Ikkequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie heeft er hier allemaal rood haar dan [ afbeelding ]?
Haha dat begrijp ik, was een geintje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofEn het is geen wedstrijd hoor
Ik zit Interpol te luisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:57 schreef MaJo het volgende:
Nog een weekje tot Arcade Fire trouwensEn een maand tot Arctic Monkeys
Ik niet maar wel gisteren ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand vandaag trouwens de nieuwsbrief van Paradiso gekregen? Ikkuh dus nietuh![]()
komt die altijd op dinsdag dan? Ik weet eigenlijk alleen dat 'ie altijd midden in de nacht komtquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand vandaag trouwens de nieuwsbrief van Paradiso gekregen? Ikkuh dus nietuh![]()
Tot die tijd misschien een idee om voor een muziek-website te schrijven? Zo doe je ervaring opquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha dat begrijp ik, was een geintje.
Maar lijkt me echt leuk om dan iets met muziek te gaan doen, maar eerst nog een jaartje krantenartikelen schrijven, een jaartje niks doen en dan mag ik kiezen. En dan nog 2 jaar studeren en stage lopen, dat lijkt me gaaf![]()
Ik ben blond. Hebben indie-mensen krullen?
Roep anders in het AM topic dat je een kaartje zoekt, zo is het mij ook geluktquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik niet maar wel gisteren ofzo![]()
En iedereen die naar AM gaat sssht, ik wilde ook maar nu kan ik toch geen kaartjes meer kopen. Hoop dat er nog een prijsvraag komt bij 3voor12/3fm
Ik dacht van wel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
komt die altijd op dinsdag dan? Ik weet eigenlijk alleen dat 'ie altijd midden in de nacht komt
Je kunt beter vragen wie Patrick Watson niet kent denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:08 schreef Misanthroopia het volgende:
Afgelopen week naar Patrick Watson en Cold War Kids geweest in de Melkweg..... Die Watson en z'n band waren voor mij een echte ontdekking! In het begin kreeg hij een mager applausje maar na het laatste nummer kreeg hij een dikke staande ovatie. De toegift was trouwens helemaal geniaal.
Cold war kids kon daarna niet zoveel meer boeien. Meer mensen bekend met Patrick Watson?
Ja zat er al aan te denken, weet jij nog leuke/goede sites?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot die tijd misschien een idee om voor een muziek-website te schrijven? Zo doe je ervaring op
En krullen of stijl is allebei indie
Ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie Patrick Watson niet kent denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |