeggen: "Die rijd zeker 170"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
Kenker wat een kneuzen bij wegmisbruikers weer![]()
"Hij geeft ze ook niet de kans om naar rechts te gaan he" bij auto's die eeuwen de ruimte hebben om naar rechts te gaan.
"En hij reed nog te hard ook he. Een aantal keer 104 waar 100 is toegestaan"
Zaten weer gewelidge stukjes tussenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of op het moment dat ze zelf 154 op de teller hebben, zeggen: "Die rijd zeker 170"![]()
![]()
Echt
Nou niet doormidden knippen hèquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Krijg een nieuw slangetje voor m'n OSCO![]()
Dat lesje heb ik wel geleerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou niet doormidden knippen hè
2 euro verdiend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Krijg een nieuw slangetje voor m'n OSCO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kikkertjes.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kawasakie's en wheelies zijn voor meisjes.![]()
[ afbeelding ]
Alsmede een CR500.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 euro verdiend.
Zoektocht naar het juiste slangetje bespaard... dat is me veel meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meestal jouw specialiteit.quote:
Dat wordt nog een leuke verbouwing op deze manier.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:04 schreef Roderick2085 het volgende:
Zoektocht naar het juiste slangetje bespaard... dat is me veel meer waard
Ik blijf wel een luie student hequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal jouw specialiteit.
En ik zie ze gewoon!!!!![]()
[..]
Dat wordt nog een leuke verbouwing op deze manier.
Een onderdeel van het leren is weten waar je spullen haalt.
Bij de minste weerstand schakel je al derden/vertragers in.
De gemiddeld goed geoutilleerde automaterialenzaak heeft PVC slangetjes in diverse maten.![]()
Kopehquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef Geerd het volgende:
Goh kameraad heeft ook een gs500 tje gehaalt, dat rijd wel leuk joh.
Het is ook de bedoeling dat je m verkooptquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Tja, aan de prijs lijkt het me niet echt te liggenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je m verkoopt![]()
En waarom niet die van Roderick?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef Geerd het volgende:
Goh kameraad heeft ook een gs500 tje gehaalt, dat rijd wel leuk joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Als je een ZX12r voor die prijs had,was je m al kwijt geweestquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, aan de prijs lijkt het me niet echt te liggen![]()
Daar hoef ik niet eens een zx12r voor te hebben.... de blade voor die prijs is ook met een dag verkocht denk ik zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als je een ZX12r voor die prijs had,was je m al kwijt geweest![]()
Wie wil er nou een bladequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens een zx12r voor te hebben.... de blade voor die prijs is ook met een dag verkocht denk ik zo
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef Geerd het volgende:
Roderick klopt het dat de voorremschijf "los" zit van een gs?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kawasakie's en wheelies zijn voor meisjes.![]()
[ afbeelding ]
Alsmede een CR500.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
wuh waarom dat? Het is toch niet voor niets zwevend?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat duszit wat speling in ja
![]()
Als je hem rond kan draaien is het niet goed![]()
Remt een beetje lastig als je remschijf los van je wiel kan draaienquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
wuh waarom dat? Het is toch niet voor niets zwevend?
hap hap hap!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Remt een beetje lastig als je remschijf los van je wiel kan draaien
oow die mag happenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik denk ik leg het vast uit voor als xx het leest
Gister zeiden ze van welquote:Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
zou bikkôl rossi rijden vandaag
gister is vandaag nietquote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Gister zeiden ze van weliig de warmup
![]()
Mjehquote:Op zondag 4 november 2007 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gister is vandaag nietmet 3 breuken rijden
dan noem ik je bikkôl
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik denk ik leg het vast uit voor als xx het leest
Erg vet.quote:Op zondag 4 november 2007 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor het eerst een mooi kuipjezeker naar fighterama geweest
[ afbeelding ]
Ik denk het welquote:Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
zou bikkôl rossi rijden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tampeloeres sloeg vast in de kettingquote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef -XX- het volgende:
Gp,..
Sneu voor Rossi.
Wat was er mis? Volgde het niet helemaal.
Speurders is gratisquote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Toch gisteren wat mis gegaan met m'n advertentie verlengen.... dan maar een nieuwe plaatsten op marktplaats
quote:
Ik dacht al zoiets aan je naam te zienquote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag 2 van die Amsterdammers:
Ey is die motor van jou?
Ja
O blits ding man, jah echt wel blitst hé, moto morini ofzo? Blits man
Neuj tis een KTM
Ohja KTM ey blits man, ook blits zo met die uitlaatjes zo schuin. Jah echt blits man
Nou dankje![]()
Dat accentje dr bij![]()
Het heeft een enorme indruk op mij gemaaktquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets aan je naam te zien![]()
dat blijkt jaquote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het heeft een enorme indruk op mij gemaakt![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
Het zijn wel blitse plaatjes van blitse ontwerpjes![]()
Kdenk het wel ja, al is het wel veel. 6 powerpoints met ong 60 pagina's per stuk. Vol met plaatsjes van designklassiekers...quote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik ben allemaal presentaties aan het doornemen over dementie (voornamelijk altzheimer), kan je waarschijnlijk beter die blitse plaatsjes hebben
quote:Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kdenk het wel ja, al is het wel veel. 6 powerpoints met ong 60 pagina's per stuk. Vol met plaatsjes van designklassiekers...
Verner Panton:
[ afbeelding ]
Philippe Starck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blits hoor![]()
Wel veel leren dus![]()
Jah.... Maar best veel van dezelfde ontwerpers hoor...quote:Op zondag 4 november 2007 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]vet
Moet je van ieder plaatje kunnen zeggen van wie het is![]()
![]()
Denk dat er bij mij gemiddeld ook ongeveer 60 pagina's per presentatie zijn... alleen heb ik 11 presentaties![]()
Heb er nu nog 3 te gaan![]()
Staan gelukkig nog wel wat plaatjes tussenquote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah.... Maar best veel van dezelfde ontwerpers hoor...
Daarnaast moet je ook de bijpassende ontwerpstijl weten, zoals art deco, space age, bauhaus.....
11 presentaties vol met tekst cker![]()
![]()
![]()
![]()
Suc6 dr mee![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef Roderick2085 het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik data kan kopieren van een andere windows installatiejaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:
De rechten wijzigen op de map/HD waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zou je het ook willen vertellen
tuurlijkquote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zou je het ook willen vertellen
als die niet geinitaliseerd is dan is de schijf ook niet zichtbaar in "Deze computer" zover ik weet.quote:Op zondag 4 november 2007 18:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
tuurlijk
naar alle waarschijnlijkheid is de schijf nog niet geinitialiseerd.
bij schijfbeheer (disk management) kun je de status van de schijf zien.
Daar zul je dan iets zien zols een [ afbeelding ] (opstekop dan)
Als je daar met rechts op klikt kun je dan kun je het initialiseren. dan is ie wel normaal bereikbaar.
Dit zal zeker zo zijn als de schijf een dynamische disk is. Basic disks worden zonder probleem herkent.
quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]had dit weekend naar KBB willen gaan, maar de wegen bleven vochtig
zirkwiedagen![]()
![]()
![]()
Heb ik aan zitten denkenquote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
De rechten wijzigen op de map/HD waarschijnlijk.
Als admin kun je er niet direct in maar je kan jezelf wel eigenaar maken van de map oid....
als je bij de rechten kan komen tenminste want anders weet ik t ook niet
En dit is ook maar een gok
Staat geen driehoekjequote:Op zondag 4 november 2007 18:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
tuurlijk
naar alle waarschijnlijkheid is de schijf nog niet geinitialiseerd.
bij schijfbeheer (disk management) kun je de status van de schijf zien.
Daar zul je dan iets zien zols een [ afbeelding ] (opstekop dan)
Als je daar met rechts op klikt kun je dan kun je het initialiseren. dan is ie wel normaal bereikbaar.
Dit zal zeker zo zijn als de schijf een dynamische disk is. Basic disks worden zonder probleem herkent.
Heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
als die niet geinitaliseerd is dan is de schijf ook niet zichtbaar in "Deze computer" zover ik weet.
De rechten staan nog op de naam van de andere gebruiker wat volgens mij de hele reden is dat je er nu niet bij kan.quote:Op zondag 4 november 2007 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denkenHerrinner me ook nog zoiets van een win2000 server prakticum dat ik ooit heb gehad
Maar kom gewoon in xp niet bij de rechten van de map
![]()
[..]
Staat geen driehoekjeis een basic disk
Andere partitie van die schijf heb ik gewoon kunnen kopieren, het is alleen de windows partitie waar ik dus niet aan kan komen...
Zelfs windows laten checken voor errors op die partitie kan ie niet afmaken...
Welquote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
als die niet geinitaliseerd is dan is de schijf ook niet zichtbaar in "Deze computer" zover ik weet.
Daar ga ik ook vanuit idd.... is dus alleen de vraag hoe los ik dat opquote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
De rechten staan nog op de naam van de andere gebruiker wat volgens mij de hele reden is dat je er nu niet bij kan.
Staat xp pro op de pc, maar ik kan de rechten niet vindenquote:en idd met XP home kan dat niet heel eenvoudig of gewoon helemaal niet dat weet ik niet...
XP Pro kun je wel wijzigingen maken in rechten volgens mij.
Ja tochquote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in
daar had ik ff overheen gelezen
maar dan toch - wel belangrijk om te checken bij disk management - je weet nooit wat je tegenkomt
eenmaal op pad viel het me eigenlijk ook wel mee, maar toen geen zin meer om helemaalquote:Op zondag 4 november 2007 18:40 schreef Cageon het volgende:
Ik had er niet echt last van heb t laatste randje van de band kunnen rijden rechts en acceleren ging zonder problemen.
quote:Wat een remmerij![]()
ff googlen dan maar over policies/rechten/beveiling op XP Proquote:Op zondag 4 november 2007 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit idd.... is dus alleen de vraag hoe los ik dat op
[..]
Staat xp pro op de pc, maar ik kan de rechten niet vinden![]()
daar heeft deze ook wel een klein beetje een handje van hoor na de remactie werd het wel iets anders. Maar remmen doet die dan nog steedsquote:Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenmaal op pad viel het me eigenlijk ook wel mee, maar toen geen zin meer om helemaalri. Apeldoorn te gaan
[..]lekker vertrouwen geeft dat
ben eerlijk gezegd niet echt happy met de soppig wordende remmen na een tijdje lekker rijden met de B12
hollah shipit hoe deed je dat want ik ben ook benieuwd!!quote:Op zondag 4 november 2007 18:53 schreef Roderick2085 het volgende:Heb nu iig de security tab tevoorschijn gekregen, moet nu wel lukken denk ik
In de folder options (gewoon ergens in je explorer ofzo, boeit niet), moet je "Use simple file sharing" uitzetten... onderste checkbox in de view tabquote:Op zondag 4 november 2007 18:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
hollah shipit hoe deed je dat want ik ben ook benieuwd!!![]()
jah deez ook welquote:Op zondag 4 november 2007 18:54 schreef Cageon het volgende:
daar heeft deze ook wel een klein beetje een handje van hoor na de remactie werd het wel iets anders. Maar remmen doet die dan nog steeds
laat het maar de hele winter te warm voor de tijd van het jaar zijnquote:Ik hoop eigenlijk dat we de winter over kunnen slaan. Dat zou wel heerlijk zijn
exactlyquote:Op zondag 4 november 2007 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jah deez ook welmaar de inzet vd vertraging duurt dan net wat langer
[..]
laat het maar de hele winter te warm voor de tijd van het jaar zijn
thx! altijd handigquote:Op zondag 4 november 2007 18:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
In de folder options (gewoon ergens in je explorer ofzo, boeit niet), moet je "Use simple file sharing" uitzetten... onderste checkbox in de view tab
Maar wel met 2 wielen aan de grondquote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 4 november 2007 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het even kanvooral met dat zwabberfreem van mij
![]()
het is geen supersport, dat is duidelijkquote:
hmm okquote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is geen supersport, dat is duidelijkbochten met hogere snelheden is ie zeker minder strak
edoch, zijn maar kleine puntjes van kritiek
Ik neem toch aan dat je elke week toch wel even de 250 aantikt?quote:Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
hmm ok
Die van mij doet het wel lekker op hogere snelheden. (dat had ook niet anders gemogen in mijn optiek)
Alhoewel dat ook al weer een tijdje geleden is![]()
Komt vast omdat WB er ooit eens achterop heeft gezetenquote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is geen supersport, dat is duidelijkbochten met hogere snelheden is ie zeker minder strak
Eigenlijk niet...quote:Op zondag 4 november 2007 20:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je elke week toch wel even de 250 aantikt?![]()
iddquote:Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Cageon het volgende:
dat had ook niet anders gemogen in mijn optiek
en El P. vóóropquote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt vast omdat WB er ooit eens achterop heeft gezeten![]()
Stuurdempertje, iets hogere bandenspanning, vering laten conrtolerenquote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejquote:
zou een dempertje helpenquote:Stuurdempertje, iets hogere bandenspanning, vering laten conrtoleren
ik laat me niet nog es in met zulks een mocroquote:MAjeh, blijft een toffe streetfighter en geen racerJe hebt een ZX-12R nodig, mischien heeft iemand nog een ZX-12R streefighter project te koop
idd, is wel een klein verschil...quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddtjek alleen al dat dikke frame vs buizen
[ afbeelding ]
[..]
en El P. vóórop![]()
Mjeh zal ook geen fortuin hoeven kosten gok ik, zo'n hokquote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Rib-i het volgende:
Avond
[..]
Stuurdempertje, iets hogere bandenspanning, vering laten conrtoleren
MAjeh, blijft een toffe streetfighter en geen racerJe hebt een ZX-12R nodig, mischien heeft iemand nog een ZX-12R streefighter project te koop
Ben net thuisquote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejgeen tijd vandaag om stukje te rijden
en zelfs dat kan die van mijquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben net thuisHad graag willen rijden vandaag maar helaas zat het niet mee vandaag
Stuurdempertje kan zeker helpen, gaat ie minder wiebelen maar om dat zeker te weten moet ik een rondje sturen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou een dempertje helpenspanning is vorige week nog gecheckt
vering is wel een goeie jah
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Maaruh ... je rijdt al als een racerDe grenzen van de B12 zijn voor jouw rijstijl niet toereikend
Busa is the answer![]()
Waarom rijden er eigenlijk zoveel mensen kwaak hiero?quote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je hebt een buizen frame, zo strak als een SS krijg je hem nooit of je moet je frame laten
verstevigen door Nico Bakker![]()
Andere voorvering en achtervering verhelpt wel wat maar nooit helemaal .....of een SS kopen![]()
Omdat je daar al het andere mee voor blijft misschien ?quote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Waarom rijden er eigenlijk zoveel mensen kwaak hiero?
Vandaar dat ze ook vaak zwart zijnquote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je daar al het andere mee voor blijft misschien ?![]()
ok beter next timequote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
Ben net thuisHad graag willen rijden vandaag maar helaas zat het niet mee vandaag
het stuur mag je best even vasthouden bij een volgende meetquote:Stuurdempertje kan zeker helpen, gaat ie minder wiebelen maar om dat zeker te weten moet ik een rondje sturen![]()
![]()
hij bevalt verder meer dan goed hoorquote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Maaruh ... je rijdt al als een racerDe grenzen van de B12 zijn voor jouw rijstijl niet toereikend
is leluk en dikquote:Busa is the answer![]()
quote:Despite that, McGuiness finished 26-seconds ahead of Martin with a fast lap of 17 minutes 38.85-seconds at 128.279 mph.
Gemiddelde snelheid van die gasten ... niet normaal manquote:Fellow American Mark Miller was 26th aboard the Woolfam Aprilia RSV1000 with an average speed of 115.835 mph.
Echt ziekelijk iddquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef Rib-i het volgende:
@ Isle of Mann
[..]
[..]
Gemiddelde snelheid van die gasten ... niet normaal manIn kilometers/uur is het voor menige rijder al een uitdaging
Nee dat is voor mensen die geen keuzes durven te makenquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alleen die van IOH en mij toch ?En zwart is tijdloos
![]()
dan kan ik net zo goed weer een crashmoto gaan opleukenquote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef Gawaine het volgende:
Je hebt een buizen frame, zo strak als een SS krijg je hem nooit of je moet je frame laten
alle beetje helpenquote:Andere voorvering en achtervering verhelpt wel wat maar nooit helemaal .....of een SS kopen![]()
yupquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Gawaine het volgende:
Alleen die van IOH en mij toch ?En zwart is stijlloos
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee dat is voor mensen die geen keuzes durven te maken
Ik wilde nog een streetfighter maken van mijn GSXquote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een echte vent rijd hem op, of koopt er een motor bij!quote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Of rekening met hun verkoop/inruil waarde houden![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een echte vent rijd hem op, of koopt er een motor bij!
Weet ik niet, ik zal het aan Rene vragen:quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Gawaine het volgende:
Is de TT of mann al op DVD ?
Ik zal -XX- vragen of ze dit kan beamen.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal het aan Rene vragen:
Is de TT of mann al op DVD ?
Ik zag laatst in Den Bosch een groen en een oranje Z1000 naast elkaar, dawasgeenmooiecombinatiequote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zal -XX- vragen of ze dit kan beamen.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zag laatst in Den Bosch een groen en een oranje Z1000 naast elkaar, dawasgeenmooiecombinatie
Net of je bij de Jamin was
Oogjes dicht en voelen dan maarquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die is te jong voor mijmag ik niet naar kijken
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef BazzieK het volgende:
Ik wil ook weer motorrijdenOp een circuit met mooi weer
Oftewel ik wil werkeloos zijn met veel geld
Ipv werken voor een schijntje
Volgende week moet ik weer in Arnhem zijnquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok beter next timeheb hier ook nog iets liggen voor uwes
quote:is leluk en dik![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Ja jonge.
[ afbeelding ]
Dit is beter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Met de moto?quote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgende week moet ik weer in Arnhem zijn
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik doe niet veel en ik krijg niet veel maar mag godverdomme geen uitkering aanvragenquote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je bent toch werkeloosnoem jij dat werken ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe repareer je een tafelpoot.
door koffiekoekje
[ afbeelding ]
Hoe gaat hij dit uitleggen ....
Weekendwerk.quote:Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
Nou, ik doe niet veel en ik krijg niet veel maar mag godverdomme geen uitkering aanvragen
quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het is geen supersport, dat is duidelijkbochten met hogere snelheden is ie zeker minder strak
quote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef Gawaine het volgende:
Andere voorvering en achtervering verhelpt wel wat maar nooit helemaal .....of een SS kopen![]()
Je moet ze soms zien op Zandvoort, met de B12 is zeer goed mee te komen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Even langs Hyperpro voor een nieuwe veer.quote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt vast omdat WB er ooit eens achterop heeft gezeten![]()
Had je ook dat de namen van de mappen allemaal blauw waren?quote:Op zondag 4 november 2007 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik aan zitten denkenHerrinner me ook nog zoiets van een win2000 server prakticum dat ik ooit heb gehad
Maar kom gewoon in xp niet bij de rechten van de map
![]()
Langs WP suspension natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even langs Hyperpro voor een nieuwe veer.![]()
Dat had ik op mn vorige computer, sommige mappen die namen allemaal blauwquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je ook dat de namen van de mappen allemaal blauw waren?![]()
zal best jaquote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
Je moet ze soms zien op Zandvoort, met de B12 is zeer goed mee te komen.![]()
is dan ook niet voor niets El P.quote:Hiesj reed op de B6 al 75% van de rijders zoek.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent![]()
als je een motorscooter erbij telt, en 2 auto's, een vrouw, twee kinderen en een hond![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je ook dat de namen van de mappen allemaal blauw waren?![]()
Jah blitse bende hierquote:
[openbaar forum]quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal best ja![]()
dit zijn gewoon dingetjes die mij opvallen na een paar weekjes dijkrijden
[..]
is dan ook niet voor niets El P.
pardon?quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant...wanneer rij je nou 190 op een dijk, toch nooit![]()
Het gaat meer om de fun factor met een naked bike, toch toch![]()
nooit neequote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef Gawaine het volgende:
juistuhmquote:Het gaat meer om de fun factor met een naked bike, toch toch![]()
Bestaan er motoren die dusdanig hoge snelheden aankunnen dan? Dat is nog van de toekomst denk ik?quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
[openbaar forum]
Het gaat meer om de fun factor met een naked bike, toch toch![]()
[/openbaar forum]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bestaan er motoren die dusdanig hoge snelheden aankunnen dan? Dat is nog van de toekomst denk ik?
Aldus de Super Moto rijder.quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
Bestaan er motoren die dusdanig hoge snelheden aankunnen dan? Dat is nog van de toekomst denk ik?
quote:
de mijne heb ik laten begrenzen op 100.quote:
don't mess with super-moto biatchquote:
Humz normaal is het een semi automaat als je alleen maar hoeft te schakelen zonder zelf de koppeling te controleren, dit is dat net een andere versie ckerquote:Op zondag 4 november 2007 21:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
de mijne heb ik laten begrenzen op 100.
Toch wel fijn zo'n automaat vind ik persoonlijk.![]()
quote:
Ow kheb die reportage daarvan al heel lang hoor, iig gewoon zon xvid file van 800 mb ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 22:03 schreef Gawaine het volgende:
@ Rib-i Nog geen isle of mann 2007 te vinden
van 2007 ? Er schijnt namelijk ook een speciale DVD te zijn van 2007quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow kheb die reportage daarvan al heel lang hoor, iig gewoon zon xvid file van 800 mb ofzo
Het schijnt dat er een torrent van in de rondte is....quote:Op zondag 4 november 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
van 2007 ? Er schijnt namelijk ook een speciale DVD te zijn van 2007
zet anders die xvid even ergens neer als hij van 2007 is.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een torrent van in de rondte is....
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Woet woet, duitsland geweest?quote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, de 147 is bijna ingereden. Aankomende zaterdag motoren kijken WB?
een torrentprogramma downloaden, die link volgen en ff snel downenquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
een torrentprogramma downloaden, die link volgen en ff snel downen
quote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pfff moet ik me nog inspannen ook op de zondag avond![]()
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo ongeveer. B-weggetjes wezen racen tegen mijn broer. Ging lekker. Ook al mag ik nog niet boven de 3000 toeren. Al is dat 170km/h in de 6
En het is nogwel zo'n praktische autoquote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
GTA wil de baas niet laten leasen
Topkuipje is iig van een Zquote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
(verkapt ik wil je niet teleurstellen
)
[..]![]()
Ziet er zekersss strak uit
![]()
Geeft een mooi beeld van hoe het ongeveer kan worden
Topkuip past er wel netjes bij, maar IRL past ie toch niet ws.
X 2quote:Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Koffiekoekje met zijn dubbelleven.
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Snelwagen het volgende:
Morgeh, alweer thuis en mn tentamen week is afgelopen. Eerste tentamen gehad, motor was nog warm toen ik na een kwartier weer wegging dus kon mooi gass'n.
Khad een kort tentamen verw8 maar dit sloeg alles hoor![]()
Creabea scholenquote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Snelwagen het volgende:
Morgeh, alweer thuis en mn tentamen week is afgelopen. Eerste tentamen gehad, motor was nog warm toen ik na een kwartier weer wegging dus kon mooi gass'n.
Khad een kort tentamen verw8 maar dit sloeg alles hoor![]()
Het is droog en de weg is droogquote:
Ik doe een technische opleiding jaquote:
Dat zal hier ook niet zo lang meer duren zie ik nu.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is droog en de weg is droog![]()
[..]
Ik doe een technische opleiding ja, met zo nu een dan een vleugje creativiteit
![]()
Binaries & newsgroups ftwquote:Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
een torrentprogramma downloaden, die link volgen en ff snel downen
30,06,04quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fc04sGTKtMk
Ghost Rider op de Frontpage
En hoe is het met jou? Tijd niet gepost!quote:Op maandag 5 november 2007 10:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Binaries & newsgroups ftw![]()
Hoi![]()
Hey een nieuwe layout![]()
![]()
![]()
Dude ghostriderquote:Op maandag 5 november 2007 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5ObtV9HWihc&NR=1rond 50 sec
Normaal heeft die dude toch altijd een zwart pak aan?quote:Op maandag 5 november 2007 10:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
30,06,04
Maar toch!
Hoeveel "ghostriders" hebben ze al wel niet opgepakt.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
30,06,04
Maar toch!
Hoeveel "ghostriders" hebben ze al wel niet opgepakt.
[..]
En hoe is het met jou? Tijd niet gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |