OMG!!! Waar woon je! Krasnapolsky?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zoals beloofd![]()
[afbeelding]
En onze messenset![]()
[afbeelding]
Neuh, gewoon in Maastrichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OMG!!! Waar woon je! Krasnapolsky?![]()
Schitterend, zeg!!!
Ik wou al zeggen, dat is niet zomaar een standaard keuken, hier zit echte keukenliefde achter!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in MaastrichtWe hebben allebei Hotelschool gedaan hier in Maastricht, vandaar de uitgebreide messenset. En toen we drie jaar geleden ons huisje kochten, zijn we gaan kijken voor een échte keuken. We waren meteen verkocht toen ze met dit ontwerp kwamen. Moet wel zeggen dat we er andere dingen voor gelaten hebben. Maar al ruim twee jaar heel veel plezier en nog steeds geen spijt!
Kijk, hier geniet ik méér van dan die gesponsorde plaatjes van VT-wonen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:31 schreef prupke het volgende:
Wij hebben ruim 5 meter aan werkbladen we hebben het hoog geplaatst (.97 cm) Afwasmachine erin, koelkast, grote hetelucht oven, combimagnetron, espresso-apparaat, we hebben een tosti ijzer, broodrooster, blender (4 in 1) messenblok (prof) en nog een zwik aan ander apperatuur wat je maar nodig hebt in de keuken.
Nu nog een rookslede (of hoe het heten mag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is het ook, alleen die stopcontacten die je wel nodig hebt zij een beetje storend....quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kijk, hier geniet ik méér van dan die gesponsorde plaatjes van VT-wonen!![]()
Die eerste foto, boven het werkblad die plank, vind ik een mooie oplossing trouwens!
Ook dat hebben jullie niet eens zo beroerd aangepakt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is het ook, alleen die stopcontacten die je wel nodig hebt zij een beetje storend....
Zie ik het goed, heb jij zowel links als "voor" een raam? Wat leuk!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:09 schreef Christine het volgende:
Mijn keuken:
[afbeelding]
Simpel, edoch praktisch.
Jep, zowel links als voor een raam.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zie ik het goed, heb jij zowel links als "voor" een raam? Wat leuk!
Raam in de keuken vind ik prettig, vanwege de kruidjes in de vensterbank... ('s winters lust ik ook graag bieslook!)
Heb ik meteen een praktische vraag...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Jep, zowel links als voor een raam.En links aan de muur heb ik potjes voor verse kruiden (scheelt ruimte in de vensterbank, die heb ik het liefst leeg), maar dat had ik nog niet toen deze foto gemaakt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |