mijn vader heeft die foto's gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:56 schreef appelsjap het volgende:
Jij dacht niet, ik ruim even op voordat ik een paar foto's maak![]()
en terechtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
Na ruim 3,5 jaar nog steeds heel blij mee
[ afbeelding ]
Precies wat ik wou zeggen.quote:
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... je kan er gemeen je hoofd stotenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
Naar aanleiding van het SC-topic, waar een aantal mensen foto's lieten zien, werd ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar hoe jullie keukens eruit zien!
Onder het motto "TS begint" is hier de mijne.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij is klein, maar hij is helemaal van mij [afbeelding]
Na 2,5 jaar in een studenten huis een kleine, afgrijselijke keuken gedeeld te hebben met 2 heksen en een slons, is dit echt de 7e hemel voor mij.
Dat schuine dak is niet erg, want ik ben maar 1.60m dus ik kan overal nog prima bij [afbeelding]
Deze foto is genomen op de dag dat ik hier kwam wonen, dus mijn excuses voor de dozen, jas en broodzakjes [afbeelding]
Drie keer raden waar wij nu zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Sjeen, mag ik in je keuken wonen
-knip-
Oh maar dat heb ik ook jaaaaaaaaaaaaren gehad hoor! Al had ik mijn vriend wel zo gek dat hij op een gegeven moment zelf van mdf nieuwe deurtjes had gemaakt, zodat ik het iets op kon leuken! Deze keuken die ik nu heb, heb ik zelf uitgezocht en in dit huis blijven we voorlopig wel wonen. Maar het was lang, lang, LANG sparen..........quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik ben stik jalours op Tezz en Sjeen
Wow.....
Ik moet het ook doen met een huurkeukentje (is ook nog eens heel klein)
kruisjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar even snel foto's gemaakt
Erg recent (zie klok)
Beetje een rommeltje want ik had geen zin om de boel eerst op te ruimen![]()
Wow. Wat een prachtige keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die krukjes maar voor de restquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Inmiddels ziet het er wat "bewoonder" uit, maar het is nog steeds dezelfde keuken. Op deze foto's woonden we er net een week ofzo.
Nog elke dag blij met deze keuken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je krukjes zijn roze/(bordeaux)roodquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn krukjes zijn liefOf waren lief moet ik zeggen....tot ik vier katten had
![]()
Gaspit/waterpunt, who cares, heb je die koelkast gezien?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Die koekoeksklok
@Sorbootje, mooi kookeiland
Is het wel handig de verdeling gaspit/waterpunt?
Heel, heel, heel veel kastjes om schoon te makenquote:
Er zijn ook andere zoekmogelijkhedenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, ik zie echt de mooiste keukens voorbij komen!
Hoeveel varianten, niet te geloven.
Zo'n topic bestaat al en daar staan er erg veel, maar ja de zoekfunctie is een beetje kapot
Onze:
[ afbeelding ]
Hey, lurken is foto's postenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:55 schreef Ole het volgende:
maar in dat oude topic doen veel foto's het niet meer..
eerst opruimen morgenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, lurken is foto's posten![]()
Nee, ik zag hetMaar dan is het maar compleet zo.
Thanxquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof dat we zo ongeveer dezelfde smaak hebben, ik vind die van jou erg mooi!
Dank! (das een zelfgemaakt schilderijquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk, die afbeelding van die kok, aan de muur.
Ziet er erg gezellig uit, je wilt zo aanschuiven!
Speciaal voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Gezellige keuken hoor
Heb je het schilderij ook wat dichterbij?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Mooi getroffen, die blik ook
Schilder je vaak?
Ons plafond moet nog onder handen genomen worden.quote:
Plafonnetje draai ik ook m'n hand niet voor omquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons plafond moet nog onder handen genomen worden.
Maar even serieus: erg apart gemaakt.![]()
Saaie witte huurhuiskeuken, opgeleukt met Lester en bloem:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Saaie witte huurhuiskeuken, wat opgeleukt met golfer en een nieuwe groene muur
5 minuten geleden
Dank jequote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
idd lekker ruim zegEn cool gedaan met zo'n rek achter je
Dat waren piepschuimblokken, maar die zijn inmiddels weg.quote:Op zondag 4 november 2007 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Sylvana, wat voor witte blokken staan er tussen koelkast en wasmasjien? Voor een studentenhuis is het wel heeeeeuuuuuuul erg netjes trouwens![]()
Wow!quote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat waren piepschuimblokken, maar die zijn inmiddels weg.
En ja, ik woon met 2 andere jongens samen, maar we zijn alledrie erg netjes [afbeelding] Dus keuken/badkamer/wc enzo worden gewoon elke week schoongemaakt, hand- en theedoeken meerdere keren per week vervangen enzo, afwas wordt elke dag gedaan, zul je idd niet vaak tegenkomen in studentenhuizen nee [afbeelding]
Haha, ja, mijn 2 huisgenoten doen ruimtelijke ordening en planologie en ik spw4 woonbegeleiding ( hierna SPH)quote:Op zondag 4 november 2007 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Wow!![]()
Weet je zeker dat jullie studenten zijn?
Zo leuk die selfshelfs...jammer dat ze zo duur zijnquote:Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons kookpunt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, ook niet onbelangrijk, hier hangen de kookboeken:
[ afbeelding ]
Tja, dan krijg je datquote:Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Sylvana het volgende:
Haha, ja, mijn 2 huisgenoten doen ruimtelijke ordening en planologie en ik spw4 woonbegeleiding ( hierna SPH)
Was jij dat niet die samenwoonde ergens in Rotterdam? Of ik ben enorm de weg kwijtquote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat waren piepschuimblokken, maar die zijn inmiddels weg.
En ja, ik woon met 2 andere jongens samen, maar we zijn alledrie erg netjesDus keuken/badkamer/wc enzo worden gewoon elke week schoongemaakt, hand- en theedoeken meerdere keren per week vervangen enzo, afwas wordt elke dag gedaan, zul je idd niet vaak tegenkomen in studentenhuizen nee
haha nee, ik woon in Deventer, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 4 november 2007 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was jij dat niet die samenwoonde ergens in Rotterdam? Of ik ben enorm de weg kwijt![]()
ben ik in de war met iemand. die had een huisje met een vide, groene wanden enzo.quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha nee, ik woon in Deventer, niet echt in de buurt dus
enige wat je kunt doen is ze beplakken met folie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn die huurhuiskeukens toch
(Wij hebben er ook eentje, dus ik mag het zeggen)
Snap niet dat ze daar niet wat meer sjeu aan kunnen geven
Jaaa!! Die horen absoluut thuis in dit topicquote:Op woensdag 21 november 2007 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
mooie keukens!
ik zal eens kijken of de foto's van mijn nieuwe keuken nog online staan
THNX!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jaaa!! Die horen absoluut thuis in dit topic![]()
echt zo'n mooie keukenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
en foto's gevonden, ben er nog altijd zó blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, erg mooie keuken ja! Met zo'n keuken zou ik ook blij zijn jaquote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook al posten!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef Chav het volgende:
Puckzzz, ik ben verliefd op je gootsteen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |