abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:00:24 #101
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_54285426
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Twente laat hem wel gaan, daar zijn de contacten tussen de twee clubs te goed voor. Maar dat Jol voor de hand ligt is duidelijk.
Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hè? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_54285437
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
raar allemaal dit. Maar week Jans maar los bij de FC.
Tou eem..

Jol gaat gewoon naar PSV,
Jol past daar ook wel heb ik het idee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 16:01:48 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54285450
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waarom wil je eigenlijk O'Neill?

Je kan nou niet echt zeggen dat hij aansprekende resultaten heeft gehaald. 50% kans om kampioen te worden met Celtic en bij Villa is het ook maar erg pover ...
de manier waarop hij Celtic liet voetallen stond me erg aan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54285454
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.

Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.
pi_54285464
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.

Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.
Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Behalve dat, Jol en Ten Cate is van hetzelfde laken een pak.
-
pi_54285472
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
Wie neemt de taak nu tijdelijk over?
En zal vanavond de nieuwe trainer/coach gepresenteerd worden?
Dat eerste zullen we vanavond wel horen. Ik denk voorlopig Wouters. Wellicht dat Sturing tijdelijk helpt. Dat tweede denk ik niet, zal al heel wat zijn als ze op namen ingaan. Tenzij ze mensen binnen de club promoveren, dan zal het wel snel geregeld zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 16:04:02 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54285484
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hè? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.
als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54285503
Stevens of Rutten met als assistent E. Koeman is ook nog een optie. Westerhof is weg, dus dat oud zeer tussen die personen kan geen obstakel meer zijn. Adriaanse lijkt me niet waarschijnlijk voor PSV.

De vraag is, spreekt een van hen eigenlijk wel voldoende spaans/portugees gezien het grote aantal spelers van die afkomst, of is hun engels intussen op peil.
pi_54285523
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.
Precies.
Als die broodmongool van een Co maar niet meer komt.
Liefst Rijkaard of Van Basten.
-
pi_54285527
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tou eem..

Jol gaat gewoon naar PSV,
Jol past daar ook wel heb ik het idee.
Nou vooruit dan maar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:09:20 #111
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_54285558
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ik
Dat wel, maar wie wouden ze er voor terughalen? Er zijn vrij weinig trainers die even goed zijn als Rutten en die bovendien zo goed bij de club passen.

En tja, dat geld... Twente zit op dit moment in een groeiproces en dat proces zal op dat lange duur veel geld opbrengen. Dat zie je nu ook al met al die sponsors en het nieuwe stadion en zo. Door Rutten nu te laten vertrekken help je dat proces om zeep en kies je voor de korte termijn. En dát lijkt me een slechte zet...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_54285581
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie het niet echt zitten in Jol bij Ajax, dus van mij mag die sowieso naar PSV.
Wie is dan wel een haalbare kaart?
Die sjonnie die er nu zit is toch ook geen optie ofwel?

Ik denk dat een Jol misschien wel goed bij Ajax zou passen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:15:31 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54285649
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, Ajax wil Jol niet eens als coach.
Denk dat Davids iets meer waard is op dit moment.
Davids?

Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
pi_54285661
Wat 'n laffe actie van Koeman, echt hart voor 'n club heb je dan Sowieso heb ik altijd aan z'n trainerskwaliteiten getwijfeld, bij PSV heeft ie vooral geteerd op de voorbereidingen van Guus.

Ik ga uit van Jol, past binnen de club en de sfeer die PSV uitademt. Goeie combi gok ik. Al vraag ik me af of 't voor Jol juist is om meteen weer in 'n avontuur te duiken, hij heeft al zoveel tikken gekregen. Misschien zou 'n half jaar rust voor hem niet verkeerd zijn.

We horen 't vanavond wel.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54285669
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Is nog maar afwachten wanneer en of Davids weer op niveau komt. Kan me ook goed voorstellen dat ie vervroegd stopt na dit seizoen na het vertrek van Stam en zijn maat ten Cate, voor hem kwam ie vooral terug naar A'dam. Als je dan je beleid laat afstemmen op 1 speler die toch snel stopt ipv een trainer ben je niet goed bezig.

Ajax kan waarschijnlijk polsen wat ze willen, Jol gaat waarschijnlijk momenteel veel liever naar PSV, ook al kan ie terecht bij Ajax, want hij komt Ehv in een gespreid bedje van de CL waar ie jaren voor streed met Spurs, en kan meteen kampioen worden met een kant en klare ingespeelde ploeg. Bij Ajax treft ie een puinhoop aan, een teleurgestelde gebroken selectie vol desillusie qua spelers, zonder europees voetbal en met een hoop twijfels over de toekomst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 16:17:45 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54285684
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Davids?

Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
Als Davids speelt is Ajax veel sterker!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54285723
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54285757
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Davids?

Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.
Maar sinds de winterstop, de komst van Davids, ging er nog maar 1 pot verloren.
-
pi_54285806
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.

Maar OT. Jol naar PSV zie ik graag gebeuren! (Als ze maar niet met Advokaat gaan komen)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 16:29:35 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54285870
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef CoteDo het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.

Maar OT. Jol naar PSV zie ik graag gebeuren! (Als ze maar niet met Advokaat gaan komen)
Advocaat heeft al een nieuwe baan straks
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54285895
Het liefst Rutten maar het zal wel Jol worden, ook een goede coach.

In elk geval een coach die jarenlang in Brabant gewerkt heeft. Een nadeel is wel dat hij waarschijnlijk geen Spaans spreekt. Koeman en Hiele ook niet en TBS zal wel met Koeman meegaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54285928
Goh Koeman, laat je club maar weer in de steek. Laf mannetje
X
X
X
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:34:56 #123
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54285953
Jans is van ons!

Aad zal al wel een open sollicitatie gemaild hebben.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:37:15 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_54285987
Gerald Vanenburg

[ Bericht 5% gewijzigd door mitt op 31-10-2007 16:48:19 ]
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:38:11 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54286006
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.
Maar sinds de winterstop, de komst van Davids, ging er nog maar 1 pot verloren.
Klopt. Maar vergeet niet dat Davids nu ook een jaartje ouder is, en spelers van zijn leeftijd herstellen minder snel van dergelijke zware blessures. Het zal me niet echt verbazen als het met Davids gaat zoals Jaap.
pi_54286123
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het liefst Rutten maar het zal wel Jol worden, ook een goede coach.

In elk geval een coach die jarenlang in Brabant gewerkt heeft. Een nadeel is wel dat hij waarschijnlijk geen Spaans spreekt. Koeman en Hiele ook niet en TBS zal wel met Koeman meegaan
Misschien wil Salazar wel op de bank gaan zitten naast Jol en Koeman.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:48:18 #127
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54286167
Rutte of Jol is welkom

Of word het misschien loui coolen . Ik kan ff bij hem langsgaan vragen of hij coach bij PSV wordt .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54286206
Salazar is natuurlijk geen coach maar kan wel zo nu en dan wat vertaalwerk doen.

Ideaal is het niet, het zou beter zijn als er een assistent zou komen die de Spaanse taal machtig is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 16:51:33 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54286209
misschien wil Romario assistent worden
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:52:42 #130
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54286230
Mourinho dan?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54286268
Jol heeft afgelopen zondag in studio voetbal aangegeven eerst een aantal maanden er tussen uit te gaan. Lijkt me dus geen logische opvolger.. Ik hoop er natuurlijk wel op
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:00:25 #132
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_54286345
Mourinho
pi_54286387
Phillip Cocu lijkt me wel een leuke optie.
En iemand erbij die papieren heeft.
pi_54286428
Jan Wouters schijnt ook kandidaat te zijn om net als Koster bij Ajax als interimtrainer te fungeren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54286483
Jol lijkt me de gedoodverfde favoriet voor deze post. Hij was iets te lang stil toen Jack van Gelder zondag aan hem vroeg of hij al contact met PSV had. Co Adriaanse zou ook een prima kandidaat zijn, al zie ik die liever bondscoach worden als Van Basten straks ophoepelt. Adriaanse zou niet de eerste trainer zijn die zowel bij Ajax als bij PSV heeft gewerkt...

Rutten zou het natuurlijk ook prima kunnen doen. Erwin Koeman lijkt me een te groot risico. Die heeft zich niet echt als een toptrainer bewezen.
pi_54286631
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:00 schreef SjonLok het volgende:
Mourinho

X
X
X
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 17:24:44 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54286645
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Phillip Cocu lijkt me wel een leuke optie.
En iemand erbij die papieren heeft.
cocu is de ideale assistent, ook met zn talenkennis. Maarja hij wil nog ff voetballen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54286678
Hmm, toevallig nu net Jol weg is ?

Mourinho
pi_54286679
Ik gok op Ron Jansz.

Jol ligt voor de hand, misschien wel iets te. Is niet te hopen voor PSV, Jol is een overschatte trainer in de sfeer van Henk ten Cate.

Advocaats seizoen is ook bijna afgelopen.
pi_54286709
Een klasgenoot heeft (zegt 'ie) connecties bij Ajax, en Jol zou al een voorcontract hebben getekend bij Ajax.
Vraag ik hem waarom het nog niet op internet ergens staat, nou, z'n contact bij Ajax lekt niet.

Dus...
pi_54286711
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
Ik gok op Ron Jansz.

Jol ligt voor de hand, misschien wel iets te. Is niet te hopen voor PSV, Jol is een overschatte trainer in de sfeer van Henk ten Cate.

Advocaats seizoen is ook bijna afgelopen.
Waarom zou PSV Ron Jans halen? PSV wil de laatste jaren altijd een 'naam' hebben als trainer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54286802
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:39:04 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54286818
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Een klasgenoot heeft (zegt 'ie) connecties bij Ajax, en Jol zou al een voorcontract hebben getekend bij Ajax.
Vraag ik hem waarom het nog niet op internet ergens staat, nou, z'n contact bij Ajax lekt niet.

Dus...
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54286836
Laat het alsjeblieft Jol worden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54286846
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 17:45:05 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54286892
Misschien kan Jol Moniz weer mee terug nemen naar PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54287329
Het wordt Jaap Stam. Dat lijkt me duidelijk na wat er is gebeurd deze week.
pi_54287600
Heeft die en trainers diploma dan ?
pi_54287776
Heel opvallend, ben benieuwd hoe PSV dit nu gaat 'oplossen'. Zo slecht staat het er nu natuurlijk niet voor, maar wie zegt dat PSV dit onder een nieuwe trainer vasthoudt. Misschien valt het dan wel als een kaartenhuis in elkaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54287792
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
Valencia is natuurlijk wel een grotere club dan PSV, spelend in één van de beste competities van Europa. Logisch dat Koeman gewoon weer een stap omhoog doet .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')