caramelco dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef iemanss het volgende:
nee, tis geen bebogeen volgens mij, die had je toen ook al.
ik weet wel dat er 3 of 4 figuren op het blik stonden.
*Off-Topic*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Casa di mama, beste diepvriespizza die er is.
maar cherriecoke is weer terug van weggeweestquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Argento het volgende:
misschien al genoemd maar ik kom Vanilla Coke nergens meer tegen. En ja, ik vond dat lekker ja.
Je bedoelt Jawbreakers?quote:
geen nootje, een anijs zaadjequote:Op maandag 14 juli 2008 12:49 schreef Guppi het volgende:
Ja die zilveren balletjes! En in het midden zat een heel klein nootje of zoiets!
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:59 schreef marky het volgende:
Vroeger had je ook een soort langen in chocolade gehulde krakeling de naam was volgens mij Musketier. We kregen er vroeger altijd een na het zwemmen en ik kan me herinneren dat we dan met de fiets terug moesten bij pa of ma achterop want je had toen de autoloze zondagen vanwege de oliecrisis
Drie Musketiers, dat was echt zalig!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef charon het volgende:
Jaaaaa!
Maar daar zat toch ook caramel in geloof ik?
Geeft niet! Wees blij dat je producten er nog steeds zijn.quote:
mag hoor, maar we vinden allemaal weleens hier iets terugquote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef pisnicht het volgende:
Goed, ik zal een topic openen met teruggevonden lekkernijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |