Ja dus, Ik schrok niet voor niets: hij ziet er brak uit Vorig jaar op Arrow was dat helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef ranja het volgende:
John Waite?
Da's ook een goedequote:
Omdat ik stront in mijn ogen heb...quote:
Alles behalve een bootleg, eik...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ja, als we doorgaan...misschien het optreden van dhr Davies op Arrow...een bootleg ofzo
One for The Road van The Kinks heet 'ie geloof ik....quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:55 schreef ranja het volgende:
misschien dat live album dat ik van ze heb op dubbel lp en thuis staat en waarvan ik de titelllijst niet ken.
Ik heb er heeeeeeeeeeeeel lang geleden een dubbel-CD van gekocht: kreeg je er een bonus disc bij met een video van het hele concert: als quicktime welteverstaan!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef n0r het volgende:
One For The Road, heb m op LP, zit nog een hele gave poster bij ook
Te laat dus
Het is wel een heerlijk album om te luisterenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb er heeeeeeeeeeeeel lang geleden een dubbel-CD van gekocht: kreeg je er een bonus disc bij met een video van het hele concert: als quicktime welteverstaan!DVDs waren er nog niet, helaas....
Maar 5 nummers als Quicktime hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb er heeeeeeeeeeeeel lang geleden een dubbel-CD van gekocht: kreeg je er een bonus disc bij met een video van het hele concert: als quicktime welteverstaan!DVDs waren er nog niet, helaas....
Owja? Kan me herinneren dat het hele concert erop staat? Nouja, ZO vaak heb ik 'm dus bekeken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar 5 nummers als Quicktime hoor.
schaap001 +2
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:46 schreef ranja het volgende:
Talk Talk
Duran Duran
Xiu Xiu
Controller Controller (nou ja daar hoort een puntje tussen ipv een spatie)
Fun Fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |