Luie zak dat je er bentquote:Op donderdag 1 november 2007 20:39 schreef -XX- het volgende:
Erg vette bike die Norton. [afbeelding]
Eejz wp [afbeelding] [afbeelding]
Ho, ik was er van tussen. [afbeelding]
Krijgt hij spijt vanquote:Op donderdag 1 november 2007 20:25 schreef Roderick2085 het volgende:Oud klasgenoot belde net, hij gaat een aanbetaling doen op een zzr600
Woensdag moet ie afrijden
Baas.quote:Het verhaal van Robert en Ingrid Baas. Robert is belastinginspecteur en Ingrid professioneel danseres bij zangers als Frans Bauer en René Froger. Robert en Ingrid houden van hun werk, maar vinden de tijd toch rijp om hun grote passie, wilde dieren, achterna te reizen.
Die passie brengt hen in Zambia, waar ze met z'n tweeën tegen kost en inwoning een lodge zullen gaan managen. Enkele weken voor hun vertrek wordt Zambia getroffen door ernstige overstromingen. En laten er rondom de lodge enige tijd geleden nog duizenden krokodillen zijn losgelaten die nu dus óók rondom de overstroomde lodge kunnen opduiken. Maar Ingrid en Robert staan al in de startblokken. En zijn vastbesloten om hoe dan ook te gaan.
Eenmaal ter plekke blijkt dat Zambia helemaal hun land is, maar dan begint de samenwerking met de lodge-directie kleerscheuren te vertonen. Opnieuw komt hun verblijf in Zambia hierdoor op losse schroeven te staan.
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzakquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
Oh ja, zie dat die duoseat steuntjes wel weg kunnen
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Under Construction
-XX-, doe eens iets shoppen
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Cageon het volgende:
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzak
Ziet er wreed uit!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Zo waar ik Ben Dover heetquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terugquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ziet er wreed uit!!!![]()
[..]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Nope.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terug
Je DB killer moet dr uit :x beter neem je gewoon een GP uitlaatquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude ik wist serieus niet wie dat was tot ik het eens aan mattie google vroeg. Toen werd ineens alles duidelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo waar ik Ben Dover heet
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Rib-i het volgende:
Goede TT
[..]
Krijgt hij spijt vanBeter koopt hij jouw GS. Weet hij tenminste zeker dat hij geen kat in de zak koopt
Vet! Die kapjes vooraan de tank over de luchtinlaten heen... Is dat origineel ofzo? Past wel mooiquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel gaaf, één brok motorquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nope.![]()
Vervolg is over een jaar.![]()
wp, priek zelf maar even verder!Ik duik er in
![]()
[ afbeelding ]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic?quote:
We hebben het wel over een Alfaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic? [ afbeelding ]
quote:
Daar gaat je MV kont WPquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nope.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:19 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Daar gaat je MV kont WP
een Alfa is geen koekblikquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh, koekblik pics in een 2wieler topic? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
Dude ik wist serieus niet wie dat was tot ik het eens aan mattie google vroeg. Toen werd ineens alles duidelijk
DB killer zit er nog in van de Duitsland crashquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
Je DB killer moet dr uit :x beter neem je gewoon een GP uitlaat
Ennuh voor de rest ben ik te brak om na te denken
quote:
Zie Roderickquote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
Nope.![]()
![]()
Onderdelen zijn aftermarket, maar wel specifiek ZX-12R. Wel ganz kêk anders had je daarvoor een lelijk lomp gat gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:06 schreef Kevjan het volgende:
Vet! Die kapjes vooraan de tank over de luchtinlaten heen... Is dat origineel ofzo? Past wel mooiOnderkuip staat ook kek
. En de MV kont vind ook een goeie keus... Alleen die db killer dan weer niet
Nu nog lampen a la Streettriple![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
doe eens iets shoppen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doe dan maar nurderug, ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Ziet er al dik uit wpals dat blontje XX nu gewoon ff die witte groen
maakt kun je het al beter vizieraluseren
Seatpipes hoort er eigenlijk bij he![]()
koplampen ST zijn nogal nurderug
![]()
of een dik kuipje of gewoon twins
[..]
[ afbeelding ]
Die smailiequote:
Alweer eens bewezen, wij hebben de zelfde smaak voor dikke.. koplampen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef Kevjan het volgende:
Doe dan maar nurderug, ik vind het wel wat hebben![]()
[ afbeelding ]
Voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
En zie ik daar alweer een Streetfighter met een MV kontje.![]()
![]()
aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Die shops!![]()
GawaineIncl. boter kaas en eieren
Koffiekoekje:![]()
[..]
Voorspelbaar.
Maar ik heb de disclaimer "slechts kritiek als je ook iets vervangends aan kan bieden" toch maar weggelaten![]()
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat nou leuk dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij. morgen lekker Duitsland in
Zo'n anti kras viltjequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat zwarte ding dan?
Jaquote:Heb je de tafel op zijn kop gezet en op zoon poot lopen rammen ofzo??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Gawaine, ik heb tomtom zelf draaiende gekregen inmiddels dus je mag het van je schijf afgooien. Toch nog bedankt![]()
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok,...................zeker weten want ik wilde net gaan branden.![]()
Ahquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Ja jonge.
[ afbeelding ]
Dit is beter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk op de niet serieuze stukjes na zwaar goed uit.![]()
Dat is pimber's probleemquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Maar of 't ook uitvoerbaar is
Had ik maar wat meer tijd voor tips, ook voor Den_Haag om een moto te zoeken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Voorspelbaar.
Maar ik heb de disclaimer "slechts kritiek als je ook iets vervangends aan kan bieden" toch maar weggelaten![]()
Of op het moment dat ze zelf 154 op de teller hebben, zeggen: "Die rijd zeker 170"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
Kenker wat een kneuzen bij wegmisbruikers weer![]()
"Hij geeft ze ook niet de kans om naar rechts te gaan he" bij auto's die eeuwen de ruimte hebben om naar rechts te gaan.
"En hij reed nog te hard ook he. Een aantal keer 104 waar 100 is toegestaan"
Zaten weer gewelidge stukjes tussenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of op het moment dat ze zelf 154 op de teller hebben, zeggen: "Die rijd zeker 170"![]()
![]()
Echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |