Dus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef anisubs het volgende:
dat is mode tegenwoordig
Mar wel veel lekkerder dan die trolllaarzenquote:
zeg jij maaar niks met je wortelbroekjes in US.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef parselmouth het volgende:
Tering, is dit de slettenparade van fok?
"Die laarzen zijn lelijk, deze schoenen zijn mooi" om vervolgens met fucking poppenhoekschoenen aan te komen zetten![]()
Heteromannen die denken dat ze verstand hebben van vrouwenmode![]()
Uhmmmm, het gaat eigenlijk meer over de erotische waarde van het aanblikquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef parselmouth het volgende:
Tering, is dit de slettenparade van fok?
"Die laarzen zijn lelijk, deze schoenen zijn mooi" om vervolgens met fucking poppenhoekschoenen aan te komen zetten![]()
Heteromannen die denken dat ze verstand hebben van vrouwenmode![]()
Zegt iemand met een Paris Hilton avatarquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maaar niks met je wortelbroekjes in US.![]()
![]()
![]()
daar gaat het niet om. jij loopt zo hip te posten met je wortelbroekjes. die paris grap hebben we nu wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:37 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Paris Hilton avatar![]()
![]()
Wel op high heels, en geen wortelbroekquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:37 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Paris Hilton avatar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tevens post ik nooit in US
The Horrorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Mukluks. Met van die vrolijk rondslingerende balletjes, ik zie ze gelijk weer voor me. Ik heb ze de laatste tijd trouwens niet meer gezien (godzijdank). Twee jaar geleden liep bijna iedereen erop.
[ afbeelding ]
De Uggs zaten daar weer vóór (al heb ik gelezen dat die opnieuw trendy gaan worden).
de combi wortelbroek en nare schoentjes is ook op jou van toepassing.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:42 schreef parselmouth het volgende:
Wat loop je mijn wortelbroekjes er nou bij te betrekken als ik jou niet mag afzeiken om die stijlloze muts in je avatar?
Nare schoentjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de combi wortelbroek en nare schoentjes is ook op jou van toepassing.![]()
got it girl?![]()
nee ik ontwijk geen vraag. je hebt je antwoord gekregen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nare schoentjes?
En je ontwijkt de vraag. Misschien kun je gewoon beter toegeven dat je op stijlloze mormels valt
je mag best beginnen over paris, maar de gemiddelde fokker moet in elk topic waar ik reageer even "parisquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:08 schreef parselmouth het volgende:
Nee, ik vraag je waarom je wel over mij begint, terwijl ik niet mag beginnen over dat sletje in jouw avatar "omdat je dat al zo vaak hebt gehoord".
En niet over 'rommel' praten als je zelf komt aankakken met schoenen die nog net geen "plastic", "priscilla" en "marktkraam" schreeuwen hoor. En echt, je kunt mijn kleding mooi of lelijk vinden, maar in een lingeriesetje de straat op gaan en jarettelkousen constant laten zien zoals Hilton doet, is sowieso geen stijl te noemen. Dat is gewoon sletterig en ordinair.
En ik zou graag jouw definitie willen horen van 'nare schoentjes'.
Dat is echt wel het voorbeeld van de meest goedkope trashy laarzen ooit. Van die lelijke plastic afzakdingen. Getverdemme.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |