Kut ja.. ik ben BOB.. we gaan met 2 auto's..quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, en jij bent Bob dus
Hier op stage ook lekker rustig
Vanavond optreden, woohoo
Mooi op tijd naar huis, moeten de aanhanger nog laden![]()
ter ere van mij natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja lekker Etc!
Te ere van wat??
Ja, denk misschien is er een bijzondere reden.. geslaagd, jarig, getrouwd, ....quote:
ik ben jarigquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, denk misschien is er een bijzondere reden.. geslaagd, jarig, getrouwd, ....
Goeiemorgen js
Ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen menschen
Wie heeft er nog meer een vrijdag-bijna-weekend-dag?
quote:
Zo noemde ze me altijd op de mavo..quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb door jou steeds het liedje van Pieter Post in m'n hoofd
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo noemde ze me altijd op de mavo..![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef Loontjah het volgende:
Proficiat DEAN ETCIE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vorige maand 23 geworden, dus ik weet hoe het voeld.
Ik ben bezig met mijn verslag die gisteren al ingeleverd moest worden.
Maar heb al gemaild dat het wat later komt !!!
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
ik zat al een tijdje met dat deuntje in m'n hoofd, kon het eerst niet eens plaatsen, maar het was steeds 'PieterBas, PieterBas' etcen ook alleen in dit topic
en zonet een helder moment
Oeps haha ik kijk de hele dag zonder avatars.quote:
Ga ik vanmiddag wat aan doen... Heb ik niet voor niks mijn zwembroek meegenomen..quote:
Whehehe, wat grappig bij mij thuis precies hetzelfde... Ik heb een vork gescoord en het doucheputje van euhm./.. haarballen ontdaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
Maakt me dag toch weer een beetje goed..
Wil ik vanmorgen even douchen.... loop ik de douche in en kijk in de douchebak.. staat dat ding vol met water, is de afvoer verstopt..![]()
Er zullen waarschijnlijk best wel wat haarballen in zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, wat grappig bij mij thuis precies hetzelfde... Ik heb een vork gescoord en het doucheputje van euhm./.. haarballen ontdaan
Een nieuwe werkvorm? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooooo
Zo weer lekker lesgeven... met een nieuwe werkvorm...ben benieuwd hoe dat gaat
Spannend!
mijn vader is de reden dat ik een hele tijd niet heb geredenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben nu op stage..
Net voor het eerst echt geredenZo relaxt he... Alleen een panische vader naast je terwijl er niets aan de hand is
dank jequote:
Nou hij kreeg na 3 minuutjes wel door dat ik echt wel kan rijden.. en toen was ie stil vond ie et zelfs prachtigquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn vader is de reden dat ik een hele tijd niet heb geredenik werd gek van 'm in de auto
[..]
dank je
De eerste keer dat ik samen met mijn vader in zijn auto zat, was best relaxt... ach god..het is toch een lease bak. Alleen vond hij het niet zo erg leuk, toen ik het bochtje iets te hard namquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben nu op stage..
Net voor het eerst echt geredenZo relaxt he... Alleen een panische vader naast je terwijl er niets aan de hand is
Whehe ik heb me maar gewoon ff netjes aan de snelheid gehoudenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:51 schreef Loontjah het volgende:
Mijn vader was keirelekst toen ik toen reed. Ik moest zelfs harder rijden.
Gek he als je 30 km/h rijd, in je eerste eigen auto
Hallo Missquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooooo
Zo weer lekker lesgeven... met een nieuwe werkvorm...ben benieuwd hoe dat gaat
Spannend!
Mag ik je handtekeningquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:53 schreef Trigalti het volgende:
Ik mag zodadelijk in de auto van mijn baas rijden... Een peugeot 307 wow!
Oh daarom ging het zo goed hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgens mij was ik nog niet langsgeweest in dit topic of wel?
Nee, dat komt doordat tear forumdood is...!quote:
Eet smakelijk!quote:
Dan denk ik dat het de een combinatie wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat tear forumdood is...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |