Belsen + 2quote:Op zondag 4 november 2007 10:30 schreef belsen het volgende:Depeche Mode - Just can't get enuogh Garbage - The world is not enough Johnny Thunders - It's not enough Dodgy - Good enough Infadels - Can't get enough Epica - Never enough
Opgezocht enquote:Op maandag 5 november 2007 08:44 schreef Gambolputty het volgende:
Da's er een voor Belsen..
opgezocht en klopt.quote:Op maandag 5 november 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Dan zullen het wel de Kinks zijn.
En om precies te zijn in het liedje The Village Green Preservation Society, het titelnummer van het gelijknamige album.quote:Op maandag 5 november 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Dan zullen het wel de Kinks zijn.
Ah, dan zijn de punten voor jou.quote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef belsen het volgende:
[..]
En om precies te zijn in het liedje The Village Green Preservation Society, het titelnummer van het gelijknamige album.
Ik heb ze vorig jaar gezien, en toen stond alles zo verschrikkelijk hard dat ik het qua oor-belasting echt niet kon verdragen. Dus vorige keer gemist, maar ik zal de rare snuiters nog wel een keertje bewonderen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef Z het volgende:
Nog geweest vorige week? Ik heb ze helaas gemist, rare snuiters, leuk om te zien lijkt me.
quote:Everybody wants to know the truth
In my arms is the only proof
I've hidden my heart behind the bedroom door
Now it's open I can't do no more
I'm telling you baby you will never find another girl
In this heart of mine
Would I Lie van Charles & Eddiequote:Op maandag 5 november 2007 10:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar gezien, en toen stond alles zo verschrikkelijk hard dat ik het qua oor-belasting echt niet kon verdragen. Dus vorige keer gemist, maar ik zal de rare snuiters nog wel een keertje bewonderen.
Welk nummer en van wie?
[..]
Tikkie terug, Z +2.quote:Op maandag 5 november 2007 10:53 schreef Z het volgende:
Charles and Eddie - Would I Lie To You.
quote:By the sound of them, you would thinkstarted making funk-threaded soul music together in the 1960s. Few devotedly retro acts are as convincing. Few singers as skilled as
at stuffing notes with ache and meaning might be willing to invest in a sound so fully occupied by the likes of Bettye LaVette and Tina Turner in the Ike years, too.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |