Twijfel ook nog tussen PC en PS3... normaal speel ik shooters op de PC, maar nu ik een groot HD scherm hebquote:Op zondag 4 november 2007 11:41 schreef Mindstate het volgende:
Is hij al uit dan? Zit te twijfelen om em te halen: PC, PS3, of helemaal niet?
Ik zal vanavond even kijken of j er tussen staatquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb hem heb hem heb hem![]()
![]()
Vanavond beginnen
Lt_Harry, volgens mij heb ik jou iig nog niet in me lijst, ken jij me ff toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, even je netwerk instellingen controleren lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef deepart het volgende:
Hebben jullie ook zoveel problemen met het online systeem wat de helft van de tijd niet werkt?
PSN: Solarfall
Wat moet er staan bij je netwerk instellingen? Hij zoekt altijd automatisch naar een verbinding hier.quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee, even je netwerk instellingen controleren lijkt me.
Ik zat meer aan de instellingen van je router o.i.d. te denken. Volgens mij moet je een aantal porten forwarden naar je PS3, of hem in een DMZ zone zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat moet er staan bij je netwerk instellingen? Hij zoekt altijd automatisch naar een verbinding hier.
Vind je het erg als ik zeg dat ik niet weet wat DMZ is?quote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de instellingen van je router o.i.d. te denken. Volgens mij moet je een aantal porten forwarden naar je PS3, of hem in een DMZ zone zetten.
Het probleem zit hem niet tijdens het spelen van CoD4 online, maar het joinen van servers, het is meer gebaseerd op een geluksfactoren,quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef marcek het volgende:
Forwarden etc zou kunnen helpen , echter lees ik dat sommige zelfs na dit gedaan te hebben nog steeds problemen hebben.
Denk dat we alleen maar kunnen wachten tot infinity of sony met een oplossing komt.
Heb echter een uur geleden nog een 3 teamdeathmatches gespeeld zonder problemen.
Je kan dus niet zelf beslissen of je een room opstart.quote:Op maandag 12 november 2007 00:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het niet gewoon het probleem dat veel te weinig mensen rooms opstarten, of ben ik nou dom?
Ah, vandaarquote:Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je kan dus niet zelf beslissen of je een room opstart.
Zodra je find game doet gaat hij zoeken. Meestal join je dan ergens, en af en toe wordt je zelf host.
Het is wel zo dat als ik alleen of met 1 of max 2 anderen iets join dit nog wel redelijk gaat.
Zodra je met party's van 6/7 man gaat duurt het echt tergend lang.
Maar voor de rest inderdaad een super tof spel![]()
yup, hier hetzelfde werkt perfect.quote:Op maandag 12 november 2007 17:48 schreef Assassin92 het volgende:
Als ik CoD4 uit Amerika importeer, kan ik dan wel gewoon op de Europese online servers?
Je moet ook luisteren naar de man die zo goed kan snipen, dat ze een wapen naar em vernoemd hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kwam net bij dat stukje, waarbij mijn commander zegt dat ik die hond met rust moet laten.
Dat is er natuurlijk om vragen , en ik dat beest kapot schieten, had ik beter niet kunnen doen
![]()
![]()
Die daarna is toch dat je eerst die explosieven moet laten ontploffen en dan die tanks uit moet schakelen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren naar de man die zo goed kan snipen, dat ze een wapen naar em vernoemd hebben
Vond ik een vrij lastige missie, trouwens.
Die daarna zit ik nu vast![]()
Hugecool van socom II?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef hugecooll het volgende:
hugecool is mijn account, geweldige game trouwens, ook al zijn martyrdom en last stand een beetje gay
speel Search and Destroy als je je rang snel hoger wil krijgen btw
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
iedereen lullen over die online shit... De singleplayer is al om je vingers bij af te likken... in 6 uurtjes uit te spelen
ja maar jij bent ook van uitzonderlijke kwaliteitquote:
Ga nou niet gaan beweren dat de singleplayer lang isquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook van uitzonderlijke kwaliteit![]()
En dat doet niks af trouwens aan het feit dat de singleplayer echt vet is
Moet jij trouwens niet naar school![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uitgespeeld, dus te koop gezet
Op naar Assassins Creed![]()
Gister liep alles weer als een trein bij mijquote:Op woensdag 14 november 2007 07:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als het goed werkt is het leuk, als het werkt ja
![]()
Beter helemaal nietquote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Ach ja, beter aan het begin van je garantieperiode dan net erbuiten. Maar toch is her erg kut.
Nou, dan maar lekker boeken over Global Political Economy doorploegen hè
Voor 6e wel?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja ik ben er na tien bladzijden ook maar mee gegapt. Mijn concentratie is na zessen 's avonds ook niet wat het daarvoor is...
Gister zat er een kerel de gehele tijd te boeren in de lobby... Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:57 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de optie dat de microfoon in MP altijd aan staat niet zo geweldig... Er zitten vaak van die gasten tussen die of te dicht op hun speakers of het volume heel hoog hebben staan, met als gevolg dat je alle gamegeluiden door je mic je horen krijgt.
Enorm irritant...
Mijn K/D ratio is ongeveer 1.5/1. Ook niet echt super, maar af en toe ben ik gewoon te dom bezig, ala rambo enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef deepart het volgende:
Ik ben nu level 28 maar ik word constand helemaal omver gewalst door andere. Ik heb een negatieve K/D en ik snap gewoon niet hoe somige zo goed kunnen spelen. Ik heb invert aanstaan en ik speel met sensative op standje 2. Hoe kunnen jullie zo goed mikken met een controller? heeft iemand tips ofzo? haha
Ik doe altijd met red spot inderdaad, en ik heb net geprobeerd met invert uit, maar dat werkt bij mij helemaal niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mijn K/D ratio is ongeveer 1.5/1. Ook niet echt super, maar af en toe ben ik gewoon te dom bezig, ala rambo enzo![]()
Maar heb je invert aan?
Dan is boven toch onder en vica versa, als ik ergens een hekel aanheb......
Oh en richt met die red dot sight, gaat echt een stuk beter dan. Dus stoppen richten schieten zeg maar
Ik speel ook met Invert aan en stand 2. Mijn K/D is rond de 2000-1000 Ratio 1,7 Streak 21quote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef deepart het volgende:
Ik ben nu level 28 maar ik word constand helemaal omver gewalst door andere. Ik heb een negatieve K/D en ik snap gewoon niet hoe somige zo goed kunnen spelen. Ik heb invert aanstaan en ik speel met sensative op standje 2. Hoe kunnen jullie zo goed mikken met een controller? heeft iemand tips ofzo? haha
Kijk eens aan, daar kan ik wat meequote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef -PRW- het volgende:
[..]
Ik speel ook met Invert aan en stand 2. Mijn K/D is rond de 2000-1000 Ratio 1,7 Streak 21Rank 48. Gebruikte eerst de M16 met Red Dot nu de G36 met Red Dot.. HEERLIJK wapen.
Perk 1 Claymore
Perk 2 Double tap
Perk 3 Steady Aim
Double Tap is iig een aanrader moet je wel de rank ervoor halen...![]()
Mijn tip: Niet teveel stilstaan maar ook niet teveel als een Rambo rennen en nooit schieten als je niet zeker weet dat je een kill maakt, anders ziet de tegenstander namelijk jouw positie waardoor je regelmatig in je rug genaaid wordt![]()
COD 4![]()
Wat ben ik op 1 of andee maniier blij dat je dit typt...!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef deepart het volgende:
Of je word steeds van het netwerk gegooit met deze melding: 80028ED6
Echt wazige shit
Die ja, voeg me maar toe aan je friendslist als je wiltquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef -PRW- het volgende:
[..]
Hugecool van socom II?
Maar idd als je in een goede server zit is het genieten![]()
Ja, zijn internationale serversquote:Op maandag 12 november 2007 17:48 schreef Assassin92 het volgende:
Als ik CoD4 uit Amerika importeer, kan ik dan wel gewoon op de Europese online servers?
Daarmee schiet je sneller, hou wel in de gaten dat je als je die perk gebruikt ook sneller door je ammo heen bent, Double Tap in combinatie met Bandolier (meer ammo) is dus een aanrader. Niet gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld een sniper rifle, de M14, G3, M16A4; dat is vrij nutteloos.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef deepart het volgende:
Kijk eens aan, daar kan ik wat meeWat doet Double tap?
Krijg je dezelfde code of een andere? Als je een andere fout krijgt dan zou ik even op deze site kijken, daar staat een hoop nuttigs opquote:Op vrijdag 16 november 2007 06:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat ben ik op 1 of andee maniier blij dat je dit typt...!
Dan weet ik iig dat het niet aan mijn router ofzo ligt... Gister ff router en spul kocht... alles ingesteld... Laptop werkt ook prima draadloos enzo... Maar zodra ik met de playstation zon acc wil aanmaken krijg ik ook elke keer die melding halverwege.
Er is helemaal niks mis met de online functie, de errors die sommige mensen (ik niet) krijgen zijn PSN errors, geen COD4 errors. Ik speel zonder lag en vind vrij snel een roomquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef janrad het volgende:
Zo COD4 uitgespeeld, wat een prachtig en dramatisch eind. Als de online functie niet beter wordt ga ik hem verkopen.
Haha dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Kremers het volgende:
Wat een waardeloze update, die AGOC voor je sniper rifleStandaard scope geeft meer bereik.
Het vreemde is, verder doet ie niks... Verhoog dan op zijn minst de accuraatheid. Nu is het echt waardeloos...quote:
Mensen spelen vooral headquarters/ search and destroy dominations etc etc voor de punten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:21 schreef Wytze het volgende:
Als ik gewoon Team Deatmatch doe, staat er soms wel een kwartier lang. "Trying to Join Potential Match"
? Bij mij staat er gewoon bij Ships to: Worldwide... Hoe kom je er bij dat het niet buiten de VS verstuurd wordt? Als ik inlog krijg ik netjes de verzendkosten naar Nederland te zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
Had ik ook, dan heb je de express ebay oid, Check ook de url in de browserbalk. Deze zou het moeten doen, hier heb ik ook besteld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
TVP!..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:56 schreef Sixty4 het volgende:
Hebben we al een Fok clan-tag?
Niet dat we serieus een clan moeten gaan vormen, maar je herkent de mede-fokkers wat sneller.
Ok, als iedereen (met de juiste rank that isquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:33 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb 't even geprobeerd, maar [FOK] geeft geen probleem.
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:51 schreef Tism het volgende:
(Tism_NL is mijn Online user/gamer name....
)
Ja dat heb ik ook . Ze zijn er wel alleen er staan geen namen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:46 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vreemd vind: Ik heb 5 eigen classes aangemaakt. Één keer in de zoveel tijd worden de namen gewistDe classes bestaan nog wel, alleen de namen zie ik niet meer...
Vage shit...
Ohja, wellicht een idee om iedereen die CoD4 speelt in de OP te vermelden? Beetje lastig om al die topics af te moeten gaan om mensen toe te voegen
Ja..quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Mja, maar gouden wapens neem je voor zo ver ik weet niet mee naar de volgende prestige mode (die gouden DE.50 iig niet), dus denk ik dat ik die challenges pas bij prestige 10 ga doen (zit nu bij 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Ik ben er ook mee opgehouden want het is echt om te jankenquote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:dunno when its out but it shud sort the following
Identify party by Background Color (in Lobby)
Optimized Server selection for first match for better connections
Improved network performance for 18 player games
Optimized 'Chase Cam' when Spectating
Fixed Playlist error when attempting to join from other games
Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores
Added the ability to Mute Players on PS3
Added Recently Met Players on PS3
Tweaked the following Oldschool Mode Settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam
and finally, something we're working on getting into it by the time it hits you:
Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...
Ik dacht al dat je me niet meer lief vond
Ik ben weleens slecht bezig maar:quote:
Dat is bij mij zo super verschillend altijdquote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorquote:Op maandag 19 november 2007 18:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik ben weleens slecht bezig maar:
Wat was jij vandaag slecht zeg![]()
![]()
![]()
Moest eten trouwens, hoop dat dat nog door kwam
Voor dat potje dat je net met mij speelde kreeg je toch wel meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorZo slecht ging het toch niet? nah jah als jij het zegt
![]()
't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh watte?
PSN id: Puddled_nl
S&D is juist meesterlijk (speel dat alleen maar) komt de realisme van dit spel echt ten goede.quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Ach, werd 2e, gekke zingende gast, ging toen maar weg
Doe nooit search and destroy, niet zo leuk eik.
Hmm heb net nog anderhalf uur in de zelfde game gespeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef deepart het volgende:
Het is weer om te janker met multiplayer. Heel de tijd host ended. En de hele tijd 10 minuten wachten op een game.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef deepart het volgende:
Dat is toevallig, in dezelfde server met hugecool! en nogwel in tegepartij
Zo gaat het altijd bij mij hoor, dit was nog een van mijn betere potjesquote:Op woensdag 21 november 2007 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]ja het ging niet zo goed aan jouw kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Heb je toegevoegd (HugeCool)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
PSN: solarfallquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
jah ik moet er mee verder gaan!! maaaaar ik ben zo fucking verslaafd aan de online!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef deepart het volgende:
[..]
PSN: solarfall
Voor als je je kills wil verhogen
Net de single player uitgespeeld, ik vond het een erg mooi verhaal. Binnekort nog een keertje![]()
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Kremers het volgende:
Is de M14 een beetje een goed wapen? Ik gebruik nu de G36c en de MP5 het meest.
Nee 3 granaten inplaats van 1.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:02 schreef Dark-Assasin het volgende:
Frag x3?? drie keer de xp for iedere frag???? dies wel nice!!!
iemand anders nog last van verslavingsverschijnselen????
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef Dark-Assasin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!
Dat hangt ook van het wapen af. In combo met de G36c gaan de kogels door aardig wat muren heen. Geen idee of dat ook met de M4 zo is. Die heeft minder "power" dan de G36c.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?
jah volgens mij wel! maar ik denk inderdaad dat het nie het zwaarste wapen is! dus je komt wel verderquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Neen wij Fokkers spelen niet onlinequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
Zijn er nog meer mensen online ? Mijn PSN is Jordy_![]()
Je hebt deep impact en stopping power, geen deep penetrationquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb je de G36c al? Die is ook fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:23 schreef deepart het volgende:
Op een og andere manier schiet die m4 echt zoveel fijner als andere wapens, terwijl als je kijkt naar wat voor damage hij doet is dat een stuk minder als de rest. Zou dat komen doordat hij daardoor minder recoil heeft?
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef deepart het volgende:
Ik vind die G36c eigenlijk helemaal niet zo fijn. De m4 schiet veel zuiverder op middellange stukken.
Quequote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef deepart het volgende:
Ik word een beetje gek van al die nades
Al die granaten in search and destroyquote:
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uitquote:Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijn![]()
En hugecool, heb je vakantie ofzo? Je staat 30ste van de wereld
Met de multiplayer heb ik trouwens af en toe last van framedrops, heeft iemand anders dat ook?
Dat is echt super netjes, mijn complimentenquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uit
Nu weer werken
25ste trouwens qua score, 7e qua gewonnen games
k/d is nu 2.37 (9748/4109)
Dat is wel supervet! Ben nu nog 9 levels en dan heb ik de eerste keer de 55 gehaald.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef hugecooll het volgende:
Ja, het is ook mijn eerste FPS, ik heb wel heel lang SOCOM gedaan maar dat is een TPS :0
Het schijnt overigens dat je aan het einde van je Prestige Modes 2 nieuwe perks krijgt, aangezien er 2 open plekken zijn op (1 op perk 1 en 1 op perk 2), schijnbaar is 1 perk voor 2 attachments op je wapen, bijvoorbeeld een Red Dot Sight en een Silencer (8>
Verkeerde topicquote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Kremers het volgende:
Was net bij MM, daar lagen stapels Guitar Hero III
Moet zegen: Ik hebben wilVervelende is alleen dat mijn PS3 in mijn slaapkamer staat en als ik sta dn moet ik behoorlijk naar beneden kijken. Niet echt een ideale positie om dit spel te kunnen spelen dus...
Dude! uiteraard! ja was lache zeker! doen we snel over man!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef Vince22 het volgende:
hey jij ook hierWas leuk potje effe... was jammer dat ik weg moest! Vrijdag of na't weekend wel wee r ff!
Ik ben nu Second Lieutenant Iquote:Op donderdag 29 november 2007 13:47 schreef janrad het volgende:
Gisteren bevorderd tot 2e luitenant . Ik gebruik meestal de M4 met scope of rocketlancer. Ik heb ook de M60 geprobeerd maar daar kan ik niets mee raken.
Ik weet nietmeer welk level je die krijgt, maar dan schiet je veel sneller.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef janrad het volgende:
Wanneer heb je dubble tap en wat is het eigenlijk.
Brigadier General hierquote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben nu Second Lieutenant I
First Lieutenant!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben nu Second Lieutenant I
Serieus die Amerikanen sporen nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef janrad het volgende:
Ook leuk om eens met een stel yanks een potje COD4 te raggen al die opmerkingen tussendoor.
Stelletje trash talkende hoog in de bol hebbende schreeuwlelijken zijn hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus die Amerikanen sporen niet, maar zijn wel fucking grappig. Moet je maar eens voor de lol rond een uur of 1:00 in de ochtend spelen. Blanke gasten die bij elke zin het woord nigga gebruiken
Hoeveel dagen erop zitten?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:59 schreef hugecooll het volgende:
Goed goed, ze moeten nog wel wat fixen maar er zou binnenkort een patch komen
WAAAT?!?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
5x55 geweest en nu 33
28ste vd wereld qua score
13e vd wereld qua gewonnen games
Ja haha en dan het gevloek als weer eens voor hun flikker geschoten worden. Echt hilarisch. IK moet zeggen dat het aantal kills bij mij soms flink tegenvalt. Ik heb wel potjes gespeeld dat ik maar een kill had.. om je rot te schamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus die Amerikanen sporen niet, maar zijn wel fucking grappig. Moet je maar eens voor de lol rond een uur of 1:00 in de ochtend spelen. Blanke gasten die bij elke zin het woord nigga gebruiken
One word: super!quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:41 schreef ElToros het volgende:
Ik ga Binnenkort een Ps3 kopen en dan ga ik lekker knallen op Call of duty.
Maar ik wil weten Hoe is de Online
Ik vind de G36c heel fijn met als perks 3x granade, stopping power, en nog een die ik ben vergetequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef janrad het volgende:
Hmmm ik heb toch de M60 ontdekt met deep penetration en snel herladen als perk en sinds vandaag een reddot er op.
Infinity Ward Community Relations Managerquote:Posted: 13 Nov 2007 16:28 Post subject: Workaround for Rank Resets until Fix
Hey Everyone --
Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.
(thanks for all the feedback on this workaround guys!)
Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.
After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.
Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.
Gezien ja maar toch wou ik dit met jullie delenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef Wessiej het volgende:
Lees 2 post boven je.
Idd heb het net ook uitgeprobeerd maar werkt nietquote:
x4 voor mijquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Wessiej het volgende:
4000 XP vandaag in de prullenbak [ afbeelding ]
Was schijnbaar voor een iets ouder probleemquote:
Geen idee, maar me xp van gister ben ik inderdaad kwijtquote:Op zondag 2 december 2007 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Werkt het nu weer?
Een goed excuus om vanavond op een private server fokkers af te knallen bedoel jequote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef Kremers het volgende:
Jammer... Maar een goed excuus om opnieuw met de SP te beginnen
quote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Een goed excuus om vanavond op een private server fokkers af te knallen bedoel je
Ook goedquote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Een goed excuus om vanavond op een private server fokkers af te knallen bedoel je
K dan zie je danquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
8 uur? (eerst ff voetbal kijken)
Heb ik ookquote:Op zondag 2 december 2007 18:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ook goed
Hosten gaat mij nooit goed af, dan heb ik altijd last van lag.
hehehe is goedquote:Op zondag 2 december 2007 18:11 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Heb ik ook
Even blue-eyed lief aankijken(pssst jij moet hosten
)
Ah ga ik die zo eens proberen... Na tot level 24 alleen maar team deathmatch gespeeld te hebben ging het al een stuk vlotter met Headquartersquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:45 schreef Deviant1nl het volgende:
inloggen is gelukkig sneller dan 2 weken geleden
search and destroy is wel een leuke mode om xp erbij te krijgen
heb zojuist lvl 24 gehaaldquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Ah ga ik die zo eens proberen... Na tot level 24 alleen maar team deathmatch gespeeld te hebben ging het al een stuk vlotter met Headquarters
quote:Call of Duty 4: Modern Warfare Double XP WEEKEND
Starts: Friday Dec 7th at 10 AM (PST)
Ends: Monday Dec 10th at 10 AM (PST)
Details:
We're kicking off a double XP weekend exclusively on the PS3 starting on Friday and lasting till Monday morning. Play at anytime starting at 10 am (PST) through Monday at 10 am (PST) and you'll earn double the XP in every gametype. Rank up higher, unlock more all weekend long!
This is a special limited time deal, so get in there and rank up while the double XP lasts, as come Monday morning it's back to normal XP. See you online!
Zaterdag werken en uitgaan, zondag uitslapen. Ik ben denk ik niet van de party maar wel leuk gedaan!quote:
Met welk lvl krijg je die ?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:24 schreef Kremers het volgende:
Heb eindelijk de Barret .50 caliberWat een wapen zeg
Hangt echt een beetje van de map af waar je op speelt. Voor het betere sluipwerk vindt ik een M4 met scope of nade launcher erg goed. En neem in ieder geval een RPG mee, altijd handig voor de lange afstand.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:07 schreef RickoKun het volgende:
Wat vinden jullie het beste 'automatische' wapen?
Ik denk dat ik de beste nog het allereerste ( bij Assault Class ) wapen vind, wie is met mij!?
49quote:
Met de m60 is slight of hand (geloof dat het zo heet) ook handig, kun je veel sneller herladen. En de bandolier heb ik ondertussen ook, wel zo handig.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
49Ik zie dat je 32 bent, dus dat duurt nog wel even
En over het beste assault wapen: Ik heb 2 assault classes: Eentje met de G36c, voor mappen met kleinere afstanden, en eentje met de M14 voor de langere afstanden.
De M16 is ook erg goed, maar ik geef toch de voorkeur aan de M14. Maar zoals hierboven al gezegd wordt: Dat hangt sterk van de map af. In vacancy bijv. zijn de sub-machine guns echt super dodelijk, omdat de ruimte krap is. Zelfde geldt voor dat level met die markt in het midden.
En idd, de M60 is geweldigIk heb hem in combinatie met Bandolier (kan je lekker veel kogels achter elkaar knallen
) stopping power en deep impact.
Als ik moet herladen trek ik mijn pistool en ren ik naar een rustige plek om te kunnen herladen
Ik heb mijn punten NIET teruggekregenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef Kremers het volgende:
Ik heb mijn punten van vorig weekend trouwens wel gewoon gehadZe zijn dus wel opgeslagen, maar niet toegepast op mijn profiel...
Hoe zit dat trouwens met die UAV jammer perk? Jammed hij alleen de UAV scanner, of ook die GPS dots als je met je wapen schiet
klopt idd. voor veraf is het eigenlijk niet te doen maar raak toch nog wel wat af en toequote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef janrad het volgende:
Hmm de ak schiet niet echt zuiver hoor maar het is te doen. Wat vinden fokkers overigens de ergste map om op te spelen ? Bij mij is dat de BOG toch wel, vooral die vlag in het midden op dat heuveltje is rete lastig![]()
Ook een HOOP teamkills in Hardcorequote:Op woensdag 5 december 2007 15:55 schreef janrad het volgende:
Persoonlijk vindt ik Martyrdom beter dan last man standing. ik krijg er een hhop kills mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |