Geeft niks, kan gebeuren. Maar met text_only lay-out en Opera 9,5 beta is het wel te doenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, ik wil wel, maar FOK is weer zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dat ik er gewoon niet tussen kom (tot nu dan)
waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar switch je naat text only?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geeft niks, kan gebeuren. Maar met text_only lay-out en Opera 9,5 beta is het wel te doen
jojo + 1quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Blackstreet
Hierquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar switch je naat text only?
is dat geen punt voor mij ipv starla?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:08 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
gecontroleerd
starla +1
Stand 1058
Krapula 1
Meddo 1
tomtomaat 7
PhysicsRules 2
qonmann 7
flitspaal 1
SaskiaR 3
rdanjel 1
Steekbal 1
Karrel_Laaglawaai 2
Hawaii_Tim 1
Its-Jojo-4you 1
starla 2
Nuh uh, sinds 2004 is de brouwerij in Boekelo de enige echte Grolsch brouwerij. Boekelo valt wel onder de gemeente Enschedequote:
Waarom ze daar zeggen dat het Enschede is weet ik niet, misschien is er een of andere herindeling geweest. De twee keer dat ik bij de brouwerij ben geweest moest ik toch echt naar Boekelo. Hier staan ook nieuwsberichten over Grolsch, en daar wordt gesproken over Boekelo. Ook bij de berichten die Grolsch als bron hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef starla het volgende:
Dan weet je het beter dan Grolsch zelf:
http://www.koninklijkegrolsch.nl/Default.aspx?lang=1&country_id=123&pid=121
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |