? Bij mij staat er gewoon bij Ships to: Worldwide... Hoe kom je er bij dat het niet buiten de VS verstuurd wordt? Als ik inlog krijg ik netjes de verzendkosten naar Nederland te zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
Had ik ook, dan heb je de express ebay oid, Check ook de url in de browserbalk. Deze zou het moeten doen, hier heb ik ook besteld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
TVP!..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:56 schreef Sixty4 het volgende:
Hebben we al een Fok clan-tag?
Niet dat we serieus een clan moeten gaan vormen, maar je herkent de mede-fokkers wat sneller.
Ok, als iedereen (met de juiste rank that isquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:33 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb 't even geprobeerd, maar [FOK] geeft geen probleem.
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:51 schreef Tism het volgende:
(Tism_NL is mijn Online user/gamer name....
)
Ja dat heb ik ook . Ze zijn er wel alleen er staan geen namen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:46 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vreemd vind: Ik heb 5 eigen classes aangemaakt. Één keer in de zoveel tijd worden de namen gewistDe classes bestaan nog wel, alleen de namen zie ik niet meer...
Vage shit...
Ohja, wellicht een idee om iedereen die CoD4 speelt in de OP te vermelden? Beetje lastig om al die topics af te moeten gaan om mensen toe te voegen
Ja..quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Mja, maar gouden wapens neem je voor zo ver ik weet niet mee naar de volgende prestige mode (die gouden DE.50 iig niet), dus denk ik dat ik die challenges pas bij prestige 10 ga doen (zit nu bij 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Ik ben er ook mee opgehouden want het is echt om te jankenquote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:dunno when its out but it shud sort the following
Identify party by Background Color (in Lobby)
Optimized Server selection for first match for better connections
Improved network performance for 18 player games
Optimized 'Chase Cam' when Spectating
Fixed Playlist error when attempting to join from other games
Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores
Added the ability to Mute Players on PS3
Added Recently Met Players on PS3
Tweaked the following Oldschool Mode Settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam
and finally, something we're working on getting into it by the time it hits you:
Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...
Ik dacht al dat je me niet meer lief vond
Ik ben weleens slecht bezig maar:quote:

Dat is bij mij zo super verschillend altijdquote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorquote:Op maandag 19 november 2007 18:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik ben weleens slecht bezig maar:
Wat was jij vandaag slecht zeg![]()
![]()
![]()
Moest eten trouwens, hoop dat dat nog door kwam
Voor dat potje dat je net met mij speelde kreeg je toch wel meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorZo slecht ging het toch niet? nah jah als jij het zegt
![]()
't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh watte?
PSN id: Puddled_nl
S&D is juist meesterlijk (speel dat alleen maar) komt de realisme van dit spel echt ten goede.quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Ach, werd 2e, gekke zingende gast, ging toen maar weg
Doe nooit search and destroy, niet zo leuk eik.
Hmm heb net nog anderhalf uur in de zelfde game gespeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef deepart het volgende:
Het is weer om te janker met multiplayer. Heel de tijd host ended. En de hele tijd 10 minuten wachten op een game.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef deepart het volgende:
Dat is toevallig, in dezelfde server met hugecool! en nogwel in tegepartij
Zo gaat het altijd bij mij hoor, dit was nog een van mijn betere potjesquote:Op woensdag 21 november 2007 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]ja het ging niet zo goed aan jouw kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Heb je toegevoegd (HugeCool)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
PSN: solarfallquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
jah ik moet er mee verder gaan!! maaaaar ik ben zo fucking verslaafd aan de online!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef deepart het volgende:
[..]
PSN: solarfall
Voor als je je kills wil verhogen
Net de single player uitgespeeld, ik vond het een erg mooi verhaal. Binnekort nog een keertje![]()
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Kremers het volgende:
Is de M14 een beetje een goed wapen? Ik gebruik nu de G36c en de MP5 het meest.
Nee 3 granaten inplaats van 1.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:02 schreef Dark-Assasin het volgende:
Frag x3?? drie keer de xp for iedere frag???? dies wel nice!!!
iemand anders nog last van verslavingsverschijnselen????
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef Dark-Assasin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!
Dat hangt ook van het wapen af. In combo met de G36c gaan de kogels door aardig wat muren heen. Geen idee of dat ook met de M4 zo is. Die heeft minder "power" dan de G36c.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?
jah volgens mij wel! maar ik denk inderdaad dat het nie het zwaarste wapen is! dus je komt wel verderquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Neen wij Fokkers spelen niet onlinequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
Zijn er nog meer mensen online ? Mijn PSN is Jordy_![]()
Je hebt deep impact en stopping power, geen deep penetrationquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb je de G36c al? Die is ook fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:23 schreef deepart het volgende:
Op een og andere manier schiet die m4 echt zoveel fijner als andere wapens, terwijl als je kijkt naar wat voor damage hij doet is dat een stuk minder als de rest. Zou dat komen doordat hij daardoor minder recoil heeft?
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef deepart het volgende:
Ik vind die G36c eigenlijk helemaal niet zo fijn. De m4 schiet veel zuiverder op middellange stukken.
Quequote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef deepart het volgende:
Ik word een beetje gek van al die nades
Al die granaten in search and destroyquote:
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uitquote:Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijn![]()
En hugecool, heb je vakantie ofzo? Je staat 30ste van de wereld
Met de multiplayer heb ik trouwens af en toe last van framedrops, heeft iemand anders dat ook?
Dat is echt super netjes, mijn complimentenquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uit
Nu weer werken
25ste trouwens qua score, 7e qua gewonnen games
k/d is nu 2.37 (9748/4109)
Dat is wel supervet! Ben nu nog 9 levels en dan heb ik de eerste keer de 55 gehaald.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef hugecooll het volgende:
Ja, het is ook mijn eerste FPS, ik heb wel heel lang SOCOM gedaan maar dat is een TPS :0
Het schijnt overigens dat je aan het einde van je Prestige Modes 2 nieuwe perks krijgt, aangezien er 2 open plekken zijn op (1 op perk 1 en 1 op perk 2), schijnbaar is 1 perk voor 2 attachments op je wapen, bijvoorbeeld een Red Dot Sight en een Silencer (8>
Verkeerde topicquote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Kremers het volgende:
Was net bij MM, daar lagen stapels Guitar Hero III
Moet zegen: Ik hebben wilVervelende is alleen dat mijn PS3 in mijn slaapkamer staat en als ik sta dn moet ik behoorlijk naar beneden kijken. Niet echt een ideale positie om dit spel te kunnen spelen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |