praat nou geen nonsens...quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het de een combinatie was
Ik ga vanavond schaatsen.. in Eindhoven..quote:
welkom in deze slowchat!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Sinds medio oktober ook bezig met stage, is het bij jullie zo erg als de topic titel en de o.p doet vermoeden?
Oh, daar neem ik wel genoeg mee.... Je weet waar ik woon ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ga vanavond schaatsen.. in Eindhoven..
En ik ben klein!
Kan wel een briefje met mijn handtekening voor de deur leggen ofzo![]()
mmm bij mij hetzelfde...quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Trigalti het volgende:
bekijk topic op ��n pagina??? <-- staat bij mij rechtsboven in de hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Nope.. maar ik had et ook over voor de kerkdeurquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:40 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh, daar neem ik wel genoeg mee.... Je weet waar ik woon ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Trigalti het volgende:
En welkom Kaheem~!
Dank u, dank u.quote:
Denk pas 5 uur ... zuchtquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u.
Vandaag laat klaar of valt het mee? Ik had vanmorgen wat moeite met uit bad weg komendus moet even wat langer door vanavond, nooit leuk!
![]()
Ik had vandaag geen moeite met opstaan, ik kon zelfs makkelijk onder de douche vandaan komen, maar mijn vriendin wilde niet dat ik weg ging dus die ging aan me hangen toen ik me ging omkleden op mijn slaapkamer... Dus ik ga ook wat langer door vandaag...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u.
Vandaag laat klaar of valt het mee? Ik had vanmorgen wat moeite met uit bad weg komendus moet even wat langer door vanavond, nooit leuk!
![]()
Aan je hangen... WTF moet ik me daar bij voorstellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen moeite met opstaan, ik kon zelfs makkelijk onder de douche vandaan komen, maar mijn vriendin wilde niet dat ik weg ging dus die ging aan me hangen toen ik me ging omkleden op mijn slaapkamer... Dus ik ga ook wat langer door vandaag...
wtfquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen moeite met opstaan, ik kon zelfs makkelijk onder de douche vandaan komen, maar mijn vriendin wilde niet dat ik weg ging dus die ging aan me hangen toen ik me ging omkleden op mijn slaapkamer... Dus ik ga ook wat langer door vandaag...
Ja ach je kent het wel, bed is koud, blijf toch ff liggen, enzo..quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aan je hangen... WTF moet ik me daar bij voorstellen
Die van mij is 's morgens als ik het tijd vind om op te staan meestal nog zo ver van de wereld dat ze me laat gaan. Aan de ene kant wel jammer, maar je hebt geen problemen met weg komen en dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou.. hoop voor je dat dat dan lukt..quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach je kent het wel, bed is koud, blijf toch ff liggen, enzo..
Wel aandoenlijk, maar als zij stage gaat lopen en ik nog gewoon in mijn nest kan blijven liggen, zal ik haar eens een koekje van eigen deeg geven.
Ja ach, vast niet. Haar kennende gaat ze gewoon thuis slapen dan ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. hoop voor je dat dat dan lukt....
En wat bedoel je met hardcore nerden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, vast niet. Haar kennende gaat ze gewoon thuis slapen dan ofzo
Zo slim is ze dan ook wel weer.
Maar ach, het heeft wel wat.
Nu nog ff hardcore gaan nerden totdat ik geen zin meer heb, mijn stagebegeleider is hem vanochtend om half 11 namelijk al gesmeerd.![]()
Hard werken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat bedoel je met hardcore nerden?
Die van mij zit gewoon in de kamer naast me, maar ik moet gewoon een bepaald aantal uren maken. Voor deze week zit ik over een half uurtje op die uren dus ik zou gewoon naar huis toe kunnen als ik wil. Daarentegen kan ik ook wel wat overuren gebruiken, want dan heb ik binnenkort lekker een dagje vrij !quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu nog ff hardcore gaan nerden totdat ik geen zin meer heb, mijn stagebegeleider is hem vanochtend om half 11 namelijk al gesmeerd.![]()
Dat is dus.. De Heiakker..??quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:39 schreef Loontjah het volgende:
HINT Trig:
[ afbeelding ]
Zoek en gij zult vinden !
Euhm, programmeren... dat is best nerd toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat bedoel je met hardcore nerden?
Ja ik wist dat er een vogel en vlinderbeurt is in de Heiakker...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:54 schreef Loontjah het volgende:
Ja zoek maar uit!
De wijk is al goed. Nu de straat nog
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je daar bij opstaat?quote:
Je doet alsof je nog nooit tieten hebt gezien..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag en welkom KaheemSaid
Het paspop verhaal deel 2
Ik moest vandaag bij een presentatie weer als paspop fungeren... Dezelfde outfit als woensdag.. Dus ik moest me gaan omkleden..
Komen daar opeens 3 meiden binnen lopen. Die zich ook om moesten kleden. 1 als paspop, de andere weer naar hun normale kleren.
Trekt er een haar outfit uit en ze had er geen bh onder zitten.... De overige 2 stonden daar ook al met weinig kledij aan..
Sta je daar opeens met 3 half naakte Zweedse schone in een kleine ruimte (Thank God, it's Friday).
Mja... feest.. enzo?..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag en welkom KaheemSaid
Het paspop verhaal deel 2
Ik moest vandaag bij een presentatie weer als paspop fungeren... Dezelfde outfit als woensdag.. Dus ik moest me gaan omkleden..
Komen daar opeens 3 meiden binnen lopen. Die zich ook om moesten kleden. 1 als paspop, de andere weer naar hun normale kleren.
Trekt er een haar outfit uit en ze had er geen bh onder zitten.... De overige 2 stonden daar ook al met weinig kledij aan..
Sta je daar opeens met 3 half naakte Zweedse schone in een kleine ruimte (Thank God, it's Friday).
Die heb ik wel vaker gezien hoor, maar met 3 half naakte Zweedse meiden in een kamer maak je ook niet dagelijks meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Je doet alsof je nog nooit tieten hebt gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |