Laat me raden: als Heilige Brian er niet geweest was, was het leed niet te overzien geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
volgens Amanda
Chantal?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Dennis krijgt weer één kaartje
Je mag nooit meer radenquote:
Check de OP van Peet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk een filmpje van dat Brian Huub's arm omdraaide?
Mag ik dit in me OP zetten ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Nog even over het polsincident.
N zei tegen Huub dat hij zijn pols had moeten laten breken door Brian dan was het een zekere exit geworden voor Brian.
5 Minuten later zegt ze tegen Amanda dat Huub zich aanstelde en Amanda bevestigt dit en zegt dat het een schwalbe van Huub was.
Nou, denk het niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Rotterdammert het volgende:
krijgt brian een boete voor gisteren?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Dennis is klaar met zijn zangles en Nadia heeft een lekker salade voor hem gemaakt. De twee keuvelen een tijdje totdat Dennis opnieuw over zijn uiterlijk begint. “Alsjeblieft, je bent een man! Hou alsjeblieft op over je uiterlijk en gedraag je als een man! Jij bent gewoon nog erger dan ik!”, roept Nadia geïrriteerd uit. Hierna verlaat zij de Chill Room en laat de ijdele Miljonair alleen achter met zijn bord salade. Nu moet het toch wel een keer tot je doordringen, Dennis!
![]()
Bron: VV.
Hij heeft Dennis toch ook geslagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, denk het niet!
Huub is zo stom geweest om mee te draaien toen Brian zijn arm omdraaide en helaas brak zijn arm dus niet
Het is dus Huub zijn eigen schuld! - volgens Amanda
Je bent niet stom! Ik geloof ook in rechtvaardigheid, maar weet (net als jij) dat gerechtigheid in de kooi niet bestaat. Maar karma is en blijft een bitch, dus Brian krijgt 'm nog wel eens op zijn brood.. Daar geloof ik ook heilig in.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
Huub moet naar achteren: Please laat hij te horen krijgen dat Brian eruit moet. Ik weet het ik ben stom ik geloof nog steeds in rechtvaardighedi
Van Megastad FMquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:50 schreef Kinga het volgende:
ene Gijs dus.
Ja maar, dat vindt niemand erg, de Febo ook niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft Dennis toch ook geslagen
Ik ook, het kan niet anders dat het een keer backfired, kijk maar naar Zdngmw.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent niet stom! Ik geloof ook in rechtvaardigheid, maar weet (net als jij) dat gerechtigheid in de kooi niet bestaat. Maar karma is en blijft een bitch, dus Brian krijgt 'm nog wel eens op zijn brood.. Daar geloof ik ook heilig in.
En ook al zou dat via Tilly bij Amanda terugkomen, neemt ze het toch niet aan. Al ziet ze met eigen ogen wat een backstabbing bitch die zogenaamde vriendin van haar is, dan nog zal ze het positief draaien. Tja, met amper vriendinnen moet je natuurlijk zuinig zijn op de vriendinnen die je hebt. Hoe doortrapt, vals en onecht ze ook zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda is weg en N begint direct te klagen tegen Til over het nagelwerk van Amanda.........topvriendin.![]()
Jaap heeft opdracht van achter gekregen, om tussen ruzies te stappen vanwege zijn lengte en omvang.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb ook even naar het 'polsbreekincident' gekeken, maar vind het niet echt iets denderends, Jaap had zich er niet mee moeten bemoeien en Brian had gewoon verder moeten gaan, was fysiek geweld geweest (is het al eigenlijk)
Is dat die rubriek waar op de foto je kop eraf gehakt wordt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Lieke ook beter bij Viva dan bij FHM passen. Als ze maar niet in die rubriek komt waar lezeressen op hun onvoordeligst uit de kleren gaan.
Any Bodyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Lieke ook beter bij Viva dan bij FHM passen. Als ze maar niet in die rubriek komt waar lezeressen op hun onvoordeligst uit de kleren gaan.
Dat dacht ik nou ook net , maar helaas iidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:38 schreef mazaru het volgende:
Die twee slettebakken willen met Tilly mee.
Gooi ze in de auto, kinderslot er op, en de poort uit!!!!!
Ik zie hem dat wel doen, helemaal bezorgd enzo.... ZO'n mietje is hij wel volgens mij!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is naar het "ziekenhuis" gegaan en er zat geen glas in zijn hand...
OMG, Jan klaassen en Katrijn is nog geloofwaardiger
precies! kijk hier maar http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34301&roddels= (GOUDEN KOOI MEIDEN TE LELIJK! BLOOTBLAD WEIGERT AANBOD VAN AMANDA EN NADIA OM UIT DE KLEREN TE GAAN!)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:42 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Any Body![]()
Lieke is idd meer Viva.
Maar de FHM wilde toch helega geen shoot met die lelijke lellies?
En ik had nog de illusie, dat FHM een soort van klasse hadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Dus de FHM gaat wel door voor N en A?!!...en dat zogenaamde verhaal van de hoofd redacteur dat hij Amanda niks vond is dus gelul.
brian is zeker geen mietjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zie hem dat wel doen, helemaal bezorgd enzo.... ZO'n mietje is hij wel volgens mij!
Heerlijk!quote:Toen duidelijk werd dat we ofwel zouden moeten overgaan tot veel verhullende kleding of stevig zouden moeten gaan photoshoppen, hebben we besloten dat we die stap beter niet konden nemen.
Het doet mij denken aan de video van Anna Nicole Smith met haar clownsgezicht na het eten van paddo's. Ik zoek het filmpje wel even op.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:42 schreef Guuskeee het volgende:
toen ik nada vanmorgen zo bezig zag moest ik ineens aan de zanger van the cure denken, robert smith... nu vraag ik me af wie de engste clown is... (nada is de rechtse)
[ afbeelding ]
Wie heeft Dennis geslagen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft Dennis toch ook geslagen
Hij komt Nadia een stylistencursus gevenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:57 schreef droomkoningin het volgende:
Ik keek net de herhaling van Jensen (dus is het gisteravond vast ook hier vermeld?)
Maar goed, daar zat dus Janice uit Project Catwalk [ afbeelding ]
Jensen had gehoord dat hij gastspeler zou worden in DGK... Janice mocht hier niks over zeggen...
mijn conclusie: Grote kans dat ie gastspeler wordt....
In de telegraaf stond het ook, dus dan is het waar (als spreekbuis van de Febo)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:57 schreef droomkoningin het volgende:
Ik keek net de herhaling van Jensen (dus is het gisteravond vast ook hier vermeld?)
Maar goed, daar zat dus Janice uit Project Catwalk [ afbeelding ]
Jensen had gehoord dat hij gastspeler zou worden in DGK... Janice mocht hier niks over zeggen...
mijn conclusie: Grote kans dat ie gastspeler wordt....
Wat mij betreft wel maar ik post nix meer over D en N, lekker rustig in de COS. Er komt toch alleen maar bagger uit die 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:12 schreef Prospera het volgende:
Heet Nix nu Darkside?
De vraag is: Heeft D ook ballen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:14 schreef Prospera het volgende:
Jaap: wat zeggen je ballen?
Tegen Nix; ga maar lekker denken.
Die jongen heeft zoveel commentaar gehad op het tolereren van Luc, dat hij best eens kan gaan blokkeren, maar ja dan wordt Naad boos en misschien komt ze na Luc's vertrek wel weer in zijn bed slapen.
Nix wou met Nada overleggen, hij zou eens uit zichzelf met een beslissing komenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:22 schreef riri het volgende:
komt glibberaal nadia weer achter hem aan
D is hoe dan ook de Sjaak. Als hij Luc wegstemt is hij bij de groep de lul, als hij hem erin houdt is het een pussy.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Prospera het volgende:
Aman N heeft een beeldig jasje aan en Nix zit aan de sterke drank.
[ afbeelding ]
Plus dat hij de connecties van Luc voor zijn 'zangcarriere' wil gebruiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
D is hoe dan ook de Sjaak. Als hij Luc wegstemt is hij bij de groep de lul, als hij hem erin houdt is het een pussy.
What to do, what to do?![]()
Of Luc morgenochtend naar huis moet, of nog een week mag blijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:27 schreef chufi het volgende:
Waar gaat de stemming nu over? Unaniem dat luc er morgen uitgaat! Of unaniem of luc nog een week mag blijven?
Ze zegt het hem letterlijk voor... maar neeeeeeee, dat snapt ie weer niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:31 schreef Prospera het volgende:
Naad: wees nou eens een vent en stuur hem naar huis.
De redactie is in ieder geval weer wat creatiever bezig de laatste dagen. Nog steeds zo partijdig als de hel maar ze doen tenminste watquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
D is hoe dan ook de Sjaak. Als hij Luc wegstemt is hij bij de groep de lul, als hij hem erin houdt is het een pussy.
What to do, what to do?![]()
Ja maar, ja maar..........hij wil er nog even over nadenken als N maar niet tegen hem tekeer gaat als hij met zijn beslissing komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:31 schreef Prospera het volgende:
Naad: wees nou eens een vent en stuur hem naar huis.
Helaas, de volgende verhaallijn is dat Huub Nadia gaat versierenquote:wat een kutwijf die nadia....die en dennix moeten er zo snel mogelijk uit
gaat huub nadia wel neuken ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
riri schreef
[..]
Helaas, de volgende verhaallijn is dat Huub Nadia gaat versieren
Ik weiger hierin te geloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
riri schreef
[..]
<----------------- blaast de ballonen vast op, wie doet de slingers?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
optie: nix laat luc blijven en stapt zelf op. nu schrijft hij zn afscheidsspeech...![]()
zwaai hier dennis uit (maar hij blijft...)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
optie: nix laat luc blijven en stapt zelf op. nu schrijft hij zn afscheidsspeech...![]()
Mocht dat werkelijk zo zijn dan kijk ik echt nooit en nooit meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
riri schreef
[..]
De Televaag is er maar druk mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:45 schreef STAP01 het volgende:
check this:
http://www.telegraaf.nl/p(...)it_elkaar.html?p=1,2
of was het al bekent dat dit in de Telegraaf staat?
Huub zei het zelf, darling. Binnen 2 weken gaat hij haar zoenen. "tenslotte ben ik weer vrij man"quote:
Gadverdamme, dat gore wijfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei het zelf, darling. Binnen 2 weken gaat hij haar zoenen. "tenslotte ben ik weer vrij man"
I know darling maar ik geloof nooit dat Huub in deze verhaallijn meegaat. Hij haat dat wijf vanuit zijn tenen maar aan de andere kant, niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei het zelf, darling. Binnen 2 weken gaat hij haar zoenen. "tenslotte ben ik weer vrij man"
klopt ja, maar volgens mij zei hij spieken ipv kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
En gisteravond tegen Nadia zei Huub "mag ik niet kijken? Ik durf te wedden dat ik binnenkort wel mag kijken"
(was in de badkamer)
Oeps, en dat tegen zijn toekomstige vrouw.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:55 schreef Prospera het volgende:
De speech wordt vakkundig verscheurd en versnipperd
Nix gaat de strijd aan.
Brian: ik vind je echt een vulgair meisje zo.
Amand: vind je dat Echt?
Brian: je moet je schamen.
Dan mag hij Nadia eerst wel volgooien met 't één of 't ander.. want die vindt Huub helemaal niets!! En waarom zou hij dat willen... in de hoop dat Dennis door het lint gaat? Dat gaat hij mss wel, maar moet dan ws eerst ergens in een hoekje op gaan schrijven wat hij in zijn woede allemaal gaat zeggen en doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Amanda dit als een compliment opvat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, en dat tegen zijn toekomstige vrouw.![]()
Moet je snel wezen... hij is klaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ff mijn laptop aanzetten, ik wil die speech van Dennis niet missen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
OMG, D zit volkoen voor lul, hij laat Luc blijven omdat hij hem kan helpen met zijn muziekcarierre.![]()
Bij de mannenbladen daalt de oplage van FHM van 54.882 naar 42.296quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef avonne het volgende:
Amanda en Nadia doen overdreven net alsof ze de Viva niet kennen, dus alsof het maar een flutblaadje is waar Lieke in komt.
Luc, Huub en Brian bijna tegelijkertijd "ik ken het wel"
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, en dat tegen zijn toekomstige vrouw.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:02 schreef Dreamboy het volgende:
Mooi oprotten met Luc
Ze hebben nog 5 minuten.quote:
O, Nadia vindt Huub wel degelijk aantrekkelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan mag hij Nadia eerst wel volgooien met 't één of 't ander.. want die vindt Huub helemaal niets!! En waarom zou hij dat willen... in de hoop dat Dennis door het lint gaat? Dat gaat hij mss wel, maar moet dan ws eerst ergens in een hoekje op gaan schrijven wat hij in zijn woede allemaal gaat zeggen en doen.
Fuck mijn Hidiho's doen het niet. Heeft iemand een andere?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet je snel wezen... hij is klaar...
Brian had de resterende tijd met Luc kunnen benutten om Luc te helpen met zijn muziekcarrièrequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
Brian geeft aan dat de loser nu ook een stemming voor hem heeft geblokt door Luc weg te sturen. Hoezo? Deal met die KUTFEBO zeker weer om ergens mee naar toe te mogen.
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fuck mijn Hidiho's doen het niet. Heeft iemand een andere?
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenochtend...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian had de resterende tijd met Luc kunnen benutten om Luc te helpen met zijn muziekcarrière.
Luc is dus definitief pleite? Vanaf wanneer?
even F5'en.......hier doen ze het primaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vanavondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian had de resterende tijd met Luc kunnen benutten om Luc te helpen met zijn muziekcarrière.
Da's dan positief. Kan ze meteen verder slijmen bij Jaap om Huub weg te stemmen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
O, Nadia vindt Huub wel degelijk aantrekkelijk
Hij is de koning van het huis, de populairste onder de kijkers, heeft flair en daadkracht.... Ze wil hem hebben, heus wel!! (haar gezicht gezien toen Huub achteloos vertelde over zijn prom night avonturen in de limousine? Golddigger alert!)
De enige reden dat ze niet met hem flirt is omdat ze weet dat het averechts zal werken. (remember dat ze hem gezoend heeft bij die bikini presentatie? Het back firedde meteen). Ze wacht op het moment dat Huub 3 of 4 keer een move heeft gemaakt, en dan pas zal ze daar op in gaan.
Met als fijne bonus dat ze een hak kan zetten naar Lieke.
Ik wel in ieder geval............geen toegevoegde waarde, bijv. in een groepsdiscussie gaat ie een boek zitten lezen...verder is ie dodelijk saaiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef swarmahoer het volgende:
WIL IEDEREEN LUC ER JUIST WEL OF NIET UITHEBBEN
Morgen, dag Lucquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie: WEBPAGINA KAN NIET WORDEN WEERGEGEVEN.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
even F5'en.......hier doen ze het prima![]()
ja alleen dennis stemt hem er uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Luc gaat dus weg, mooi, die had ook niet veel in te brengen. Was Dennis de enige die hem eruit wilde hebben?
Klinkt aannemelijk maar ik geloof niet dat Huub echt iets gaat doen met N behalve flirten, noem me naïef maar ik ben er echt van overtuigd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
O, Nadia vindt Huub wel degelijk aantrekkelijk
Hij is de koning van het huis, de populairste onder de kijkers, heeft flair en daadkracht.... Ze wil hem hebben, heus wel!! (haar gezicht gezien toen Huub achteloos vertelde over zijn prom night avonturen in de limousine? Golddigger alert!)
De enige reden dat ze niet met hem flirt is omdat ze weet dat het averechts zal werken. (remember dat ze hem gezoend heeft bij die bikini presentatie? Het back firedde meteen). Ze wacht op het moment dat Huub 3 of 4 keer een move heeft gemaakt, en dan pas zal ze daar op in gaan.
Met als fijne bonus dat ze een hak kan zetten naar Lieke.
Ik durf de streams bijna niet meer aan te zetten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:15 schreef Mokum020 het volgende:
Nix knalt wel zeg sinds gisteren.....![]()
Dat zou dan de eerste keer zijn, het is D ook nooit gelukt maar dat kan natuurlijk ook aan D liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:15 schreef Prospera het volgende:
Hopelijk laat hij haar nog tig keer klaarkomen vannacht
[ afbeelding ]
en ze zit erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Tegen de tijd dat ik dit gepost heb gekregen, zal D wel weer binnen zijn, maar hij staat nu ieder geval constant op het randje van de waterbak buiten naar binnen naar N te gluren in de hoop dat ze naar buiten komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Tegen de tijd dat ik dit gepost heb gekregen, zal D wel weer binnen zijn, maar hij staat nu ieder geval constant op het randje van de waterbak buiten naar binnen naar N te gluren in de hoop dat ze naar buiten komt.
Slim hoeft ze het 2 jaar niet meer te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef chufi het volgende:
Amanda weet de leeftijd van haar moeder!! 49 rozen gestuurd terwijl ze 47 wordt
Heb ik ook al 2 keer gehadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook al posten maar moest voor de 7e keer wat te drinken inschenken![]()
en als ik al wat tik en er een smiley neerzet is de tekst ineens verdwenen....
![]()
Dat gebeurt nu maar tegen de tijd dat deze post geplaatst is is Luc al naar huis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
En nu wacht Dennis op zijn schouderklopje van Nadia.
Hebben jullie nu allemaal Brian's exit gemist?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu maar tegen de tijd dat deze post geplaatst is is Luc al naar huis.
Kut FOK.![]()
Draakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Hebben jullie nu allemaal Brian's exit gemist?![]()
Dit is echt een in de schoot geworden 'knalmoment' van de FEBO...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:15 schreef markisboer het volgende:
[..]
ja alleen dennis stemt hem er uit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch weg? Ik had het eerlijk gezegd niet echt verwacht....
Vanavond een gastspeler?? Kan dat niet morgen? moet over een uurtje naar bed
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Hebben jullie nu allemaal Brian's exit gemist?![]()
Dan vraag je toch of je vanavond iets langer op mag blijvenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch weg? Ik had het eerlijk gezegd niet echt verwacht....
Vanavond een gastspeler?? Kan dat niet morgen? moet over een uurtje naar bed
Lach maar, 4 dagen in de week moet ik om 4 uur weer uit bed... werkenquote:
Alsof ik dat niet weet.quote:
Hoezo? Na elke F5 kun je lekker ff powernappen...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
2 dagen nadat Luc weg is, zijn N en D weer een stel
Powernappen is toch in de middag ? Na de lunch, je after lunch dipquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Na elke F5 kun je lekker ff powernappen...![]()
Dat maakt nou toch niet meer uit de relatie is toch overquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke en Huub.... ruzie bij iedereen, hoe dom kan je zijn??
Lieke is echt heel erg kortzichtig bezig... *kots*
heilige maagd Maria hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:36 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha Lieke in een stal geboren:D
in een kribbe ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:36 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ben benieuwd met wie zijn tandenborstel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:38 schreef Varen het volgende:
Amanda begrijpt de keuze van Dennis.
Nadia haalt de vlek uit Huub zijn kraag
En geeft als dank een dikke zoen op d'r wang.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:38 schreef Varen het volgende:
Amanda begrijpt de keuze van Dennis.
Nadia haalt de vlek uit Huub zijn kraag
Hou eens op!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Avonne gaat toch geen gelijk krijgen hè?![]()
[ afbeelding ]
En Lieke zal de schuld wel krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie zijn tandenborstel.
Owww ik wist niet Brian een zusje had....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:36 schreef Donnie29 het volgende:
Wil zelf weg of Huub in een kwaad daglicht stellen? Ik denk het laatste ivm de PoPo, kutwijf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Het venijn van Lieke komt steeds meer naar boven...ik geloof gewoon mijn oren niet...haar reactie naar Huub is over de top...![]()
En nou gaat Luc ook nog weg waar Lieke een aardige klik mee heeftquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
een snerpend mokkend zeikwijf die Lieke. Getver ik kan die stem niet meer horen(van amanda en nadia ook niet trouwens)
Wat dan maar weer genoeg over Lieke zeg. Ze mag wat mij betreft zo snel mogelijk eruit... vrijwillig of door ontslag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:45 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub zo doorgaat tegen Lieke dan kan hij een zaterdag Joris wel vergeten als verrassing
Prima omschrijving van Luc Lammetjesthee, ik ben ook blij dat hij opzout.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarvoor geen bijzondere kwaliteiten nodig zijn , maar deze bewoners ontberen.
Huub 3040quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil zelf weg of Huub in een kwaad daglicht stellen? Ik denk het laatste ivm de PoPo, kutwijf.
Misschien is ze wel chagarijnig omdat haar stiekume liefde weg moet....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:43 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
En nou gaat Luc ook nog weg waar Lieke een aardige klik mee heeft
Huub vertelt het nu tegen Jaap.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Desii het volgende:
Wat gebeurde er dan tussen Huub en Lieke en iets met mascara??
Ik ga het proberen en als het niet lukt zoek ik je op....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijdens het 'knallen' van Dennis heb ik even wat rondgestruint op FOK! :
..en even wat gelezen in de centrale FOK! FB (je wordt daar helemaal gek van de IT-taal) en naar aanleideing daarvan heb ik de layout op TEXT-ONLY gezet (lijkt nog op het oude vertrouwde 'foksilver')..
Het is even wennen en je mist de prachtige avatar's waar sommigen veel werk van hebben gemaakt. Smileys en plaatjes ... weet ik nog niet, iig wel te zien als iemand anders die gepost heeft.
En een SNELHEID !!! BIJNA MACH 1.
Het is toch belachelijk dat de snelheid van FOk te maken heeft met de lay-out, kun je mij dat uileggen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia verdient niksquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, Nadia verdient dit echt niet.
Ja dat heb ik ook gezegd om 17 uur ofzo, nadeel, als het toch traag is dan krijg je heel snel een "pagina niet gevonden" en met vernieuwen kom je er dan niet, dan moet je weer terug...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijdens het 'knallen' van Dennis heb ik even wat rondgestruint op FOK! :
..en even wat gelezen in de centrale FOK! FB (je wordt daar helemaal gek van de IT-taal) en naar aanleideing daarvan heb ik de layout op TEXT-ONLY gezet (lijkt nog op het oude vertrouwde 'foksilver')..
Het is even wennen en je mist de prachtige avatars waar sommigen veel werk van hebben gemaakt. Smileys en plaatjes ... weet ik nog niet, iig wel te zien als iemand anders die gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |