Dat het een leugen is dat Naad verspreidt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Scandalous het volgende:
Dennis fluisterde tegen Luc, en bedekte zijn zender![]()
Ik zou zo graag eens zien dat hij erachter komt dat hij vermoedelijk niet kan winnen en daardoor vrijuit zou spreken. Gewoon alleen spelen en Nadia vertellen dat ze het maar moet uitzoeken, haar gewoon laten vallen. Het motto "de dood of de gladiolen" omarmd en de anderen gewoon gek maken. Want hij kan het wel als het er op aankomt, dat laat hij gisteren en vanavond gewoon zien.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
[..]
stand houden.
Geen excuses of smoesjes accepteren.
Daar hoeft niet over geschreeuwd te worden, dat is een machtstrijd met de Febo.
Omdat het blijkbaar weer mag.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er toch aan de hand ? volgens mij hebben we een aantal weken (of zelfs maanden ?) geen fysiek geweld gehad en nu ineens al 3 dagen acher elkaar.....wat een drama
De Tokkies kunnen nog een hoop van die 2 lerenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef kybe het volgende:
Dit is te erg voor woorden,weer die Amanda en Brian.
a. Brian heeft de smaak weer te pakkenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er toch aan de hand ? volgens mij hebben we een aantal weken (of zelfs maanden ?) geen fysiek geweld gehad en nu ineens al 3 dagen acher elkaar.....wat een drama
er is geen gezamelijk doel meer sinds de mislukte ontslagrondequote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
Nogal........bij vlagenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..is het de hele avond daar al zo opgefokt?
Z'n eigen snol jaagt hem de vernieling in.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ennnn SL![]()
Gaat echt lekker met Brian de laatste dagen, zou hij eruit willen ofzo![]()
Alles mag weerquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Scandalous het volgende:
Dennis fluisterde tegen Luc, en bedekte zijn zender![]()
jaquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..is het de hele avond daar al zo opgefokt?
klopt...hij heeft haar wel degelijk een briefje geschreven...ze gooide het woest terug op bed nadat ze het gelezen hadquote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef KimiK het volgende:
Wil nog even melden op het briefjesverhaal van N dat D wel een briefje aan N heeft geschreven, vervolgens tegen LL zegt dat er geen briefje is. De tweede keer dat LL naar de doucheruimte bij D gaat verteld D één en ander met zijn zender afgedekt waardoor niet duidelijk hoorbaar is wat hij zegt. Volgens mij mogen zenders niet afgedekt worden en betekent dat wel een exit. Maar..... de regels veranderen erg vaak de laatste dagen.......
mooier kan nietquote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Z'n eigen snol jaagt hem de vernieling in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |