Dat het een leugen is dat Naad verspreidt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Scandalous het volgende:
Dennis fluisterde tegen Luc, en bedekte zijn zender![]()
Ik zou zo graag eens zien dat hij erachter komt dat hij vermoedelijk niet kan winnen en daardoor vrijuit zou spreken. Gewoon alleen spelen en Nadia vertellen dat ze het maar moet uitzoeken, haar gewoon laten vallen. Het motto "de dood of de gladiolen" omarmd en de anderen gewoon gek maken. Want hij kan het wel als het er op aankomt, dat laat hij gisteren en vanavond gewoon zien.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
[..]
stand houden.
Geen excuses of smoesjes accepteren.
Daar hoeft niet over geschreeuwd te worden, dat is een machtstrijd met de Febo.
Omdat het blijkbaar weer mag.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er toch aan de hand ? volgens mij hebben we een aantal weken (of zelfs maanden ?) geen fysiek geweld gehad en nu ineens al 3 dagen acher elkaar.....wat een drama
De Tokkies kunnen nog een hoop van die 2 lerenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef kybe het volgende:
Dit is te erg voor woorden,weer die Amanda en Brian.
a. Brian heeft de smaak weer te pakkenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er toch aan de hand ? volgens mij hebben we een aantal weken (of zelfs maanden ?) geen fysiek geweld gehad en nu ineens al 3 dagen acher elkaar.....wat een drama
er is geen gezamelijk doel meer sinds de mislukte ontslagrondequote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
Nogal........bij vlagenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..is het de hele avond daar al zo opgefokt?
Z'n eigen snol jaagt hem de vernieling in.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ennnn SL![]()
Gaat echt lekker met Brian de laatste dagen, zou hij eruit willen ofzo![]()
Alles mag weerquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Scandalous het volgende:
Dennis fluisterde tegen Luc, en bedekte zijn zender![]()
jaquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..is het de hele avond daar al zo opgefokt?
klopt...hij heeft haar wel degelijk een briefje geschreven...ze gooide het woest terug op bed nadat ze het gelezen hadquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef KimiK het volgende:
Wil nog even melden op het briefjesverhaal van N dat D wel een briefje aan N heeft geschreven, vervolgens tegen LL zegt dat er geen briefje is. De tweede keer dat LL naar de doucheruimte bij D gaat verteld D één en ander met zijn zender afgedekt waardoor niet duidelijk hoorbaar is wat hij zegt. Volgens mij mogen zenders niet afgedekt worden en betekent dat wel een exit. Maar..... de regels veranderen erg vaak de laatste dagen.......
mooier kan nietquote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Z'n eigen snol jaagt hem de vernieling in.
Huub kan het moelijk verkroppen dat hij dus wel boetes kreeg voor het gooien van een oorbel o.a. en dat Brain schijnbaar overal mee weg komt....quote:Op donderdag 1 november 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
Geweldig ze hebben Huub nu ook zo ver gekregen... zodat Brian ook gewoon kan blijven. Wat is daar aan de hand in die villa? Er klopt niets meer van.
Als Brian iemand vermoord, zegt de Febo, dat het allemaal niet zo erg was en er zat geen slechte intentie achter, Brian bedoelde het goed, hij wilde juist de vrede bewaren..........quote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef Donnie29 het volgende:
En toch laten ze Brian erin zitten, hij begon weer met zn para stemmetje, hij denkt echt dat hij dan mensen intimideert he.. Amanda en Brian heb je er in principe zo uitgespeeld.. althans Brian mag volgens mij gewoon iemand vermoorden en dan nog zal de redactie niets doen.
Die is gewoon een gevaar voor de hele mensheid. Totaal oncontroleerbaar...........quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Het is gewoon echt mis met Brian, hij dient eruit gehaald te worden voor de veiligheid van de andere bewoners én zichzelf.
Hé, onze parabrother heeft bewezen een voorbeeld van zelfbeheersing te zijn, jaquote:Op donderdag 1 november 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Para tijd!
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Het is gewoon echt mis met Brian, hij dient eruit gehaald te worden voor de veiligheid van de andere bewoners én zichzelf.
Het is toch fokking niet normaal wat er gebeurd. En dan staat op zo'n site ook nog per ongeluk een glas kapot gegooit....quote:Op donderdag 1 november 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub kan het moelijk verkroppen dat hij dus wel boetes kreeg voor het gooien van een oorbel o.a. en dat Brain schijnbaar overal mee weg komt....
Daarom mag ie blijkbaar de kooi ook niet uit!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die is gewoon een gevaar voor de hele mensheid. Totaal oncontroleerbaar...........
Ik geloof wel dat de redactie het zo heeft gedaan omdat ze Luc een fijne afscheidsavond willen geven en dat ook zo willen gebruiken voor in de uitzending. Helaas hebben ze het effect van het uitblijven van een sanctie, heel zwaar onderschat. WEER niet goed ingeschat. Het was toch echt te voorspellen dat het een overwinningsroes bij Brian zou opleveren. Fout signaal. Uiteindelijk is iedereen hier de dupe van, inclusief hun gedoodverfde winnaar, Brian. De klap van een sanctie die alsnog zou komen (ik geloof dat echt, ondanks de domme tegenstrijdige berichtgeving op de site van dgk) zou vele malen harder bij Brian zijn aangekomen.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:57 schreef Dutchmannew het volgende:
komt allemaal doordat de febo geen sanctie heeft uitgedeeld iedereeen weet niet meerwaar ie aantoe is nu....mag niet mag welmag niet mag wel
Hij heeft ook zoveel geleerd de laatste maanden, daar kan hij echt trots op zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 01:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Hé, onze parabrother heeft bewezen een voorbeeld van zelfbeheersing te zijn, ja
Dat waren gewoon Huub en Luc en eventjes later Jaap.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit een lange streamlock gaat worden. 'k Heb volgens mij nog nooit zoveel mensen in het huis zien rennen. En dan wetende dat Amanda zooo dronken is....
Dus wie zijn hier de echte schuldigen?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch fokking niet normaal wat er gebeurd. En dan staat op zo'n site ook nog per ongeluk een glas kapot gegooit....
Ze doen werkelijk alles om die Brian de hand boven het hoofd te houden. En dan die domme muts van een AManda erbij die blijft gewoon euforisch omdat er geen maartregelen genomen worden. Ik vind dit werkelijk schandalig.
Amanda wil Lieke hoeken maar die is zo slim om te bukken waardoor Dennis 'm vol tussen z'n ogen krijgt en gestrekt gaatquote:Op donderdag 1 november 2007 00:59 schreef neehe het volgende:
Zal Dennix weer de dupe zijn, en naar het ziekenhuis moeten ? ha ha.
Die staat op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, knalleuuuuuh
True, maar dan niet de provider OKquote:Op donderdag 1 november 2007 01:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Anders geloven de ochtendstreamers ons niet......
Nee er rende net een vrouw en een man het trapje op.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat waren gewoon Huub en Luc en eventjes later Jaap.
Idd, wat is die Brian gegroeid, helemaal topquote:Op donderdag 1 november 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel geleerd de laatste maanden, daar kan hij echt trots op zijn![]()
Die heb ik ook gezien, maar ik heb ook minstens 3 andere (en volgens mij 5) naar binnen zien gaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian en Amanda MOETEN met hun poten van Lieke afblijven...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef lorence1 het volgende:
wat is de beweegreden van dennix om huub te halen?
wat als huub strax een boete krijgt en brian niet?
ben overigens wel blij dat er de laatste avonden weer wat actie is
Heeft Brian Lieke geslagen?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:02 schreef neehe het volgende:
En Lieke zal wel weer onder de blauwe plekken zitten, wanneer slaat ze nu eens terug ??
Ze is er sterk genoeg voor om amandel knock out te slaan, zelfverdediging.
Een fijn mens dus......quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef riri het volgende:
amanda is voortdurend betrokken bij die agressieve toestanden...ze is duidelijk de veroorzaker van het geheel....gisteren en vandaag ook steeds weer.....en steeds gaat er dat ordinaire groffe schelden van haar aan vooraf
Het is erg goed voelbaar hoe haatdragend zij is. Brian baalt bovendien ontzettend van haar. De reden dat Brian gisteravond uit z'n slof schoot tegen Huub, was omdat Huub er publiekelijk op wees dat Brian van Amanda baalt op heel veel momenten.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef riri het volgende:
amanda is voortdurend betrokken bij die agressieve toestanden...ze is duidelijk de veroorzaker van het geheel....gisteren en vandaag ook steeds weer.....en steeds gaat er dat ordinaire groffe schelden van haar aan vooraf
en ik maar denken dat het over zou zijn toen Natasia weg was....maar Amanda heeft die rol nu volledig over genomen...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef riri het volgende:
Hou toch op.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
Pleur die 2 domme wijven a.u.b even in een cel met een paar negers die al in jaren geen seks hebben gehad![]()
Brian en Amanda MOETEN met hun poten van Lieke afblijven...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef lorence1 het volgende:
wat is de beweegreden van dennix om huub te halen?
wat als huub strax een boete krijgt en brian niet?
ben overigens wel blij dat er de laatste avonden weer wat actie is
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
Huub loopt buiten, Lieke kort daarachteraan. Huub schreeuwt naar iemand van achter.
Beveiliging (?) verlaat het huis weer.
Ah, okee, die heb ik dan gemist. Speur zequote:Op donderdag 1 november 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, maar ik heb ook minstens 3 andere (en volgens mij 5) naar binnen zien gaan.
Wel weer ouderwets spannend. Starend naar een blauw zwembad, kijken of je een glimpje op kan vangen![]()
Wel jammer dat ze tegenwoordig ook het geluid wegdraaien![]()
Dit was mn laatste die ik had voor de SL , maar wel erg typerendquote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef riri het volgende:
Als je alle incidenten opteld van de laatste 2 dagen dan kunnen ze maar 1 conclusie trekken, willen ze zichzelf nog een beetje in waarde laten, en dat is een EXIT voor Brian. Jammer Flens, ga maar werken aan een ander eindscenario, da's realityquote:Op donderdag 1 november 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik vind Brian's houding ontoelaatbaar en z'n situatie onhoudbaar, die zocht nu het contact met Lieke nadat hij eerst Dennis heel bewust als doel gebruik voor een glas. Daar moet op z'n minst wel een sanctie op volgen, met name op dat glas.
Brian was ook zeker gegroeid in het beheersen van zijn agressie......... alleen vandaag is tie weer gekrompenquote:Op donderdag 1 november 2007 01:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Idd, wat is die Brian gegroeid, helemaal top![]()
Ach, morgen komt Anita de huis psychologe vertellen, dat het allemaal door Lieke kwam en haar dreigende houdingquote:Op donderdag 1 november 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik vind Brian's houding ontoelaatbaar en z'n situatie onhoudbaar, die zocht nu het contact met Lieke nadat hij eerst Dennis heel bewust als doel gebruik voor een glas. Daar moet op z'n minst wel een sanctie op volgen, met name op dat glas.
Volgens mij zijn dit anderen:quote:Op donderdag 1 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub heeft er ook een aardig handje van om de confrontatie op te zoeken......quote:Op donderdag 1 november 2007 01:10 schreef riri het volgende:
[..]
Brian en Amanda MOETEN met hun poten van Lieke afblijven...
zij zijn de schuldigen voortdurend
Ik ben niet zo snel met naar huis sturen of sanctie. Ze halen af en toe allemaal flink uit. Maar dat wat Brian vanavond deed met Dennis, heel bewust een glas zijn richting op schoppen, dat kan dus gewoon echt niet. Die vent is echt gek! Huub is een agressief huftertje, Brian is een agressief gestoorde....quote:Op donderdag 1 november 2007 01:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, morgen komt Anita de huis psychologe vertellen, dat het allemaal door Lieke kwam en haar dreigende houding
Amanda blijf van me af riep ze.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:12 schreef riri het volgende:
Lieke zei niet voor niet..."Blijf van me af"
Lieke is denk ik sinds de gebeurtenissen in de paardenbak van een paar maanden geleden (waarover ze zelf aangeeft geslagen te zijn door Brian) als de dood voor Brian. Brian heeft zich vandaag weer bloedlink getoond, meerdere malen.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:12 schreef riri het volgende:
Lieke zei niet voor niet..."Blijf van me af"
Ik zou er mijn drol nog niet op kwijt willen.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef riri het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50915&sess=664quote:Op donderdag 1 november 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch fokking niet normaal wat er gebeurd. En dan staat op zo'n site ook nog per ongeluk een glas kapot gegooit....
Ze doen werkelijk alles om die Brian de hand boven het hoofd te houden. En dan die domme muts van een AManda erbij die blijft gewoon euforisch omdat er geen maartregelen genomen worden. Ik vind dit werkelijk schandalig.
tis gewoon laag volk en die doen nix anders helaas. Gewoon bellen zou ik zeggen !quote:Op donderdag 1 november 2007 01:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Amanda blijf van me af riep ze.
Gisteren knepen Brian en Amandel Lieke ook al.
Ze moet dat gewoon terug doen !![]()
Ja maar duidelijk eerst kijkt en daarna het glas die richting in trapt.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:17 schreef riri het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50915&sess=664
Hier het bewijs dat Brian met het glas in zijn hand naar de deur loopt en daar moedwillig keihard tegen dat glas trapt en daarna de deur zo hard dicht smijt dat het de bedoeling was dat die ook aan diggelen ging
Ben ik het gewoon weer met je eens, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 1 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel met naar huis sturen of sanctie. Ze halen af en toe allemaal flink uit. Maar dat wat Brian vanavond deed met Dennis, heel bewust een glas zijn richting op schoppen, dat kan dus gewoon echt niet. Die vent is echt gek! Huub is een agressief huftertje, Brian is een agressief gestoorde....
Gewoon een flinke kopstoot geven of van het dak afschoppen.!quote:Op donderdag 1 november 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda gaan ze voorlopig niet rustig krijgen hoor![]()
mooi dat zinnetje van Amanda op het laatst:"Wees trots op jezelf nu"quote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar duidelijk eerst kijkt en daarna het glas die richting in trapt.
En de Febo stuurt een brief, dat Luc een leuke laatste avond moet hebben en dat men glas moet respecteren, voortaanquote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef Vandaag... het volgende:
er moet toch een mount everest onder het tapijt ontstaan zijn zo langzamerhand. Ik hoop dat straks alle lichten aangaan, de hele produtie met de bewoners in dewoon kamer zit en John de Mol binnen komt die de stekker er live uit trekt.
Luc sprak net nog met Dennix en vroeg hem naar het briefje. Hij zei dat hij geen briefje heeft geschreven. Dus Naad liegt of Dennix liegt. Ik kies voor de hoer in dit geval.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:20 schreef kit2u het volgende:
lulletje Luc weet dat dit zijn laatste avond is , dus ik zal niet gek opkijken wanneer hij vanavond Dennix hoekt om zijn rappers "eer" te redden en daarmee zijn vehikel plaatje te pluggen.
Yup ik had het al gezien. Per ongeluk een glas omhooggooien en dan per ongeluk met de punt van de schoen de hal in trappen. Het was allemaal maar een ongelukje, kan gebeuren.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:17 schreef riri het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat Brian met het glas in zijn hand naar de deur loopt en daar moedwillig keihard tegen dat glas trapt en daarna de deur zo hard dicht smijt dat het de bedoeling was dat die ook aan diggelen ging
Als 0% daar in beeld stond, want dat hebben we niet gezien. Volgens de verhalen weldus een moedwillige aanval op een mede bewoner..quote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik had haar allang gewurgt, 100% zeker.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gewoon een flinke kopstoot geven of van het dak afschoppen.!
Dennis schijnt gebeld te hebben, twee keer. Ze moeten dus nog naar die beelden gaan kijken. Wat er geschreven wordt is niet zo heel relevant. Het zou mij hogelijk verbazen als er niet minimaal een boete komt.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:21 schreef Guuskeee het volgende:
het hokje laat no-brain niet gaan omdat hij swerelds langst buiten een inrichting opgesloten borderliner is, dat record willen ze natuurlijk nog even rekken.
en no-brain krijgt 100% zeker GEEN boete oid voor het schoppen van dat glas naar pisnix, op hun site staat al dat dat PER ONGELUK was, dus dat kunnen ze niet meer terug draaien, en ze kunnen hem niet bestraffen voor een ongelukje.
hij keek duidelijk eerst om het hoekje voor hij het glas schopte, dan moet hij dus gezien hebben dat dennis daar stondquote:Op donderdag 1 november 2007 01:17 schreef riri het volgende:
[..]
pfff... dat kan je wel zeggen..quote:Op donderdag 1 november 2007 01:21 schreef agter het volgende:
duurt wel lang zeg
Nix heeft haar wel iets laten lezen, waar hij heel de tijd mee bezig was...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Luc sprak net nog met Dennix en vroeg hem naar het briefje. Hij zei dat hij geen briefje heeft geschreven. Dus Naad liegt of Dennix liegt. Ik kies voor de hoer in dit geval.
Zou ook nog wel eens kunnen. Luc reageerde ook al zo agressief op dat briefje van nix en was duidelijk aangeschoten. Voelde ook een "fuck them all" mentaliteit bij hem. (omdat hij niet langer mag blijven om z'n single te promoten ??)quote:Op donderdag 1 november 2007 01:20 schreef kit2u het volgende:
lulletje Luc weet dat dit zijn laatste avond is , dus ik zal niet gek opkijken wanneer hij vanavond Dennix hoekt om zijn rappers "eer" te redden en daarmee zijn vehikel plaatje te pluggen.
Wel geinig hoe Amanda lauwloene op hem reageertquote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
In het filmpje zegt ie ook dat ie zag dat er afgeluisterd werd.... Amanda vraagt: Huub en Lieke...? Brian: Nee Dennis. Nadat hij het glas kapot trapte.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Vergeet niet...Amanda is in de Kooi opgevoed door Natasia...ze heeft het dus niet van een vreemde....slecht voorbeeld doet slecht volgenquote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het over zou zijn toen Natasia weg was....maar Amanda heeft die rol nu volledig over genomen...
Al met al vind ik niet dat hij nu echt voordeel heeft weten te halen uit z'n verblijf daar. Wat mij betreft eerder het tegendeel.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou ook nog wel eens kunnen. Luc reageerde ook al zo agressief op dat briefje van nix en was duidelijk aangeschoten. Voelde ook een "fuck them all" mentaliteit bij hem. (omdat hij niet langer mag blijven om z'n single te promoten ??)
Helaas, D had wel een briefje geschreven en aan N laten lezenquote:Op donderdag 1 november 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Luc sprak net nog met Dennix en vroeg hem naar het briefje. Hij zei dat hij geen briefje heeft geschreven. Dus Naad liegt of Dennix liegt. Ik kies voor de hoer in dit geval.
Nee, ik heb gezien dat nix een briefje liet lezen aan 0%. Ze was er duidelijk niet van gediend, smeet het briefje op bed en liep zonder wat te zeggen weg.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij haat homo's, da's wel duidelijk geworden.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al vind ik niet dat hij nu echt voordeel heeft weten te halen uit z'n verblijf daar. Wat mij betreft eerder het tegendeel.
Ik had nog nooit van hem gehoort en nu wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al vind ik niet dat hij nu echt voordeel heeft weten te halen uit z'n verblijf daar. Wat mij betreft eerder het tegendeel.
klopt hij had wel een briefje geschreven......... Naad zei tegen Luc wat er opstond (helaas fluisterde ze weer eens, dus ik kon het niet verstaan)quote:Op donderdag 1 november 2007 01:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Helaas, D had wel een briefje geschreven en aan N laten lezen
En ook duidelijk is dat hij "on stage" niet veel soeps is......quote:Op donderdag 1 november 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij haat homo's, da's wel duidelijk geworden.![]()
Dat ben ik helemaal met je eens. Het stoere imago is met de lammetjesthee flink weggespoelt. Maarja, het hele fenomeen DGK zal de verkoopcijfers van zijn single wel doen verhogen denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 01:29 schreef Vandaag... het volgende:
kijk, één zwembad is op zijn kop gaan staan
[ afbeelding ]
Hij heeft zich voor erg lelijke dingen laten lenen, zegt genoeg ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ook duidelijk is dat hij "on stage" niet veel soeps is......
coolquote:Op donderdag 1 november 2007 01:29 schreef Vandaag... het volgende:
kijk, één zwembad is op zijn kop gaan staan
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Hij houdt ook de tijd bij van de streamlockquote:Op donderdag 1 november 2007 01:31 schreef Yollie het volgende:
Ik wil my little pony zien ipv water.
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Hij houdt ook de tijd bij van de streamlock![]()
[ afbeelding ]
Ben er ook bang voor, maar blijf toch maar even kijken... (misschien mist er wel iemandquote:Op donderdag 1 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
Straks als de SL over zijn , blijkt iedereeen braaf in bed te liggen..
dan zijn ze hooguit een nachtje naar een hotelquote:Op donderdag 1 november 2007 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, maar blijf toch maar even kijken... (misschien mist er wel iemand)
Die heeft ze toch al permanent getatoeerd?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:38 schreef neehe het volgende:
Amandel met haar grote bek, ze moet haar lippen schamen, hi hi.
En hij vertelde het tegen Luc met zijn hand op zijn zender waardoor we het niet konden verstaan (dubbele sanctie dus en exit, gezellig samen met Braindead)quote:Op donderdag 1 november 2007 01:29 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt hij had wel een briefje geschreven......... Naad zei tegen Luc wat er opstond (helaas fluisterde ze weer eens, dus ik kon het niet verstaan)
Luc pissed op Dennix......... maar na het douchen, ging hij vragen aan Dennix of er (weer gefluister) op stond en toen zei Dennix van niet
Maar een briefje (ook een sanctie-waardig) is er ook nog
Het "hokje" draait overuren
Ik weet niet maar die pony ziet er een beetje sneu uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Hij houdt ook de tijd bij van de streamlock![]()
[ afbeelding ]
Hij is vandaag uitgelaten door 0%, vandaar dat ie zich kloten voelt !!quote:Op donderdag 1 november 2007 01:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik weet niet maar die pony ziet er een beetje sneu uit.![]()
Volgens mij heeft ze hem bereden? Het beessie lijkt wel depressief.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is vandaag uitgelaten door 0%, vandaar dat ie zich kloten voelt !!
Hij was net uitgelaten door nix, vandaarquote:Op donderdag 1 november 2007 01:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik weet niet maar die pony ziet er een beetje sneu uit.![]()
de pony heeft nix bereden? Mocht nix willen.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hem bereden? Het beessie lijkt wel depressief.![]()
Hilarischquote:Op donderdag 1 november 2007 01:44 schreef Guuskeee het volgende:
ik verveel me nooit tijdens streamlocks...![]()
[ afbeelding ]
Dom van Huub maar tot zover niets gebeurt...quote:
Nee joh, ik bedoel andersom.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:46 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de pony heeft nix bereden? Mocht nix willen.
Valt mij op dat Dennis gelijk opstaat als Brian dicht bij Lieke komt. Alsof hij wil zeggen "Pas op Brian, raak haar niet aan".quote:Op donderdag 1 november 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dom van Huub maar tot zover niets gebeurt...
Ik zie niks bijzonders eigenlijk.quote:
Klopt, hij was direct op z'n hoede. Weet zich niet echt een houding aan te nemen en lacht wat oenig. Ik vind het niet raar dat Huub ertussen springt. Is dat raar?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt mij op dat Dennis gelijk opstaat als Brian dicht bij Lieke komt. Alsof hij wil zeggen "Pas op Brian, raak haar niet aan".
Ze komt tenslotte ook uit Alphen, net als 0%quote:Op donderdag 1 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt mij op dat Dennis gelijk opstaat als Brian dicht bij Lieke komt. Alsof hij wil zeggen "Pas op Brian, raak haar niet aan".
Dat wel, viel wel op.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het wel een overtrokken reactie van Huub....er was nog niets aan de hand.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Klopt, hij was direct op z'n hoede. Weet zich niet echt een houding aan tenemen en lacht wat oenig. Ik vind het niet raar dat Huub ertussen springt. Is dat raar?
Ik zie een idioot die op een centimeter afstand van het gezicht van een ander schadelijk hard staat te schreeuwen.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders eigenlijk.
Ik zie ook niet wat Amanda doet.
Op zo'n felle manier?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Klopt, hij was direct op z'n hoede. Weet zich niet echt een houding aan te nemen en lacht wat oenig. Ik vind het niet raar dat Huub ertussen springt. Is dat raar?
Dat ja, maar Lieke zei: blijf van me af.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie een idioot die op een centimeter afstand van het gezicht van een ander schadelijk hard staat te schreeuwen.
in dit geval om huub te halen als ik het goed begrepen heb.Een escalatie tussen huub en brian komt hem natuurlijk goed uit. Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat dennis zo berekenend is.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee. Als je bedenkt wat lieke bij het paardenbak incident is overkomen, is het een best logische reactie van Huub die z'n meisje beschermt.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het wel een overtrokken reactie van Huub....er was nog niets aan de hand.
Dennix heeft schijnbaar ook de klap van Brian in de paardebak gezien.... want toen ze het daar een keer overhadden, vroeg Huub of hij het gezien had....quote:Op donderdag 1 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er mist een stukje vóór de film. Vlak daarvoor zei hij al "wees stil. Dennis staat af te luisteren"quote:Op donderdag 1 november 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
In het filmpje zegt ie ook dat ie zag dat er afgeluisterd werd.... Amanda vraagt: Huub en Lieke...? Brian: Nee Dennis. Nadat hij het glas kapot trapte.
Dat idee heb ik ook een beetje.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
Wie heeft er ook een gevoel net als mij dat er iets ernstigs aan de hand is?
De streamlock duurt al een uur !!!!!!!!!!!!
Wedden dat ze zo allemaal in bed liggen?quote:Op donderdag 1 november 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Wat krijgen we nou dan ???????????????
De lichten gaan uit op het terrein !!!!!!!!!!!!
Overtrokken? Hij zei dat Brian niet tegen haar moest schreeuwen, en Brian deed erg intimiderend. Had je bij Amanda moeten doen. Sorry lijkt me logisch.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het wel een overtrokken reactie van Huub....er was nog niets aan de hand.
Z'n meisje? Je bedoelt die ex van hem die hij vandaag nog voor van alles en nogwat uitmaakte en op de avond bewust beentje haakte? Waarop hij zei "Ik schampte je alleen maar".... Dat meisje?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee. Als je bedenkt wat lieke bij het paardenbak incident is overkomen, is het een best logische reactie van Huub die z'n meisje beschermt.
Jep.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wedden dat ze zo allemaal in bed liggen?
Volgens mij is op het filmpje te zien dat hij aangeeft dat hij Huub gaat halen, m.a.w. ga zo door dan zorg ik dat Huub uit z'n pan gaat?!quote:
Ja hoor, in bedquote:
Ik denk dat Dennis oprecht was. Dat lacherig doen kan prima komen omdat de situatie zo achterlijk is, dat hij zich geen houding weet te geven. Zoals we heel veel vaker zien bij Dennis. Dennis was ZEKER niet blij met hoe z'n hoer zich op dat moment gedroeg. Een gemeende lach lijkt me dus echt sterk.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:00 schreef Desii het volgende:
[..]
Dennix heeft schijnbaar ook de klap van Brian in de paardebak gezien.... want toen ze het daar een keer overhadden, vroeg Huub of hij het gezien had....
Dennix zijn reactie: geen commentaar, geen commentaar (maar je zag aan zijn gezicht, dat tie het wel wat gezien had)
Maar zo'n held is het niet, want daarna zie je hem nog wat lacherig doen tegen of Luc, Nadia, Brian( ?) en loopt hij naar boven...... even later komt Huub de slaapkamer binnengestormt.
Ik verwacht wel dat Dennix de boel nog wat opgestookt heeft, terwijl er toen weinig aan de hand was
precies, zal wel Witte Bergen zijn dat bedje.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia niet in bed.......dan vermoedelijk Amanda en Brian ook niet
Uiteindelijk wel, slimme zet van hem. Maar in aanvang ging hij er gelijk bij staan om Lieke, zo het leek, ietwat te bewaken tegen agressie.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij is op het filmpje te zien dat hij aangeeft dat hij Huub gaat halen, m.a.w. ga zo door dan zorg ik dat Huub uit z'n pan gaat?!
Wel nee, Dennis stond op om boven Huub& Jaap te waarschuwen, die direct naar beneden kwamen en waardoor de boel escaleerde.quote:
Had ze die vanavond aan? Dan heeft Brian vermoedelijk weer z'n woede gekoeld door dood materiaal knock out te willen slaan. Een muur of deur waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 november 2007 02:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
nada had heel veel bloed op haar witte jas.
heb ik ook gehoord, ze zei er bij "want ik voel me niet op mijn gemak".quote:Op donderdag 1 november 2007 02:11 schreef Desii het volgende:
Ik verstond juist dat Lieke zin heeft in zaterdag (half jaarsdag)
en dat ze voor vanavond een gesprek met Anita heeft aangevraagd idd (maar was even afgeleid, dus kan zijn dat ik het niet goed verstond)
ze heeft dat vod elke avond aan. En overdag ook trouwens.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ze die vanavond aan? Dan heeft Brian vermoedelijk weer z'n woede gekoeld door dood materiaal knock out te willen slaan. Een muur of deur waarschijnlijk
ze zei volgens mij iets over braindead en amandaquote:Op donderdag 1 november 2007 02:16 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom nu weer een SL ?
Ze zitten wel weer paniekerig aan de SL-knoppen. Daar zal wel weer wat te verschjuilen zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
Dennis tegen Naad: ik ben niet meer superdronken
Naad: en Amanda.... SL
Ik weet niet of ze die aan had, maar ze vroeg aan Dennis of hij haar jas uit de wasmaschine wilde halen (wat hij natuurlijk meteen deed). Daarna zei ze dat er heel veel bloed op zat en dat ze niet wist waar al dat bloed vandaan kwam. dennis zei toe nog dat bloedvlekken er niet uit gaan. Bij nader inzien weet ik niet of ze het over haar witte jas had.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ze die vanavond aan? Dan heeft Brian vermoedelijk weer z'n woede gekoeld door dood materiaal knock out te willen slaan. Een muur of deur waarschijnlijk
De waarheid komt toch altijd uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zitten wel weer paniekerig aan de SL-knoppen. Daar zal wel weer wat te verschjuilen zijn![]()
Wat natuurlijk ook kan is dat Brian de losgeslagen Amanda een op z'n Kubatz corrigerende tik heeft gegeven met een forse bloedlip als gevolg. Flink alcohol in het bloed dat het vocht rijkelijk stromen en natuurlijk heeft Nadia het helpen stelpen......quote:Op donderdag 1 november 2007 02:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze heeft dat vod elke avond aan. En overdag ook trouwens.
As usualquote:Op donderdag 1 november 2007 02:18 schreef diedirk het volgende:
Vind het nu wel weer heel erg raar datBrian en Amanda nu weer eens tegen zichzlef in bescherming worden gehouden achter.
Zelfs als stompt Amannie iemand halfdood, zou Nadia nog zeggen: Kom niet aan mijn scattieeee, had je daar maar niet moeten staan, is toch je eigenschuld blablablaquote:Op donderdag 1 november 2007 02:16 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia zei iets in de trant van dat ze het lullig/erg vond voor Amanda....daarna SL
Nee dat hoop ik niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Brian is helemaal geflipt en Lieke ligt nu op de IC![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 02:20 schreef Prospera het volgende:
Aman zit nu vast achter te schreeuwen dat ze niet terug naar de inrichting wil![]()
ik bedenk me dat er gisteravond een bloedvlek op die witte jas is gekomen na dat glas/deur incident van brian. De vlek was toen duidelijk in beeld. Dan zal ze hem dus vanavond wel niet aangehad hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die aan had, maar ze vroeg aan Dennis of hij haar jas uit de wasmaschine wilde halen (wat hij natuurlijk meteen deed). Daarna zei ze dat er heel veel bloed op zat en dat ze niet wist waar al dat bloed vandaan kwam. dennis zei toe nog dat bloedvlekken er niet uit gaan. Bij nader inzien weet ik niet of ze het over haar witte jas had.
Ze krijgen nu pammetjes achter, het wordt nu de familie Kupamquote:Op donderdag 1 november 2007 02:18 schreef diedirk het volgende:
Vind het nu wel weer heel erg raar datBrian en Amanda nu weer eens tegen zichzlef in bescherming worden gehouden achter.
Wel gedragen vanavond, maar het bloed zat op de rechterarm.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik bedenk me dat er gisteravond een bloedvlek op die witte jas is gekomen na dat glas/deur incident van brian. De vlek was toen duidelijk in beeld. Dan zal ze hem dus vanavond wel niet aangehad hebben.
Dus geen aanwijzing voor een bloedbad vanavond.
Mooi, is dat ook opgelostquote:Op donderdag 1 november 2007 02:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik bedenk me dat er gisteravond een bloedvlek op die witte jas is gekomen na dat glas/deur incident van brian. De vlek was toen duidelijk in beeld. Dan zal ze hem dus vanavond wel niet aangehad hebben.
Geen aanwijzing voor bloed dus vanavond.
Maar hij moet er weer vanaf, want hij is te zwaarquote:Op donderdag 1 november 2007 02:24 schreef Dreamboy het volgende:
Luc gaat maar is even boven op Naad ze is nou toch dronken
Mensen die fysiek geweld gebruiken in DGK worden altijd beloond. Soms met contactpunten en soms met een tripje naar een luxueus hotelquote:Op donderdag 1 november 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia:"Ik ben benieuwd waar Brian en Mannie slapen", hoorde ik dat nou goed ?![]()
Zal toch niet waar zijn dat Brian weer in dat hotel is.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia:"Ik ben benieuwd waar Brian en Mannie slapen", hoorde ik dat nou goed ?![]()
hmmmquote:
Ik dacht dat ik hoorde "dan ga je maar bij Brian en Mannie slapen".quote:Op donderdag 1 november 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |