Michel inderdaad, niet Michael. Maar Tony Scott is niet goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef Mark het volgende:
Ik dacht ook al dat het Michel Gondry was, samen met Spike Jonze mijn enige zekerheden.
Wordt dus een gok: Tony Scott?
Bijna zoals jij het schrijft: Stéphane Sednaouiquote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef bartrid het volgende:
stephane sednaoiu of hoe je dat ook schrijft?
Heb je de film gezien?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef Z het volgende:
Ik vind dat Anton Corbijn maar overschat wordt.
Gehyped niet echt, volgens mij komen er weinig mensen op af.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:17 schreef n0r het volgende:
Heb je de film gezien?
Ik vond hem echt meer dan geweldig, en vind overschat dus niet het juiste woord.
Misschien ge-hyped, maar dat is wat anders, want film-maken kan hij wel
ik ben jaloersquote:Op donderdag 1 november 2007 14:12 schreef bukgeit het volgende:
Knars geniet van een copieuze lunch in ranja-stijl![]()
Oh, die had ik van de week nog veel te hard opstaan in de auto. Geloof niet dat ik de clip ken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef bartrid het volgende:
Headhunter is het natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef belsen het volgende:
Ondanks alles:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Ja. Ik heb punten nodigquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef Mark het volgende:
Game on dan maar
Hij zit in dat pak van de Postbank leeuw?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef belsen het volgende:
Een van de hipste clipproducers is op dit moment Johan Renck. Hij maakte onder andere Hung up van Madonna, Dry your eyes van The Streets, Love at first sight van Kylie en Trippin' van Robbie Williams. Wij kennen hem hopelijk ook nog op een andere manier.
Hoe?
Nee, het is nog wel een muzikale link...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij zit in dat pak van de Postbank leeuw?
Als je het zo stelt, zal 'ie zelf ook wel in een bandje gezeten hebben. Maar zijn naam zegt mij niks....quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is nog wel een muzikale link...
Here we go go go, to the temple of consumption...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, zal 'ie zelf ook wel in een bandje gezeten hebben. Maar zijn naam zegt mij niks....![]()
Doet geen belletje rinkelen. Ik kijk wel ff toe...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Here we go go go, to the temple of consumption...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |