Terwijl ze volgens mij toch wel redelijjk populair zijn, en vind ik, nog toffe muziek maken ook nog...quote:Op maandag 5 november 2007 10:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
The Rakes vond ik ook al een opvallende naam ja, als ze al twee albums hebben en er al vaak gestaan hebben.
Gut wat indie.quote:Op maandag 5 november 2007 09:58 schreef Skanqua het volgende:
Vanmiddag een interview met Jeroen van de Boom...![]()
Dat gelul hierzoquote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef frame-saw het volgende:
Wat gaat er te snel?
Niemand boeiends, skanqua houdt van name droppingquote:
Oh tof!quote:Op maandag 5 november 2007 01:33 schreef Lieke_K het volgende:
Zo, terug van The Wombats!Was echt superleuk, echt blije gasten met enorm flauwe humor en een toffe wombatknuffel op het podium.
![]()
Het voorprogramma was The Happy Few, een bandje uit Utrecht dat ook leuke gitaarpop maakt, zonder de ooh's en aah's van The Wombats. Twee dames en twee heren die niet alleen leuk zijn om naar te kijken, maar ook een aardig moppie muziek kunnen spelen en met een zanger voorzien van een fijn stemgeluid.Ze hebben wat weinig uitstraling en energie, maar het klinkt allemaal zuiver en kloppend!
The Wombats maakten er een flink feestje van, vanaf de eerste tel van Kill The Director waar ze mee begonnen. Volgens mij waren het vooral een aantal groupies vooraan die loeihard met ieder nummer meezongen en de paar blije apen die zorgden voor een pit, een handjevol mensen op het podium en de daar automatisch op volgende stagedives. Gelukkig stond ik zelf aan de zijkant op een verhoging met prima zicht en geen last van rondzwaaiende ledematen.![]()
Hoogtepuntje was toch wel het spelen van Pieter Post met een nederlands couplet gezongen door een dame uit het publiek en een noorweegs couplet door de bassist van The Wombats zelf. Daar gaan nog wel filmpjes van op YouTube opduiken, denk ik zo! Grappige anekdotes van de zanger sloegen goed aan in de zaal, waar hij volgens mij wel geluk mee had, want vaak waren ze erg flauw of sloegen nergens op.Ik kon er wel om lachen!
Ze speelden wederom de aanstekelijke nummers zoals Grobbel ze ook al noemde van Venlo, eindigden uiteraard met Let's Dance To Joy Division en kwamen terug om nog even Backfire at the Disco helemaal af te sluiten.
Wat mij betreft een happy ooh-aah bandje met een echt goede stage performance, kort maar zeer krachtig!![]()
En niet geheel onbelangrijk, ze hebben erg vette shirts!Natuurlijk heb ik er één gekocht.
Voilà!
Dat gezicht van die Lama schoot door m'n hoofd.quote:
Ja, ze stonden voor me tijdens het voorprogramma en achteraf waren ze gewoon een beetje met het publiek aan het minglen. Heb ze niet gesproken hoor, wel gezien dus. Vriendinnetje waar ik mee was wilde wel met ze op de foto gaan, maar dat heb ik 'r verboden.quote:Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Oh tof!Heb je ze naar het concert nog gezien of gesproken? Ik heb iets gemist denk ik.
En nou zei een vriendin van me vanmiddag dat ze wel mee was geweest (ik mocht niet alleen) als ik gezegd had dat ik ze net zo goed vond als W.A.S.
![]()
Ah jullie hebben toch wel íets gemeen: een voorliefde voor bier en tieten.quote:Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef bierbart het volgende:
Ik was dit weekend in een discotheek.. met een hele groep vrienden die allemaal hardcore verslaafd zijn.. stond ik daar in mn alledaagse kleding (waar duidelijk aan te zien is dat ik toch wat meer van de rock varianten ben)
Iedereen in van die vreselijke lonsdale truien, legerbroeken en nike airmax..
Was liever bij London Calling geweest.. maar dat liet 't budget weer niet toe..stond ik daar tussen al die depresievelingen.. ik voel me een verrader
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand boeiends, skanqua houdt van name dropping![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk hebben we het interview afgezegd, we zouden veel te lang moeten wachten... En we hadden er toch al geen zin in...
Tofquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:18 schreef frame-saw het volgende:
Pff ik ben stoerder, ik ga met een verslaggever meelopen van een regionale krant hier.
![]()
Maar ik ben dan pas sinds 2 maanden aspirant-journalist![]()
Ikkequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie heeft er hier allemaal rood haar dan [ afbeelding ]?
Haha dat begrijp ik, was een geintje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofEn het is geen wedstrijd hoor
Ik zit Interpol te luisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:57 schreef MaJo het volgende:
Nog een weekje tot Arcade Fire trouwensEn een maand tot Arctic Monkeys
Ik niet maar wel gisteren ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand vandaag trouwens de nieuwsbrief van Paradiso gekregen? Ikkuh dus nietuh![]()
komt die altijd op dinsdag dan? Ik weet eigenlijk alleen dat 'ie altijd midden in de nacht komtquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand vandaag trouwens de nieuwsbrief van Paradiso gekregen? Ikkuh dus nietuh![]()
Tot die tijd misschien een idee om voor een muziek-website te schrijven? Zo doe je ervaring opquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha dat begrijp ik, was een geintje.
Maar lijkt me echt leuk om dan iets met muziek te gaan doen, maar eerst nog een jaartje krantenartikelen schrijven, een jaartje niks doen en dan mag ik kiezen. En dan nog 2 jaar studeren en stage lopen, dat lijkt me gaaf![]()
Ik ben blond. Hebben indie-mensen krullen?
Roep anders in het AM topic dat je een kaartje zoekt, zo is het mij ook geluktquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik niet maar wel gisteren ofzo![]()
En iedereen die naar AM gaat sssht, ik wilde ook maar nu kan ik toch geen kaartjes meer kopen. Hoop dat er nog een prijsvraag komt bij 3voor12/3fm
Ik dacht van wel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
komt die altijd op dinsdag dan? Ik weet eigenlijk alleen dat 'ie altijd midden in de nacht komt
Je kunt beter vragen wie Patrick Watson niet kent denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:08 schreef Misanthroopia het volgende:
Afgelopen week naar Patrick Watson en Cold War Kids geweest in de Melkweg..... Die Watson en z'n band waren voor mij een echte ontdekking! In het begin kreeg hij een mager applausje maar na het laatste nummer kreeg hij een dikke staande ovatie. De toegift was trouwens helemaal geniaal.
Cold war kids kon daarna niet zoveel meer boeien. Meer mensen bekend met Patrick Watson?
Ja zat er al aan te denken, weet jij nog leuke/goede sites?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot die tijd misschien een idee om voor een muziek-website te schrijven? Zo doe je ervaring op
En krullen of stijl is allebei indie
Ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie Patrick Watson niet kent denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |