Overigens vind ik de meeste vragen van de laatste maanden eerder randje trivia dan randje muz. M'n eigen vragen net zo goed trouwens. Het lijkt meer op een overhoring van wat er in de krantquote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel randje MUZ, met 10 namen.
bukgeit +2quote:Op maandag 5 november 2007 20:16 schreef bukgeit het volgende:
Alter Bridge volgens mij.
Over welke band gaat dit?quote:Warning: This band's name is loaded with irony. So, if you happen across any of their albums and think you're getting something that sounds like a cross between the Raspberries and the Beatles, don't say you weren't warned.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef bukgeit het volgende:
The Ruttles?
quote:Emerging in the late-'70s post-punk era, this militant gang of leftist radical politicos from Bristol, England, specialized in a funk-driven cacophony of sound that was abrasive, strident, and ultimately very exciting. Railing against Margaret Thatcher's Tory government, the state of pop music, racism, sexism, etc.,were not the easiest band of the early post-punk era to listen to, but those who made the effort were in for an interesting melange of primitive rhythms and avant-garde guitar racket.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef ranja het volgende:
gokje op Crass
Dan mis je wat.quote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, ken ik niet
Ironischer dan deze naam bij deze muziek kan bijna niet...quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef ranja het volgende:
gokje op Legendary Pinkdots al dacht ik dat die heel andere muziek mken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |