Precies datquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
True true, maar ook de laarzen in de OP vind ik niet verkeerd zeker niet met een bijpassend setje kleren![]()
come on, hoeveel heb je gedronken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
True true, maar ook de laarzen in de OP vind ik niet verkeerd zeker niet met een bijpassend setje kleren![]()
Iets vaker buiten komen en de vrouwen bekijken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
come on, hoeveel heb je gedronken.
ik leef bijna buiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Iets vaker buiten komen en de vrouwen bekijken!![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niemand maakt mij wijs dat je daar langer als een kwartier op kunt staan, laat staan lopen...quote:
man, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niemand maakt mij wijs dat je daar langer als een kwartier op kunt staan, laat staan lopen...
Je kunt wel zo je klanten oppikken op straat natuurlijk, dan hoef je niet lang te staan.
Just imagine..............................die benen om je heen geslagen, hakkies in je nekquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niemand maakt mij wijs dat je daar langer als een kwartier op kunt staan, laat staan lopen...
Je kunt wel zo je klanten oppikken op straat natuurlijk, dan hoef je niet lang te staan.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:13 schreef S1nn3rz het volgende:
en daarnaast, er is genoeg elegants te krijgen.er is geen reden om als kabouter plop over straat te gaan. {w
Dat geloof ik pas als ik een vrouw tegenkom die vrijwillig langer dan 15 minuten op die dingen gaat lopen. Je lijkt wel een stoephoer met die schoenen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
man, stel je niet aan.![]()
alleen vrouwen met varkenspoten kunnen daar niet op lopen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Just imagine..............................die benen om je heen geslagen, hakkies in je nek![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik een vrouw tegenkom die vrijwillig langer dan 15 minuten op die dingen gaat lopen. Je lijkt wel een stoephoer met die schoenen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
een van de weinige mannen met echt smaak hier op fok.![]()
![]()
![]()
Je moeder op Fok! uitnodigen omdat verder niemand het met je eens isquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig ben jij dan ook maar een nobody, en besteden we daar verder geen aandacht aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je moeder op Fok! uitnodigen omdat verder niemand het met je eens is
En jij zit de hele dag te rukkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dan ook maar een nobody, en besteden we daar verder geen aandacht aan.![]()
wil jij je ondertitel even wijzigen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Nouk het volgende:
Leuk, roze barbieschoenen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Nouk het volgende:
Leuk, roze barbieschoenen.
van dit topic met die mooie ploaties welquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En jij zit de hele dag te rukken
karr-1 zijn smaakquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat er zoveel gebrek aan smaak was hier.
Honest answerquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van dit topic met die mooie ploaties wel![]()
Ik ga het, speciaal voor jou en evt. soortgenoten, nog wat geiler maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van dit topic met die mooie ploaties wel![]()
OMG ik kliktequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ga het, speciaal voor jou en evt. soortgenoten, nog wat geiler maken.
Om mezelf en anderen te sparen, wel even via een linkje
godverdomme, hufter.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ga het, speciaal voor jou en evt. soortgenoten, nog wat geiler maken.
Om mezelf en anderen te sparen, wel even via een linkje
Ja joh, met jou smaak breek je hartenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:43 schreef NoBody122 het volgende:
Kun je nagaan hoe slecht t gesteld is met jullie smaak
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja joh, met jou smaak breek je harten![]()
Ja, die van vrouwen met het syndroom van downquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja joh, met jou smaak breek je harten![]()
Een DILF hunterquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, die van vrouwen met het syndroom van down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Hij heeft nog nooit begrepen dat hoge hakken vrouwenbenen veel mooier maken zo als bij Serena Williamsquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
ik begrijp ook niet dat hij dit zou willen linken met het dragen van mooie, elegante schoenen.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Een DILF hunter
Moeilijk hé, lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |