Uiteraard ga je het niet vergelijken met camera's van 2000 euro en meer, maar verder kan je die vergelijking makkelijk maken en word met vlag en wimpel door Pentax gewonnen. Maar wat ik al schreef, de meeste mensen komen niet verder dan canon en nikon cameratjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:
Je vraagt 600 euro voor 3 lenzen, dat vind ik nogal fors ...
en Sakura: hoe kan een camera uit het lage segment nu de beste camera op de markt zijn..
misschien zal het in zijn prijsklasse een goede camera zijn, maar ga het a.u.b. niet vergelijken met Nikon of Canon
Prima starterscamera ja, maar niet zoals Sakura wil geloven het laatste woord in cameraland. Vooral door de beeldstabilisatie in de body is het voor beginners een goedkope oplossing tov de duurdere oplossingen van Nikon en Canon. De prijs is ook nog zeker wel te doen, vooral door de 90mm macro die erbij zit.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef buzzer het volgende:
Overigens om niet de indruk te wekken dat ik de camera afkraak: de recensies die ik ervan gelezen heb zijn meer dan prima. Het is een topper in zijn prijsklasse
Als jij denkt dat duurder altijd beter is, ok, slaap lekker verder.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef freud het volgende:
[..]
Prima starterscamera ja, maar niet zoals Sakura wil geloven het laatste woord in cameraland. Vooral door de beeldstabilisatie in de body is het voor beginners een goedkope oplossing tov de duurdere oplossingen van Nikon en Canon. De prijs is ook nog zeker wel te doen, vooral door de 90mm macro die erbij zit.
Zenitar bouwt een fisheye lens met K-bajonet. Past perfect op de Pentax DSLR's (gebruik 'm zelf op m'n istDs). Ik kocht 'm in Moskou 2e hands voor 100 Euro, nieuw is ie op diverse plekken op het net te koop voor rond de 150 Euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef murderH het volgende:
is er een mogelijkheid tot fisheye lens , en zo ja welke en welke prijs? heb namelijk intresse
Wat wil je ook, 1000 euroquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef friemel het volgende:
nou, het loopt nog niet echt storm mensen! bieden bieden bieden op deze mooie set!
Nou op tweakers hoef je ook niet te proberen. Maar misschien www.fotoapparatuur.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 23:25 schreef friemel het volgende:
Sorry, was het topic ff vergeten. Ik zie het los verkopen niet snel gebeuren, ook qua prijs niet. Ik hoef er geen 1000 voor te hebben, iemand die 800 bied mag de set meteen komen halen. Doe ik er ook nog een Lowepro Minimag AW bij (tas van een eurotje of 80/100) Of doe een goed tegenbod..
Di uitvoering met of zonder macro?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef friemel het volgende:
ik woon in groningen, wat bied je?
Wat een deal. Meer dan de nieuwprijs, linkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:03 schreef yvonnepuntnl het volgende:
Ik wil de Tamron graag voor 200Euro van je overnemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |