En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman weg bij PSV, zal je zien dat zij Martin Jol halen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.
Liever Rijkaardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.
Dan is het dus afgelopen. Die gaat komen. Kan niet anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
Welnee, Ajax heeft vast wel slechtere trainers gehad. Niet dat ik fan ben van van basten als coach, maar bij een club is het toch anders dan bij het NL elftal, en wat ik vanmorgen hoorde op de radio, is het allang rond met Ajax en v Bastenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ga me niet zwart zitten maken hier, okay?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is toch ook zo? Kijk bijv naar Van Gaal bij een club en toen bij het Nederlands elftal. Echt een groot verschil.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:56 schreef Trancelocator het volgende:
Ik word een beetje ziek van het argument "Bij een club is het anders dan bij Oranje". Tuurlijk is dat zo, maar ik vind het een grote gok.
Inderdaad, dan is Ajax definitief dood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dan eigenlijk het verschil met Koster? Niet veel, afgezien van het feit Koster meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:08 schreef twi het volgende:
Het enige vraagteken bij Van Basten is of hij de juiste spelers weet te kopen. Dat is aan de andere kant gelijk een groot voordeel, aangezien hij niet gebonden is aan nationaliteit en bovendien overduidelijk fan is van de jeugdopleiding.
Ik denk juist dat Van Basten de man op de goede plek zal zijn, ondanks zijn gebrek aan ervaring. Met dus als enige vraagteken of hij de juiste spelers toe kan voegen aan een jonge groep. Als hem dat lukt, dan zal hij er juist voor zorgen dat Ajax het eigen gezicht weer krijgt. Zoniet, proberen we het over anderhalf jaar weer opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |