Tering, ze doen het er omquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto.![]()
d.w.z. áls ik tijd heb...Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb....
![]()
owh, dat zijn de mindere dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto. [afbeelding]
d.w.z. áls ik tijd heb... [afbeelding] Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb.... [afbeelding]
Mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik zo vroeg wakker?![]()
hey Papierquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waarom ben ik zo vroeg wakker? [afbeelding]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloosquote:
Hi BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloos [afbeelding]
hey BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier [afbeelding]
WIzquote:
ffies kijken danquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:00 schreef JortK het volgende:
Goed topic trouwens [afbeelding]
FOK!forum is "door omstandigheden" traag deel 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |