Vaag inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom ze daar zeggen dat het Enschede is weet ik niet, misschien is er een of andere herindeling geweest. De twee keer dat ik bij de brouwerij ben geweest moest ik toch echt naar Boekelo. Hier staan ook nieuwsberichten over Grolsch, en daar wordt gesproken over Boekelo. Ook bij de berichten die Grolsch als bron hebben
-edit- ik zit niet om een punt te zeuren ofzo hoor, maar als zelfs de Grolsch zegt dat ze in Enschede zitten wordt het wel erg vaag. Maar goed...nieuwe vraag loopt en Neleos heeft het punt gewoonquote:Grolsch is een biermerk dat sinds 1615 gebrouwen werd in Groenlo en sinds 2005 op de nieuwe lokatie in Enschede op de grens met Boekelo
Groningen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef Neleos het volgende:
Geen Haarlem, wel in het noorden van het land.
De originele stond in Groenlo (heette vroeger Grolle, vandaar Grolsch), die is ooit samengegaan met een bierbrouwerij in Enschede. In 2004 werden die twee brouwerijen vervangen door de nieuwe, en de brouwerij uit Enschede is ondertussen gesloopt (jammer, vond het wel een mooi gebouw)quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:06 schreef hhhpsycho het volgende:
Volgens mij hebben ze er twee, de orginele staat in boekelo maar ze hebben ook een grote nieuwe gebouwd en die staat in enschede.
goedenmiddag trouwens
Nee, wat Hawaii net zei klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:13 schreef hhhpsycho het volgende:
ze hebben toch een grote nieuwe brouwerij aan de rand van enschede die, en bestaat die in boekelo ook nog. het gros van de produktie is verdwenen uit boekelo omdat ze de grote vraag niet meer aan konden. maar genoeg over grolsch
Nahja, de brouwerij staat sowieso in de gemeente Enschede. En die nieuwe brouwerij staat tegen het dorp aangebouwd. Dan komt er een hoop natuurgebied en dan de stad Enschede.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, want dan heeft wiki en grolsch het fout.
je bedoelt een autobaan en een autoweg?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan komt er een hoop natuurgebied en dan de stad Enschede.
Ja rustgevend hequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:20 schreef starla het volgende:
[..]
je bedoelt een autobaan en een autoweg?![]()
klopt, zal het even aanpassen met een nieuw lijstje (was nog te vroeg denk ik)quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is dat geen punt voor mij ipv starla?
Jep. TradeMarkie + 1quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |